• Hallo,
    Ik heb gemerkt dat de links instellingen en profiel bewerken op hetzelfde uitkomen, wat is het nut om twee links te plaatsen die op hetzelfde uitkomen?

    Merkte het op.

    DDVO


    Queer zijn is gewoon alles

    Hé, inderdaad. Ik heb het nog nooit opgemerkt en maak er ook geen probleem van, maar het is inderdaad vrij nutteloos. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Misschien is het handig voor mensen die niet zoveel op Q komen? Als je op zoek bent naar "profiel bewerken" zou niet iedereen meteen onder "instellingen" kijken, denk ik.
    Maar het is inderdaad een beetje overbodig om twee links te hebben. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg. Veel mensen leggen niet de link dat profiel bewerken ook onder instellingen zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Huh, ja! Mij is het nooit opgemerkt, omdat ik gewoon altijd op Profiel Bewerken klik. En verder..

    Square schreef:
    Misschien is het handig voor mensen die niet zoveel op Q komen? Als je op zoek bent naar "profiel bewerken" zou niet iedereen meteen onder "instellingen" kijken, denk ik.
    Maar het is inderdaad een beetje overbodig om twee links te hebben. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het altijd wel handig, als ik al op mijn profiel ben kan ik er eigenlijk gewoon in één klik heen en zo niet dan ga ik naar instellingen.
    Bovendien zitten er in principe ook twee links naar 'Mijn profiel', namelijk die rechts bovenin en 'Profiel bekijken'. Dat is dan eigenlijk ook onnodig, toch?


    :)

    Avarosa schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg. Veel mensen leggen niet de link dat profiel bewerken ook onder instellingen zit.

    Jep. ^^


    Let the Night embrace you

    Er zijn ook twee knopjes voor mijn privé berichten, start nieuwe creatie en mijn vriendenlijst. En Mijn Instellingen staat er zelfs vier keer op.
    Ik vind het niet zo'n erg probleem.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het ook niet erg hoor, maar het viel me op.:)


    Queer zijn is gewoon alles