• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    -
    -

    Beroemdheden

    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra:

    Regels

    'Geen hele bands. Twee bandleden maximaal
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Mensen, invullen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Eh, misschien wil ik wel een ontvoerder reserveren maar moet nog eventjes kijken.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 16:22 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vul hem vanaaf in


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Rol: Beroemdheid.
    Naam: Liam James Payne.
    Nationaliteit: Brits, Wolverhampton.
    Beroep: Zanger.
    Innerlijk: Liam is een lieve, spontane jongen, waarmee je kunt lachen. Hij is aardig verlegen, maar als je hem beter leert kennen, is hij helemaal zichzelf. Hij houd ontzettend veel van zijn familie en vrienden, en is bereid om voor hun door het vuur te gaan. Zijn vertrouwen is niet snel te winnen, en als je zijn vertrouwen hebt moet je er zuinig op zijn, want als je het bij hem verpest, is de kans groot dat hij je nooit meer vertrouwd.
    Uiterlijk: Liam heeft bruin haar wat meestal in een kuif zit. Ook heeft hij bruine ogen waarmee hij je als een puppy aan kunt kijken. Hij is rond de 1.78 lang, en hij heeft een paar tattoos.


    Familie: Hij heeft een vader: Geoff Payne, en een moeder: Karen Payne. Ook heeft hij twee zussen. Nicola en Ruth Payne. Hij houd ontzettend veel van ze.
    Hoe ontvoerd?: Liam werd ontvoerd toen hij in zijn huis tv zat te kijken, en wat hoorde. Maar hij vermoede niks, en werd daarna neer geslagen en mee genomen.
    Extra: Hij is 20 jaar oud.


    How far is far

    Mag ik Taylor Swift?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil Nanna Hilmarsdóttir


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rol: Beroemdheid
    Naam: Nanna Bryndís Hilmarsdóttir
    Nationaliteit: Ijsland
    Beroep: Zangeres/Gitariste bij Of Monsters and Men
    Innerlijk: Nanna is erg zorgzaam, en vind het vreselijk iemand pijn te zien hebben. Ze is een fijne vriendin, maar als ze ergens mee bezig is, wil ze door niks of niemand gestoord worden. Als ze een doel heeft om te bereiken, zal ze dat bereiken ook, kostte wat het kost. Hierin kan ze veel belangrijkere dingen vergeten.
    Uiterlijk: Nanna heeft bruin haar, bruine ogen en is 1.69 lang.



    Familie: haar moeder, Arnfinna Erneisson en haar vader, Barékur Mikó Arnmundur (ik kon echt niks vinden over familie -_- dus dit is verzonnen)
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden): Nanna ging even een stukje lopen en toen ze de hoek om kwam werd ze de mond gesnoerd en in een auto gestopt
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:44 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik een mannelijk en vrouwelijk personage reserveren? (Ian Somerhalder en Danielle Campbell)

    Rol:
    Vrouwelijke beroemdheid
    Naam:
    Taylor Swift
    Nationaliteit:
    Amerikaans
    Beroep:
    Zangeres
    Innerlijk:
    (komt nog)
    Uiterlijk:
    (komt nog)
    Familie:
    Ze heeft een jongere broer, Austin
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Ze werd net na een optreden ontvoerd
    Extra:
    /

    Ik maak haar morgen af


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dillon schreef:
    Mensen, invullen *O*


    Fergie is al een maand niet meer online geweest..

    Imagines schreef:
    (...)

    Fergie is al een maand niet meer online geweest..

    Inderdaad :/


    How far is far

    Imagines schreef:
    (...)

    Fergie is al een maand niet meer online geweest..
    Ja, dat zag ik vanochtend ook pas :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    We kunnen het ook niet van haar overnemen…


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik kan wel dezelfde RPG beginnen, is alleen een beetje lullig ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dillon schreef:
    Ik kan wel dezelfde RPG beginnen, is alleen een beetje lullig ;p


    Het zou leuk zijn en het zou altijd nog een optie kunnen zijn


    Are you happy? Huh?