• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je wordcount hoef je alleen door te geven als je geen account hebt op de website van nanowrimo. Als je van username veranderd, meld dat ook dan even! [:


    Deelnemers:
    [Q. Username | Naam | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing | 3.024 words |
    - Square | Squares | Untitled | 6.488 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 5.014 words |
    - Festus | Tara | Taraluis | 10.809 words |
    - Eledhel | Oppugno | 5.403 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 15.029 words |
    - Royals |
    - Empyrean | Meteorsea | Stray Bird | 11.036 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 3.019 words |
    - Merrow | Justine | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - Donaghy | Maartje Groenen | The Magic of a Writer | 512 words |
    - FlyingMinds | Lotte | FlyingMinds | 2.032 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Kelly | KC Warro | Can't Remember | 2.886 words |
    - Stapper | Natasja | Strongbow | An Unexpected Turn | 5.865 words |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 2.188 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 8.033 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 14.107 words |
    - Chekhov | Stephanie | Peyrac | Winter Heat | 19.456 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 4.957 words |
    - Irvine | Jaimy | Jaimmmy | Het Verkeerde Oord | 5.223 words |
    - Gibbs | Yolanda021296 | Kledingstukken, Parfum en Vele Flirt Technieken | 2.300 words |
    - Phyre | Amber | Yerawizardamber | Obseratum | 2.701 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 1.013 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue | 2.029 words |
    - Yayde | Marijke | Yadinn | De Mist | 4.900 words |
    - Tragically | Karin | Tragically | Duivelse Belofte | 5.059 words |
    - Aion | 10.000 Dagen in Stilte | 3.810 words |
    - xAlways | Mad Men |
    - Cashby | Cashby | 1.032 words |

    Next wordwar: 20:10-20:40
    Een wordwar of wordsprint betekent dat je zoveel mogelijk schrijft binnen een bepaalde tijd tegen anderen.


    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 3rd: 5.000 words
    Voorgaande topics; 1, 2

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 21:43 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Irvine schreef:
    Ik moet van mezelf eerst mijn geschiedenis huiswerk afmaken voordat ik mag gaan schrijven :'D Dus ik ga maar snel door met huiswerk!


    + Wiskunde, natuurkunde en Frans. Wat haat ik de toetsweek ;c.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik wil gewoon die 50K woorden schrijven en voor het eerst een keertje een verhaal helemaal af schrijven! (: En die van jou?


    Ik 22,5K, november is namelijk een beetje volgeplande maand. En ik schrijf ook in het engels, dus dat is al een uitdaging opzich.
    Heb tot nu toe ook nog geen enkele dag mn goal van 750 gehaald, druk met andere dingen en het wil niet zo lukken met het schrijven..
    Maar ik kom er uiteindelijk wel :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Phyre schreef:
    (...)

    + Wiskunde, natuurkunde en Frans. Wat haat ik de toetsweek ;c.


    Pfff, balen zeg!
    Ik heb de pwweek er gelukkig al op zitten :)


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik heb niet komende week, maar die week erop toetsweek. Alleen morgen heb ik de bruiloft van mijn vader waardoor ik al amper kan schrijven, ugh, en ook nog gewoon voorbereidingen op de toetsweek xd. Maar tijdens mijn toetsweek zelf kan ik juist wel veel schrijven c: Dus daar ben ik blij om ^^

    Geschiedenis is gelukkig bijna af ghehe, dus dan ga ik eerst bijschrijven wat ik gisteren eigenlijk nog had moeten schrijven en dan misschien beginnen voor vandaag of anders huiswerk maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Afgelopen half uur 663 woorden geschreven, dus in totaal 4285 woorden :)

    Nu maar eens beginnen met huiswerk :(

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 12:34 ]

    Ik heb 820 woorden geschreven. Dus ik zit nu op 6825


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Ik heb 820 woorden geschreven. Dus ik zit nu op 6825

    Wow, das veel o.O

    Knetterdisco schreef:
    (...)
    Wow, das veel o.O

    Normaal is het wel meer. Alleen ik ben nu nog niet zo heel goed in vorm en ik schrijf in het Engels waardoor het ook iets langzamer gaat.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Irvine schreef:
    Ik heb niet komende week, maar die week erop toetsweek. Alleen morgen heb ik de bruiloft van mijn vader waardoor ik al amper kan schrijven, ugh, en ook nog gewoon voorbereidingen op de toetsweek xd. Maar tijdens mijn toetsweek zelf kan ik juist wel veel schrijven c: Dus daar ben ik blij om ^^

    Geschiedenis is gelukkig bijna af ghehe, dus dan ga ik eerst bijschrijven wat ik gisteren eigenlijk nog had moeten schrijven en dan misschien beginnen voor vandaag of anders huiswerk maken.


    Oh gefeliciteerd en veel plezier morgen ^^. Ik heb dit jaar vier toetsweken, en dit is de eerste. Hij begon op donderdag, dus ik moet nog tot woensdag en dit zijn precies de moeilijkste vakken die ik krijg.

    Krijgen jullie ook per dag twee toetsen of meer?

    Ik ga in ieder geval vanavond verder schrijven en morgenavond ook want moet nog veel inhalen.

    Eerst een aflevering Pretty Little Liars, daarna ga ik als een gek schrijven. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Phyre schreef:
    (...)

    Oh gefeliciteerd en veel plezier morgen ^^. Ik heb dit jaar vier toetsweken, en dit is de eerste. Hij begon op donderdag, dus ik moet nog tot woensdag en dit zijn precies de moeilijkste vakken die ik krijg.

    Krijgen jullie ook per dag twee toetsen of meer?

    Ik ga in ieder geval vanavond verder schrijven en morgenavond ook want moet nog veel inhalen.


    Nah, het is niet echt iets waar je me mee hoeft te feliciteren >< maar toch bedankt (: Wij hebben ook vier toetsweken en het ligt er bij ons maar net aan welk vakkenpakket je hebt. Zo heb ik op de maandag gewoon helemaal vrij en dinsdag, donderdag en vrijdag twee dingen en woensdag maar eentje (:

    Succes met je toetsweek nog!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Nah, het is niet echt iets waar je me mee hoeft te feliciteren >< maar toch bedankt (: Wij hebben ook vier toetsweken en het ligt er bij ons maar net aan welk vakkenpakket je hebt. Zo heb ik op de maandag gewoon helemaal vrij en dinsdag, donderdag en vrijdag twee dingen en woensdag maar eentje (:

    Succes met je toetsweek nog!


    I know that feeling, mijn vader ging ook trouwen, waar ik niet achter stond. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    wie doet er nu mee aan een wordwar?
    Ik heb namelijk nog iets van een half uur voordat ik weg moet, en ik moet nu nog mijn doel van vandaag schrijven, wil nu eigk al een heel eind komen in een half uur..


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    FlyingMinds schreef:
    wie doet er nu mee aan een wordwar?
    Ik heb namelijk nog iets van een half uur voordat ik weg moet, en ik moet nu nog mijn doel van vandaag schrijven, wil nu eigk al een heel eind komen in een half uur..


    Uhm om kwart over beginnen voor een half uurtje?

    Knetterdisco schreef:
    (...)

    Uhm om kwart over beginnen voor een half uurtje?


    Ja, prima!
    Dat is dus nog minder dan een minuutje :)
    Ik begin met 1452!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!