• Hyee ,, jaa er zijn al topics over maar vorige week [of die week daarvoor ,lang geleden dat ik op quizlet zat nvdr.] stond er ook in de Joepie dat Tom en Bill mogelijk een vriendin zouden hebben,, is dit waar ofniet? weet iemand of het waar is ofniet en heeft die bewijzen?

    Alvast Bedaaanktt<33 x

    Ik geloof je Joepie zowieso niet x'D En er moeten dan toch foto's zijn gemaakt

    volgens mij is het niet waar


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    boeie x3 als se vriendin hebbe souk da leuk voor hun en voor die meiden vinden n_n en het kan me nie so veel sgele x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik geloof je Joepie zowieso niet x'D En er moeten dan toch foto's zijn gemaakt


    Er zijn filmpjes van x')

    wil je de link van die filmpjes dan hier neerzetten ben wel benieuwd xd

    Je zei toch dat er al topics over waren, waarom maak je er dan toch nog 1?;3
    x


    ok

    ikke wil filmpjes zien


    eerste zien dan geloven

    sorry hoor maar ; De JOEPIE?? Het slechte blad[van dingen die waar zijn!] is de JoEPIE!!:S -__-
    Dus het is NIET waar!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nou ik wil hier wel ff zeggen dat Joepie niet SLECHT is. Ok soms liegen ze, maar dat doen álle bladen maar ze liegen NIET ALTIJD --' Nou,Nee het is niet waar want Bill was eenzaam toch?

    (...)

    Er zijn filmpjes van x')

    wil je het filmpje hier dan neerszette ik wil dat ook wel eens zien
    en ik denk ook niet dat het waar is dat ze een vriendin hebbe moest het zi zijn ik zou blij zijn voor bill en tom en de twee meiden !

    xx

    Wil je het zien?
    Check joepie's favorieten , heb net een simcode gekopieerd ja sorry , ik ben lui xD

    Vind je bij Youtube.com/joepiesfavorieten

    En wat dan nog? Is het echt zo bijzonder dat ze een vriendin hebben? Niet echt he. Ze zijn inmiddels wereldberoemd en er vallen duizenden meisjes op ze.


    Life is hard and then we die

    Ik geloof 't wel eigenlijk ;
    Iets zegt mij dat 't waar is ;
    Iets is mijn kleine teen fzo ;

    Die foto van die 2 meisjes in de Joepie vond ik wel nogal ... beu fzo .
    't Waren echt zo huppeltjes .
    & daar hou ik niet van :]

    x


    /

    hm..
    ik geloof het eigenlijk niet echt..
    maar het zou wel leuk zijn. [:


    AAP

    dnk het ni ze zeggn zelf da ze hun lief nooit zoudn verbergn en kom nu volges de joeopie zijn ze 18&25 die 18 ok ma die 25 o_O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....