• Hyee ,, jaa er zijn al topics over maar vorige week [of die week daarvoor ,lang geleden dat ik op quizlet zat nvdr.] stond er ook in de Joepie dat Tom en Bill mogelijk een vriendin zouden hebben,, is dit waar ofniet? weet iemand of het waar is ofniet en heeft die bewijzen?

    Alvast Bedaaanktt<33 x

    dnk het ni ze zeggn zelf da ze hun lief nooit zoudn verbergn en kom nu volges de joeopie zijn ze 18&25 die 18 ok ma die 25 o_O


    21 en 25 toch ?
    Nee ?
    alé . niet da't veel uitmaakt fzo . :]


    /

    Youtube.com/joepiesfavorieten

    Dat he ^^
    Ik kan't niet vinde ;3
    [/domheid]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Kan me geen fuck schelen.
    Het gaat om de muziek, remember.
    Like, jullie maken toch nooit een kans bij hen ;D

    sorry hoor maar ik vind het niet by joepies favorieten x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    het kan niet waar zijn... Want Bill heeft ooit (na december) Gezegd dat hij al 3 jaar geen meisje heeft gekusd.. en dat hij daar verdrietig over was.. en dat hij een meisje wilde waar hij zijn hele leven samen mee kon zijn.. Dus lijkt mij niet dat hij dan een vriendin heeft he... Maar ja, als jullie zeggen dat het waar is, dan geloven jullie dat maar lekker (A).. En als het waar zou zijn, zou Bill dus liegen.. Bill + Liegen = ???


    Tom and Georg could write a bad romance.

    de joepie had da van www.tokiohotelnederland.weblog.nl, die blogster was dar duidelijk me aant lache, maar joepie begrijpt sarcasme ni :D Ze had alle lieven van bill en tom opgesomd, en da ware der ongeveer 10 en die ware allemaal bill zijn eerste xD

    De Joepie is zo doof.


    One man's fun is another's hell.

    wa stond daar nu juist in da artikel?stuurt mij iemand een bericht me wat daar juist stond,met foto als t kan,ik heb de joepie juist die week nie gekocht

    Ik geloof het echt niet.
    Er zijn niet eens foto's van.