• Zoals jullie gemerkt hebben is Orianna veranderd in Troll, omdat ik vind dat ze haar naam opvallend vaak veranderd is er (eerst als grap) besloten er een weddenschap aan te koppelen.

    Dooddoenervo vs Child

    De weddenschap:
    Als Troll haar username een jaar lang n-dus vanaf 2 november 2013 tot 2 november 2014- zal ik Dooddoenervo mijn username veranderen naar Doodoenerien (twaalf tekens lang dus één d) en een roze template aanmaken voor 5 maanden. Maar als Troll hier niet in slaagt doe ik dat niet.

    Omdat we het in een topic bespraken kregen Rosarum en Felidea hier ook lucht van, dus om Troll te steunen -tja dankzij het vreselijke tekort aan mannen op Q krijg ik geen Steun.- gaan zij ook de weddenschap aan!
    Ze zullen allebij hun username een jaar proberen te behouden. Omdat Rosarum een andere wil loopt deze weddenschap van elf november 2013 tot 11 november 2014.

    Facts VS Felidae

    Als Facts als eerste opgeeft zal ze loveNori heten. Maar als Felidae als eerste opgeeft zal ze Lotta heten.

    Dus tot volgend jaar, meschien herken je me dan als Doodoenerien. reken daar maar niet op, als je bekijkt hoe snel Troll haar naam veranderd.:X
    Lotta heeft opgegeven--->Nori wint!

    DDVO en Child

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:05 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Avarosa schreef:
    Dat vind ik eigenlijk echt flauw. Zijn moet die naam een jaar houden terwijl ze veel mooiere usernames heeft waarvan ik zeker weet dat ze die liever een jaar zal hebben en jij vindt dat een roze template daar aan gelijk staat. Twee maanden is echt niks vergeleken met een jaar.


    Hmmm, je hebt gelijk,




    Troll mag haar naam 1 keer veranderen, en ik verleng mijn tegenprestatie met vijf maanden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik steun Dooddoenervo!
    #TeamDooddoenervo (zo goed ;) )


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Ik ben voor niemand.
    k


    Some people are art and do art at the same time

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Hmmm, je hebt gelijk,


    Troll mag haar naam 1 keer veranderen, en ik verleng mijn tegenprestatie met vijf maanden.


    kijk dat is eerlijk :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    En toen heette Lotta geen Rosarum meer, maar Facts.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vind ik leuk.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Je naam is aangepast!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Je naam is aangepast!^^

    Ja, en ik heb een mod even gevraagd om de titel aan te passen. Alleen is Felidea verkeerd geschreven, het moet Felidae zijn :x.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Whoopsie!


    Queer zijn is gewoon alles

    Facts schreef:
    (...)
    Ja, en ik heb een mod even gevraagd om de titel aan te passen. Alleen is Felidea verkeerd geschreven, het moet Felidae zijn :x.


    Dan staat het ook in de titel fout. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Even Klein bumpje/mededeling:
    Erieka heeft haar joker gebruikt en lotta is zo sportief om op te geven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Even Klein bumpje/mededeling:
    Erieka heeft haar joker gebruikt en lotta is zo sportief om op te geven.

    Sorry. D:
    *Lotta met een hoofdletter (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Sorry. D:
    *Lotta met een hoofdletter (cat)


    Sorry sorry

    Ga je nu ook de grammarnazi uithangen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Sorry sorry

    Ga je nu ook de grammarnazi uithangen?

    Ik vind het gewoon niet leuk dat je mijn voornaam niet als een officiële naam erkent. D: En dat ben ik altijd al geweest. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it