• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Can't wait to see ya again <3

    Ik word hier zo moe van. Waarom wil het me nou niet lukken? Als dit niet lukt, kan ik alles op mijn buik schrijven.


    :)

    Ik ben zo blij, en dat om zoiets kleins ^,^ Het maakt je nog zoveel leuker en ik weet dat ik niet zo mag denken :X

    Jesus christ, wat heb ik een fucked up hoofdstuk geschreven net...
    Maar op de één of andere manier... lucht het op.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Allemaal reageren op anderen, maar mij gewoon negeren. Dat is best.. kut. I guess? Ach ja, ik ben niks anders gewend.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 20:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zojuist gesmolten. asdfghjkl


    •*• Lululu •*•

    Waarom kom je maar niet online op wat dan ook? Ik mis je..


    26 - 02 - '16

    Buh, bullshit. Mensen moeten gewoon dragen waar zij zich comfortabel in voelen. Wil je soms dat ik een heel boek voor persoon schrijf? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Het helpt heel erg als je je verhaal plaatst en iedereen je dan negeert, maar wel reageert op de rest. Not.
    Stel kut kinderen, stik toch lekker in jullie zielige gedoe. Waarom zou ik iets ergg moeten vinden als je iemand anders ervaringen gewoon negeert.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 20:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Richard Castle: "There are two kinds of folks who sit around thinking about how to kill people: psychopaths and mystery writers."

    I agree, but then you have me. The lazy one.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov



    God, wat houd ik toch van dit nummer... FEELS.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil dit en ik wil dat en ik wil zus en ik wil zo. Zo kan ie wel weer.


    You are beautiful, you are love.

    Ugh, don't be such a dramaqueen, you big baby.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I know I promised it, but I don't know if I can keep it if it keeps going on like this.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I miss you ):


    26 - 02 - '16