• Hij is eindelijk uit Guys!
    Ik weet dat hier al een topic over is, maar hij nu officieel uit sinds 5 uur
    En we moeten natuurlijk het record van Miley Cyrus proberen te verbreken!
    I Love It!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mullingford schreef:
    (...)

    Jij bent ook altijd zo goed in je mening te uiten. (cat)


    Ja, hé?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scorpia schreef:
    Ik vind het heel logisch dat fans blij zijn als ze het record hebben verbroken, want fans zijn er niet voor niets. Ergens vind ik het ook een beetje kinderachtig, maar het moet gewoon kunnen, toch? Waarvoor zijn er fans als ze niet blij mogen zijn voor de band? Je moet ze gewoon laten juichen en op een gegeven moment houdt het vanzelf allemaal wel op. Over twintig jaar zijn waarschijnlijk de meeste mensen One Direction alweer vergeten. (:


    Laten we het hopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dooddoenervo schreef:
    Wat is dat met die records? Waarom moeten fandoms elkaar altijd een loef proberen afsteken?

    Ja joh, zo'n onzin is dat. Houd je gewoon lekker bezig met de muziek en bands die je leuk vind, en houd het daar lekker bij. Zo sneu vind ik dat ergens, van die fangirls die die Youtubefilmpjes tot in den treuren blijven refreshen om de teller omhoog te zien gaan..


    ars moriendi

    Anthoneh schreef:
    Oké dit moet er even gewoon uit. No offense to you guys but still :')

    Als jullie het toch het hele record gedoe zo dom vinden, waarom steek je er überhaupt dan nog de tijd in om te reageren met deze -in mijn ogen - nutteloze opmerkingen? Het is niet omdat jullie jullie mening uitdrukken dat ze daardoor opeens geen interesse meer zullen tonen in het breken van records. Het enige wat hiermee gebeurt, is dat er weer discussies gaan ontstaan die oplopen tot ruzies. Ik ben geen directioner but I absolutely don't care whether they are trying to break the fucking record or not. De wereld gaat er heus niet van vergaan. Als zij daarmee blij zijn, so be it. Dus hou alsjeblieft je mening dan voor jezelf en kwets geen andere mensen. Dat staat jullie echt niet :') En nogmaals: no offense maar ik ben het zo beu dat mensen elkaar kunnen afkraken voor het minste dat ze meedelen. Het is hier een vrije site for god sakes.

    Jij spreekt jezelf zo hard tegen, weet je dat? :'D


    ars moriendi

    1951 schreef:
    -


    Nu ben ik toch wel benieuwd naar wat hier stond.


    Physics is awesome

    Robbery schreef:
    (...)
    Jij spreekt jezelf zo hard tegen, weet je dat? :'D


    Ik wist zowiezo dat ik deze reactie kon verwachten. En ik moet zeggen dat je daartoe ook het recht hebt :Y)
    Maar ik bedoel gewoon dat je je mening hier mag plaatsen als deze geen mensen kwetst :') Anders hou je je hem maar voor jezelf en diegene die dezelfde mening delen. But I have to say, you had all the right to say that ;p Ik had het door toen ik het net had gepost.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 19:35 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anthoneh schreef:
    (...)

    Ik wist zowiezo dat ik deze reactie kon verwachten. En ik moet zeggen dat je daartoe ook het recht hebt :Y)
    Maar ik bedoel gewoon dat je je mening hier mag plaatsen als deze geen mensen kwetst :') Anders hou je je hem maar voor jezelf en diegene die dezelfde mening delen. But I have to say, you had all the right to say that ;p Ik had het door toen ik het net had gelezen.

    Haha that's okay ;D Just needed to point it out.

    OT: Ik vind het trouwens echt een schitterende videoclip met een heel mooi idee erachter. Prima nummer ook. One Direction wordt steeds beter imo.


    ars moriendi

    Musai schreef:
    (...)

    Nu ben ik toch wel benieuwd naar wat hier stond.


    Ik weet het.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Anthoneh schreef:
    (...)

    Ik wist zowiezo dat ik deze reactie kon verwachten. En ik moet zeggen dat je daartoe ook het recht hebt :Y)
    Maar ik bedoel gewoon dat je je mening hier mag plaatsen als deze geen mensen kwetst :') Anders hou je je hem maar voor jezelf en diegene die dezelfde mening delen. But I have to say, you had all the right to say that ;p Ik had het door toen ik het net had gepost.

    Er zullen altijd mensen zijn die zich gekwetst gaan voelen omdat men iets niet leuk vindt, maar wilt dat dan zeggen dat je alleen maar een mening mag zeggen als je iets goed vindt? Ik snap wel wat je bedoelt, maar je verwoording is heel vreemd. :')


    Take me to wonderland

    Ik vind Zayn echt niet normaal adorable in deze clip, can´t help it. En Louis sexay facial fair is ook geweldig <3

    Ohara schreef:
    (...)
    Er zullen altijd mensen zijn die zich gekwetst gaan voelen omdat men iets niet leuk vindt, maar wilt dat dan zeggen dat je alleen maar een mening mag zeggen als je iets goed vindt? Ik snap wel wat je bedoelt, maar je verwoording is heel vreemd. :')


    Misschien kan je ook je mening ietsje subtieler formuleren zonder de kans op te lopen dat je mensen kwetst? Jullie moeten jullie mening altijd op zo'n harde manier verwoorden dat mensen zich sneller aangesproken voelen en al snel gekwetst geraken, ook al is dat niet jullie bedoeling. Maar via het internet is het moeilijk om uitspraken te beoordelen als je bijvoorbeeld geen intonatie en dergelijke hebt. Maar ik heb het inderdaad maar op een rare manier verwoord, als ik het zo terug lees ;p

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 9:31 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Oke, damn, ik vind het echt een mooi nummer. Not even ashamed of it.


    ars moriendi

    Vond het nummer eerst wel mooi maar niet geweldig, maar in combinatie met de clip vind ik het prachtig.
    Het past goed bij elkaar en ja de clip vind ik gewoon echt heel erg mooi gedaan.

    Ik vind het stukje met Lou echt zielig!


    Spoiler alert: you will save yourself