• Net als in de serie. Meerminnen of meermannen in Australië. Alleen... De mensheid dreigt achter de onthulling van meerminnen te komen. Maakt je personage vrienden, of vijanden? Liefde?

    Kies zelf ervoor om Meermin / Meerman te worden. (Voor Meerminnen / mannen, ze krijgen alleen een staart na aanraking van water na 10 sec)
    Of ben je een mens? Onderzoeker? Visser?

    De RPG speelt zich af in Australië, maar word in het NL geschreven.

    Lijstje voor Meermin / man:

    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd: (Graag van 14 tot 30)
    Uiterlijk Meermin / man:
    Uiterlijk Menselijk:
    Eigenschappen:
    Wanneer ontdekte je dat je meermin / man werd?:
    Kracht: (Bijvoorbeeld: Water besturen)
    Extra: (Foto zou handig zijn)


    Mens:

    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd: (Graag van 14 tot 30)
    Uiterlijk:
    Eigenschappen:
    Extra: (Foto zou handig zijn)


    Onderzoeker:

    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd: (Als onderzoeker het liefst van 17 tot 30)
    Uiterlijk:
    Eigenschappen:
    Wat onderzoekt degene:
    Extra: (Foto zou handig zijn)


    Visser:

    Geslacht:
    Naam:
    Leeftijd: (Als visser het liefste van 18 tot 50)
    Uiterlijk:
    Eigenschappen:
    Extra: (Foto zou handig zijn)


    Rollen:

    Meerminnen:
    Sue Smith-LuvYou
    IsabellePenelope McCae-Pebble
    Loorea Collins-Penthesilea
    Alana Lore Vendra- MaitePayne
    Myuna Phoebe Curtis-Amaretto
    Laura Jones-1DMEGAFAN
    Let op! Er kunnen GEEN meerminnen meer worden aangemaakt!

    Vissers:

    Onderzoekers:

    Mensen:

    Meermannen:
    Levi Alexander Jackson-Pebble
    Benjamin Edward Zachary-Bellward

    Regels:

    -Minimaal 1x per week reageren met personage!
    -Minimaal 4 REGELS per post
    -Geen Mary Sue's en perfecte karakters.
    -Geen ruzie's! IC wel, OOC niet!
    -Als je iets OOc wilt zeggen doe dat dan zo: [OOC: (BIJV) Wajoo! Leuke foto!] En ga dan weer zo IC verder: IC: (BIJV) En dus deed Sue een trui aan.
    -Schrijf in de hij / zij vorm, in de verleden tijd.
    -Schelden toegestaan, maar hou het realistisch
    - Geen Sex, Drugs ETC
    -Maximaal 3 Personages, maar dubbel acc's met toestemming van LuvYou
    -Godmoden toegestaan, als het maar bij de eigenschappen van de Character past!


    Het begin: Als er genoeg personage's zijn, gaan we verder.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 16:52 ]

    Tuurlijk zal ik hem lezen! En ja, jullie mogen natuurlijk een character aanmaken :P Only no Mermaids, meermannen wel. We hebben ook nog mensen, vissers en onderzoekers nodig.

    Daarom vul ik ook een meerminman in, weet alleen niet wanneer ik er tijd voor heb :p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dan reserveer je er toch een? :P

    Hoe lang blijven reserveringen dan staan? Ik denk namelijk dat ik maandag pas tijd heb..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Uhm, eigenlijk 48 uur, maar ik wil wel een uitzondering maken!

    Maandag zal ik hem gaan maken, misschien wel eerder!
    Bedankt voor de uitzondering (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Geslacht: Man
    Naam: Benjamin Edward Zachary
    Leeftijd: Benjamin is eenentwintig jaar oud en geboren op achttien mei 1992
    Uiterlijk meerman:


    Uiterlijk menselijk:


    Als meerman heeft Benjamin een bordeauxrode staart. Hij heeft donkerbruine ogen en donkerbruin, krullend haar. Hij heeft een gespierd lichaam, wat iets bruin is van kleur. Hij komt namelijk uit Brazilië, maar zijn moeder is Australisch.
    Eigenschappen: De kleur bordeauxrood staat voor warmte, gezelligheid, rustgevend, lust en liefde. Precies wat bij Benjamin past.
    Hij is erg sociaal en mensen voelen hen op hun gemak bij hem. Hij maakt zelfs een grauwe grot gezellig. 'Mensen maken de plek,' aldus Benjamin.
    Hij houdt ervan om mensen om hem heen te hebben en hij is dan ook een erg goede vriend. Hij kan goed ruzies oplossen en hij houdt dan ook echt niet van ruzie.
    Hij is erg betrouwbaar en ook echt te vertrouwen, maar hij praat heel veel, dat hij soms iets eruit flapt, wat hij niet mocht vertellen.
    Hij is erg ongeduldig en best wel snel bang, wat hem eigenlijk wel ene beetje een held op sokken maakt.
    Wanneer ontdekte je dat een meerman bent: Benjamin is altijd model geweest en de eerste keer dat hij een shoot in het water had, voelde hij zich niet goed, waarna hij als een speer naar de kleedruimte is geweest, en daar in een meerman veranderde.
    Kracht: Hij kan water besturen, denk aan Avatar.
    Extra: Benjamin is een feestbeest, rookt en is gek op seks, drugs en alcohol.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pebble schreef:
    Geslacht:
    Meisje
    Naam:
    Isabelle Penelope McCae.
    Leeftijd:
    Ze is net 18 geworden.
    Uiterlijk Meermin:


    Isabelle heeft een donkerroze, bijna rode staart en een strapless topje bedekt met kleine schelpjes. Haar normaal blauwe ogen worden sterk zilver, ze geven bijna licht.
    Uiterlijk Menselijk:



    De haren van Isabelle zijn goudblond, die een kleine tint donkerder worden als ze nat zijn. Haar poppenachtige gezichtje geeft haar een schattig uiterlijk. Ze heeft felblauwe grote ogen die omrand zijn met lange, donkere wimpers. Ze heeft een kleine neus en volle, lichtroze lippen.
    Isabelle heeft een tengere bouw, maar enigszins wel vrouwelijke vormen. Ze is ongeveer 1 meter 60 lang.
    Eigenschappen:
    Hoewel Isabelle gezegend is met een knap uiterlijk, is ze erg stil en verlegen. Ze lees liever boeken dan dat ze met mensen praat en haalt liever goede punten op school dan dat ze populair probeert te zijn of veel vrienden maakt. Isabelle is een sucker voor fantasie, sprookjes en mysterie. Nu ze uitgevonden heeft dat ze een meermin is, is ze verslaafd geraakt aan meermin verhalen en is ze bijna haar hele vrije tijd onder water te vinden.
    Wanneer ontdekte je dat je meermin werd?:
    Hoewel de meeste meerminnen al een tijdje van hun gave weten, is Isabelle hier nog maar twee weken bewust van.
    Kracht:
    Isabelle is nog niet helemaal op de hoogte van haar krachten, maar kan water sturen en heel goed zingen, waardoor ze andere mensen (alleen het mannelijk ras) kan verleiden waarbij ze als hondjes achter haar aan lopen en naar haar luisteren.
    Ze gaat haar beste vriend, Simon, haar geheim vertellen en hij zal (voorlopig) de enige zijn die haar geheim weet.
    Extra:
    Twee jaar geleden heeft Isabelle een ketting van haar oma gekregen, vlak voordat zij overleed. Sinds dien heeft Isabelle de ketting nooit meer af gedaan. Ook is Isabelle verliefd op een jongen in haar buurt, maar houdt ze dit geheim.


    Ik heb haar naam en leeftijd veranderd, ik dacht dat ik haar misschien nogmaals hier moest plaatsen. Ook twijfel ik of ik een onderzoekster aan ga maken... Mag je eigenlijk wel 3 rollen?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:44 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Je mag maximaal 3 rollen bij mij. 4 met uitzondering.

    Staat erbij!

    hoe doe je een foto in een bericht? ik ben nieuw dus ik weet het niet goed


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    hoe doe je een foto in een bericht? ik ben nieuw dus ik weet het niet goed
    Vanaf internet of vanaf je computer zelf?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anders doe ik hem wel zonder foto als dat mag


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Als de foto al op internet staat, moet je met rechtermuisknop de url-link kopiëren en die hier tussen de [IMG][/IMG] zetten
    Wanneer je een foto vanuit je computer hier op Q wil zetten, moet je eerst de foto uploaden via tinypic.com. Dan moet je daarna hetzelfde doen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ok ik probeer het :D


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''