• We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Esmelle)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    - Alice Yade (KatnissBella)
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Amaretto)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Amaretto)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    - Milou Angler (Givens)
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    - Aiden Dorn (WenseKronik)
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Amaretto)
    - Adrienna Woods (Briannah)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    - Joshua Blake Haynes (Raccoon)
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    - Castel Underwood (WenseKronik)
    -
    -
    Mentor:
    Nick Guillote (WenseKronik)
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Amaretto)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.

    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 16:52 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Goed, ik ben nu bij Hoofdstuk 3 want ik heb het boek vandaag gekregen. Ik vul een meisje uit District 11 in ^^


    May StarClan light your path.

    o hartstikke goed Briannah kies zelf maar hoor :)
    en je staat erbij Squirrelpaw

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 18:08 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Rebecca Nights
    Leeftijd (12/18): 14
    District: 11
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Rebecca is een stil meisje, maar ook erg dapper. Ze is niet vreselijk slim, maar ook weer niet dom. Ze denkt niet snel na over wat ze doet, waardoor ze snel spijt krijgt. Soms denkt ze ook wel na natuurlijk. Rebecca is aardig tegen vrienden en familie en doet alles om ze te beschemen. Ze wil bewijzen dat ze sterk is en geeft niet snel op. Soms is dat een probleem, maar soms ook weer niet. Ze dood bijna nooit iemand, en zeker niet om een of andere spelen, wat een probleem is voor haar, omdat je dat juist moet doen in de hongerspelen.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto): Rebecca heeft lange zwarte haren tot over haar schouders, en dan ietsjes langer. Het is een klein beetje krullerig. Haar ogen zijn grasgroen. Rebecca is 1.67 lang, dus niet erg lang. Ze is best mager.
    Sterke punten: Ze weet veel over planten en dieren, kan klimmen en is goed met een boog.
    Zwakke punten: Ze is slecht met een zwaard of een mes of een ander wapen dan pijl en boog.
    Extra: Rebel is haar bijnaam.


    May StarClan light your path.

    hij staat erbij hoor ;)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ooops vergeten naar dit topic te kijken, als het nog kan dan vul ik wel even wat in. :)
    :


    Naam: Adrienna Woods
    Leeftijd (12/18): 16
    District: 6
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Adrienna is een heel druk meisje, maar kan zich als het moet goed concentreren
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):


    Sterke punten: Zwaard vechten en vuur maken.
    Zwakke punten: Snel bang en legt moeilijk contact
    Extra: Haar naam spreek je uit als Adri-ennah, dus niet Adri-ana.




    Hopelijk kon het nog.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 20:10 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    ooohhh tuurlijk Briannah, maar we zijn al begonnen, maar je kunt inspringen bij de boete


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Is het nog mogelijk dat ik kan meedoen? Vul vanavond dan een lijstje in, gezien ik nu op stage ben :D Ik zal een jongen spelen ;)

    WenseKronik schreef:
    Is het nog mogelijk dat ik kan meedoen? Vul vanavond dan een lijstje in, gezien ik nu op stage ben :D Ik zal een jongen spelen ;)

    Natuurlijk joh! Ik heb trouwens mijn ipad weer terug mensen xD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Aiden Dorn
    Leeftijd (12/18): 18
    District: 5
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Aiden is een jongen die sterk in zijn schoenen staat, niet snel achter uit zal stappen en door zal gaan tot dat hij zijn doel bereikt heeft. Dit is dan ook wel direct zijn valkuil, hij heeft alleen oog daarvoor en vergeet de rest wat daardoor zijn zwakte punt kan zijn omdat hij zichzelf helemaal gek maakt ermee. Hij is actief en heeft het leiderschap in zich, hij heeft inzicht in bepaalde dingen. Hij kan er niet tegen als mensen niet een doel hebben, daar kan hij zich zelf erg aan ergeren.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Aiden is 1.76 lang en door het trainen redelijk breed geworden. Hij heeft bruin haar en een paar dagen baardje als hij meedoet met de spelen.



    Sterke punten: Sterke leiderschap, behendig (dingen vastpakken, vangen), zwaardvechten, messenwerpen, vallen maken, vuurmaken.
    Zwakke punten: Rennen (door een ongeluk heeft hij zijn linkerenkel gebroken, dat was 2 jaar geleden maar hij heeft er alsnog last van), behendig (als hij zich snel moet verplaatsen),
    Extra: Hij deed daar een opleiding tot geoloog en heeft veel kennis van stenen maar ook van planten.



    Naam: Castel Underwood
    Leeftijd (12/18): 17
    District: 8
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Castel is een zachtaardige jongen die erg behulpzaam is, hij is een echte volger maar heeft wel zijn eigen mening, hij is voorzichtig in zijn keuzes en in zijn doen en laten. Hij kan helder denken in vreselijke situaties, hij past zich ook snel aan op de situatie. Wat hem ook weer een overloper maakt, maar voor hem is het "survival of the fittest" en al is hij dat zelf niet, hij zorgt wel dat hij erbij hoort.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Castel is 1.72, donkerbruin haar dat nonchalant zit en heeft groene ogen.



    Sterke punten: Overleven (vuur maken, eten bereiden, eten vangen), speren, kort mes en is een goeie zwemmer met prima conditie.
    Zwakke punten: Een op een vechten/combat vechten, erg onhandig en is niet de snelste
    Extra: Castel is goed met uit natuurlijke producten kleding of bescherming maken. In district 8 behoord zijn familie tot de top daar, gezien zijn ouders Underwood Clothing factory hebben. Een van de grootste kledingbedrijven van het land. Zijn ouders hadden geld betaald aan mensen maar niemand wou zich vrijwillig opgeven.

    Als er iets niet goed is wil ik het graag horen ;)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 12:54 ]

    WenseKronik schreef:
    Naam: Aiden Dorn
    Leeftijd (12/18): 18
    District: 5
    Tribuut/stylist/mentor: Tribuut
    Innerlijk: Aiden is een jongen die sterk in zijn schoenen staat, niet snel achter uit zal stappen en door zal gaan tot dat hij zijn doel bereikt heeft. Dit is dan ook wel direct zijn valkuil, hij heeft alleen oog daarvoor en vergeet de rest wat daardoor zijn zwakte punt kan zijn omdat hij zichzelf helemaal gek maakt ermee. Hij is actief en heeft het leiderschap in zich, hij heeft inzicht in bepaalde dingen. Hij kan er niet tegen als mensen niet een doel hebben, daar kan hij zich zelf erg aan ergeren.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):



    Sterke punten: Sterke leiderschap, behendig (dingen vastpakken, vangen), zwaardvechten, messenwerpen, vallen maken, vuurmaken.
    Zwakke punten: Rennen (door een ongeluk heeft hij zijn linkerenkel gebroken, dat was 2 jaar geleden maar hij heeft er alsnog last van), behendig (als hij zich snel moet verplaatsen),
    Extra: Hij deed daar een opleiding tot geoloog en heeft veel kennis van stenen maar ook van planten.


    Als er iets niet goed is wil ik het graag horen ;)
    hij is helemaal goed hoor! ik zet m erbij


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Nick Guiliotte
    Leeftijd (12/18): 28
    District: 8
    Tribuut/stylist/mentor: mentor district 8
    Innerlijk: Voor de spelen was hij een beetje een badboy, nu is hij keihard en heeft amper gevoelens, hij wordt nog steeds achterjaagt door wat hij heeft moeten doen in de spelen, dit maakte hem wat schuwer en ruwer tegenover mensen. Hij probeerd afstand te houden van zoveel mogelijk mensen maar desondanks is hij wel sociaal. Hij is best grappig op een sarcastische manier. Hij is streng maar rechtvaardig.
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):



    Sterke punten: Kon goed overweg met een bijl, speer en is erg snel en behendig
    Zwakke punten: overleven, hierdoor verloor hij bijna de 88ste spelen (hij was toen 16)
    Extra: Heeft last van post traumatische stresssyndroom (pts) en dat vergeet hij door te drinken. Dus als er ergens een harde knal klinkt schrikt hij nog steeds en kan hij soms door het lint gaan.

    @Wensekronik volgens mij houd jij stiekempjes erg van de hunger games :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wie houdt er nu niet van? The hunger games is gewoon awesome!!
    Juist op het internet Chatching Fire volledig gevonden. Tijd om het een tweede keer te bekijken!! (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    aaah kun je de link sturen?! :D


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Precies dat Hayffie en FennaFriend xD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }