• Goedemiddaaag!

    Ik ben net begonnen met mijn fanfic Written in Black Ink || A Styles Story en ik twijfel of ik het in het Engels of in het Nederlands verder moet schrijven.

    Engels is erg natuurlijk voor mij, (omdat ik Engels studeer), maar ik wil ook dat mijn story toegankelijk is voor iedereen.

    Advies?


    O, none, unless this miracle have might, That in black ink my love may still shine bright. ~William Shakespeare

    Taka schreef:
    Als je vindt dat jouw Engels goed genoeg is, zou ik kiezen voor Engels. Alleen al om de simpele reden dat het veel beter klinkt en je veel dieper kunt schrijven, terwijl Nederlands eigenlijk maar een kleutertaaltje is naar mijn mening. Persoonlijk denk ik dat je moet schrijven naar wat je het best ligt en wat de schrijver zelf het fijnst vind om te schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    Pff, waarom gaat iedereen haten op het Nederlands? (': Je kunt met onze taal heel mooi schrijven, er zijn zoveel prachtige woorden, de meeste mensen kennen ze alleen niet.


    Dit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pshhhht new chapter for those who are interested.

    Ik hoop dat jullie het niet haten dat ik in het Engels schrijf :o


    O, none, unless this miracle have might, That in black ink my love may still shine bright. ~William Shakespeare

    Ik schrijf alleen maar Engels-talige verhalen en ja, het zal waarschijnlijk minder lezers trekken. Het gaat er toch om waar jij je beter bij voelt? Als je het eigenlijk in het Engels wil schrijven moet je dit gewoon doen, als je het aan mij vraagt (;


    Caution first, always.

    Saul schreef:
    Ik schrijf alleen maar Engels-talige verhalen en ja, het zal waarschijnlijk minder lezers trekken. Het gaat er toch om waar jij je beter bij voelt? Als je het eigenlijk in het Engels wil schrijven moet je dit gewoon doen, als je het aan mij vraagt (;


    Heeeeeeeee ik zie dat je ook Sherlock EN DOCTOR WHO verhalen schrijft! =DDDD yes yes yes fellow Sherlockians and Whovians op quizlet! Wat tof!

    Ja, ik heb ook Sherlock fanfic geschreven en dat is eigenlijk altijd standaard in het Engels. Daardoor heb ik me zo'n stijl aangeleerd =P

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 14:07 ]


    O, none, unless this miracle have might, That in black ink my love may still shine bright. ~William Shakespeare