• Hoi. Hier even een zeikberichtje van mij.
    Ik vraag me serieus af waarom school de piepjestest (shuttle run, geen idee hoe je het noemt) heeft uitgevonden. Het is nou niet echt leuk om dat het eerste uur te doen terwijl je al helemaal doorweekt aan komt op school, waarna je ook nog eens trap 2,5 haalt, waardoor je dus een rode 2,5 ziet staan in Magister. Niet. Leuk.
    Gelukkig heb je het uur daarna een Frans so en het uur daarna een scheikunde repetitie. Yay school.
    Vervolgens zit je tot het achtste en ben je om half 5 thuis, waar je nog een hele berg huiswerk moet maken.
    Dit was mijn gezeik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Oja, middelbaar is echt een bitch. Gelukkig heb ik dat achter de rug *O* Maar success jij!


    -

    Awwh, shuttle run is sowieso een bitch..


    26 - 02 - '16

    Yes ! Lang leve alle toetsen , zeikleraren, kutroosters en rennen met gym !


    Maar toch ben ik in ieder geval wel blij dat ik naar school ga, en goed kan leren ! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    De piepjestest is er om je conditie te meten. Die is van iedereen anders maar als je lager scoort dan gemiddeld dan krijg je een onvoldoende. Ik had altijd een hekel aan alle testen tijdens gym/LO.

    Ik kan niks anders zeggen, dan school is soms zo.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:11 ]


    Physics is awesome

    als je bij ons trap 2.5 haalden kreeg je een 1.5 dus je hebt nog geluk haha maar je haalt t wel weer op gym is gwn stom.


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Wees gerust, ik kwam nooit verder dan trap 1,5. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wew, trap 2.5 is wel erg laag.
    Maar ja, was altijd stom om te doen. Of de coopertest (12 minuten lang rennen)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:25 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Wew, trap 2.5 is wel erg laag.


    Dit, plus ik ging altijd zo ver dat ik net aan een voldoende had en dus gewoon slaagde. Ook al kon ik veel verder, maar ik was gewoon te lui.


    To infinity and beyond •

    thfkdlf schreef:
    (...)

    Dit, plus ik ging altijd zo ver dat ik net aan een voldoende had en dus gewoon slaagde. Ook al kon ik veel verder, maar ik was gewoon te lui.
    Haha, ja dit precies. Haalde ook altijd mijn voldoende en daarna kapte ik ermee want fuck die shit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben zo blij dat wij dat in België nooit gehad hebben - toch niet in mijn school tenminste. :')
    Trappenlopen, gadver.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Troll schreef:
    Awwh, shuttle run is sowieso een bitch..


    Inderdaad. Blij dat ik er vanaf ben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Troll schreef:
    Awwh, shuttle run is sowieso een bitch..


    Dit + Ik kom nooit verder dan trap 4.5....


    El Diablo.

    Oh, de piepjestest. Dat is echt zo'n nachtmerrie. >< Ik zal zo verschrikkelijk blij zijn als ik na dit schooljaar eindelijk verlost ben van verplichte sportlessen.

    Maar goed, daar heb jij niet veel aan. Misschien kun je eens aan je leraar vragen of je een soort extra opdracht mag doen om je cijfer een beetje omhoog te halen? Toen ik een paar jaar geleden een 4,5 of 5 haalde op een of andere conditietest, bood mijn docent aan dat ik daarvoor in de plaats een schriftelijke opdracht mocht doen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Welkom op de middelbare school. Wen er maar alvast aan, want het kan nóg erger.


    From these ashes, I will rise

    Ik liep idd ook altijd totdat ik een voldoende had, maar veel verder kon ik ook niet...
    Bij ons op school weten ze niet eens hoe ze normaal een kijktoets kunnen doen. Die kunnen we dus een andere keer gaan inhalen, waarschijnlijk ook nog in onze vrije tijd! Hoera voor school!


    Food.