• Hoi. Hier even een zeikberichtje van mij.
    Ik vraag me serieus af waarom school de piepjestest (shuttle run, geen idee hoe je het noemt) heeft uitgevonden. Het is nou niet echt leuk om dat het eerste uur te doen terwijl je al helemaal doorweekt aan komt op school, waarna je ook nog eens trap 2,5 haalt, waardoor je dus een rode 2,5 ziet staan in Magister. Niet. Leuk.
    Gelukkig heb je het uur daarna een Frans so en het uur daarna een scheikunde repetitie. Yay school.
    Vervolgens zit je tot het achtste en ben je om half 5 thuis, waar je nog een hele berg huiswerk moet maken.
    Dit was mijn gezeik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Doema schreef:
    (...)

    Geen idee of je er een goede conditie voor nodig hebt, maar het is nou niet zo dat ik tijdens (kick)boksen rondjes aan het rennen ben door de zaal :'). En je hebt gelijk, als ik straks iets met kracht ga doen haal ik wel mijn cijfer op.

    Oké, lol :')
    Ik ren namelijk bij mijn kickbokstraining wel rondjes door de zaal x)


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Oké, lol :')
    Ik ren namelijk bij mijn kickbokstraining wel rondjes door de zaal x)


    Serieus? Wij sprinten heel soms op het eind nog even, maar we warmen er niet mee op of zo.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Riveras schreef:
    Lol, ik vind de shuttle run best leuk eigenlijk.


    Maar dat komt doordat mijn conditie er op getraind is en alsnog. 4 keer per jaar zo een shuttle run en 2 keer cooper test laat toch echt goed verschil zien bij de benen :Y) :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    yep dit is zoooooooo herkenbaar. Dan moet je eerst een half uur fietsen en dan vervoglens heb je ook nog de eerste 2 uur gym. En ik snap het nut ook niet van die test? Het zijn altijd dezelfde kinderen die het wel of niet halen?

    alvast suc6 voor iedereen die hem nog moet doen!

    Doema schreef:
    (...)

    Serieus? Wij sprinten heel soms op het eind nog even, maar we warmen er niet mee op of zo.

    Wij wel, we rennen ongeveer een kwartier lang, waarbij we ook tussendoor plotseling moeten opdrukken of squats doen. Daarna een sprint en dan wat rekken en strekken. Uiteindelijk nog wat spiegelboksen en dan begint de training pas echt (na 20 minuten). Mijn trainer vindt dat we zo lang moeten kunnen rennen, zodat we het ook langer in de ring volhouden. Gelukkig mag je wel af en toe even 10 seconden stoppen om wat water te drinken, maar daar houdt het ook op.


    From these ashes, I will rise

    Vox schreef:
    Gymleraren zijn echt de slimste personen op aarde. Doe de piepjestest midden in het snotterseizoen. Dan haalt namelijk iedereen lager dan gemiddeld :W
    Ik heb er gelukkig geen last van, moet alleen nog verplicht naar een aantal sportcursussen (examenjaar, heuj). Is ook niet echt een feest, want we mogen nu ineens niet meer zelf kiezen wat we mogen doen. Maarja, 't is dan eigenlijk ook nooit goed ;P

    Wut, da's lullig O.o Stel dat je moet golfen, dan zit je daar tegen je zin eerst 40 minuten te fietsen om daarna een beetje tegen een bal aan te slaan.
    OT: Ik vind trap 2,5 ook wel heel laag, ik denk dat iedereen daar wel een onvoldoende zou krijgen, tenzij je een ziekte hebt. Ik zat meestal aan trap acht of negen, net als veel mensen bij ons op school eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:47 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    amyleelover schreef:
    yep dit is zoooooooo herkenbaar. Dan moet je eerst een half uur fietsen en dan vervoglens heb je ook nog de eerste 2 uur gym. En ik snap het nut ook niet van die test? Het zijn altijd dezelfde kinderen die het wel of niet halen?

    alvast suc6 voor iedereen die hem nog moet doen!



    She knew the rules so she knew how to break them.

    Nym schreef:
    (...)
    Wut, da's lullig O.o Stel dat je moet golfen, dan zit je daar tegen je zin eerst 40 minuten te fietsen om daarna een beetje tegen een bal aan te slaan.
    OT: Ik vind trap 2,5 ook wel heel laag, ik denk dat iedereen daar wel een onvoldoende zou krijgen, tenzij je een ziekte hebt. Ik zat meestal aan trap acht of negen, net als veel mensen bij ons op school eigenlijk.

    Heb ik vandaag gehad, alleen heel veel mensen zijn van ons jaar van de 16,5 regeling, dus die mogen al rijden met begeleiding, en ouders zijn vaak heel lief :Y)
    Maar volgende week moet ik skieën (op een borstelbaan :W ), en daar heb ik echt geen zin in.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vox schreef:
    (...)
    Heb ik vandaag gehad, alleen heel veel mensen zijn van ons jaar van de 16,5 regeling, dus die mogen al rijden met begeleiding, en ouders zijn vaak heel lief :Y)
    Maar volgende week moet ik skieën (op een borstelbaan :W ), en daar heb ik echt geen zin in.

    Daar heb je dan geluk mee, Veerle en Maartje hebben wel eens gefietst waardoor ze een half uur te laat aan kwamen :') En ja, kan ik me voorstellen. Veel succes ermee. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wacht maar tot je in de bovenbouw zit, dan wordt school pas een bitch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Wacht maar tot je in de bovenbouw zit, dan wordt school pas een bitch.


    Havo 4 is een bitch indeed.


    26 - 02 - '16

    Nym schreef:
    (...)
    Daar heb je dan geluk mee, Veerle en Maartje hebben wel eens gefietst waardoor ze een half uur te laat aan kwamen :') En ja, kan ik me voorstellen. Veel succes ermee. :Y)

    Er waren bij ons mensen ook een half uur te laat, maar dat kwam omdat wij zo snel waren x'D
    En thanks ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Smoak schreef:
    Wacht maar tot je in de bovenbouw zit, dan wordt school pas een bitch.


    Ik vind atheneum 3 al vreselijk, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:59 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    dubbel.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:59 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    dubbel.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:59 ]


    She knew the rules so she knew how to break them.