• Hoi. Hier even een zeikberichtje van mij.
    Ik vraag me serieus af waarom school de piepjestest (shuttle run, geen idee hoe je het noemt) heeft uitgevonden. Het is nou niet echt leuk om dat het eerste uur te doen terwijl je al helemaal doorweekt aan komt op school, waarna je ook nog eens trap 2,5 haalt, waardoor je dus een rode 2,5 ziet staan in Magister. Niet. Leuk.
    Gelukkig heb je het uur daarna een Frans so en het uur daarna een scheikunde repetitie. Yay school.
    Vervolgens zit je tot het achtste en ben je om half 5 thuis, waar je nog een hele berg huiswerk moet maken.
    Dit was mijn gezeik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Gylvie schreef:
    Oja, middelbaar is echt een bitch. Gelukkig heb ik dat achter de rug *O* Maar success jij!


    Dit. Pushte mezelf altijd net tot aan de voldoende, daarna kapte ik. Geen conditie noemt men dat :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Verschrikkelijk, die shuttlerun...
    Ik ga altijd door tot trap 6 of 6,5 dat vind ik genoeg haha. En die stomme test moeten we dan ook nog elk jaar ook ):

    Huiswerk gaat dan nog wel, maar leerwerk...
    Wij hebben echt élke week 8 tot 9 toetsen... Daar word je blij van haha (Y)

    Je laatste jaar is ook altijd leuk, maar wat dacht je van een veldloop met alle meisjes van je jaar (zo'n 140, in mijn geval) in het geweldige weer van morgen. OP een piste waar eerst al de helft van de school (zo'n 800) overheen gelopen heeft. Stel je eens voor hoe geweldig die piste ligt met dit vochtig weer. Loop er dan 3 km op in een giga groep en je hebt plezier, of zoals wij zeggen: tis tijd voor een crosskoortsje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Shuttle Run is echt irritant. Ik ren altijd tot trap 5.5 of 6, daarna heb ik het wel gehad, je hebt daarna nog les en dan moet je ook nog eens naar huis fietsen en zo. Als ik echt me dik ga inspannen en tot 7 ga, dan kom ik de dag erna mijn bed niet meer uit van de pijn.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ha, ik kreeg standaard een 6.5 op gym, ook al kon ik voor geen meter rennen. Ik raak dan helemaal buiten adem en mijn longen schroeien alsof ik te lang geen lucht heb binnen gekregen.
    Ik steun je. :c Het is nooit leuk om zoiets te doen en ik vind het echt belachelijk dat ze zoiets doen. Als je je best doet, verdien je toch ook gewoon een voldoende? Heel veel mensen doen er geen flikker voor, maar halen dan wel trap tien en krijgen een hoog cijfer. Dikste bullshit OOIT, zulke gymtesten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind die test nog wel gaan, maar we gymen sinds dit jaar onder de grond. Dus is daar minder zuurstof.
    Daar gaat mijn trap 9 ;/


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    LilacNiall schreef:
    Ik vind die test nog wel gaan, maar we gymen sinds dit jaar onder de grond. Dus is daar minder zuurstof.
    Daar gaat mijn trap 9 ;/

    Welke idioot van een architect verzint er dan ook dat je een gymzaal onder de grond plaats? -.-"
    Sorry, is niet op jou gericht, maar dat vind ik écht dom.


    Deep inside, I've never felt alive

    Paranymph schreef:
    (...)
    Welke idioot van een architect verzint er dan ook dat je een gymzaal onder de grond plaats? -.-"
    Sorry, is niet op jou gericht, maar dat vind ik écht dom.

    Misschien is het een Amerikaan die de kinderen wil behoeden voor bombardementen. (krul)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vond de shutte run altijd heel leuk :'D Kon ik mezelf lekker mee tot het uiterste pushen. Heerlijk!


    ars moriendi

    Ik vond het niet bepaald leuk, maar ik wilde beslist niet lager dan een 8 halen dus ben gewoon doorgerend tot ik een acht had :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gylvie schreef:
    Oja, middelbaar is echt een bitch. Gelukkig heb ik dat achter de rug *O* Maar success jij!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat kut zeg. Ik vind die Shuttle run test ook altijd zo vervelend. Slaat helemaal nergens op. Wat maakt het uit hoe goed je kunt rennen :S
    Sowieso vind ik dat gym afgeschaft moet worden. Als je lage cijfers ervoor haalt verpest het meteen je rapport. Heb je voor gewone vakken allemaal mooie cijfers. zevens en achten en dan een 4 voor gym ofzo, dat staat niet. Het is gewoon een kut test en een kut vak xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat kut zeg. Ik vind die Shuttle run test ook altijd zo vervelend. Slaat helemaal nergens op. Wat maakt het uit hoe goed je kunt rennen :S
    Sowieso vind ik dat gym afgeschaft moet worden. Als je lage cijfers ervoor haalt verpest het meteen je rapport. Heb je voor gewone vakken allemaal mooie cijfers. zevens en achten en dan een 4 voor gym ofzo, dat staat niet. Het is gewoon een kut test en een kut vak xD


    Dat kan je net zo goed over kunst en muziek zeggen, als je daar niet goed in bent haal je er ook geen hoge cijfer voor, maar een beetje fatsoenlijke leraar geeft wel gewoon voldoendes als je je inzet. Als je je niet inzet vind ik het tbh terecht dat je een onvoldoende krijgt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shuttle Run Test is echt vreselijk, ik haalde altijd nog maar net trap 5,5 ... heb 1x trap 7 en trap 6 gehaald, hoe ik DAT voor elkaar heb gekregen weet ik niet ..
    Naja ik zit gelukkig niet meer op de middelbare ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Paranymph schreef:
    (...)
    Welke idioot van een architect verzint er dan ook dat je een gymzaal onder de grond plaats? -.-"
    Sorry, is niet op jou gericht, maar dat vind ik écht dom.


    Dat is het ook, maar die architect is ook zo dom geweest om de ramen verkeerd te doen. Ze kunnen niet open.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'