• Hoi. Hier even een zeikberichtje van mij.
    Ik vraag me serieus af waarom school de piepjestest (shuttle run, geen idee hoe je het noemt) heeft uitgevonden. Het is nou niet echt leuk om dat het eerste uur te doen terwijl je al helemaal doorweekt aan komt op school, waarna je ook nog eens trap 2,5 haalt, waardoor je dus een rode 2,5 ziet staan in Magister. Niet. Leuk.
    Gelukkig heb je het uur daarna een Frans so en het uur daarna een scheikunde repetitie. Yay school.
    Vervolgens zit je tot het achtste en ben je om half 5 thuis, waar je nog een hele berg huiswerk moet maken.
    Dit was mijn gezeik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Lol, ik vind de shuttle run best leuk eigenlijk.


    The universal language of art.

    Beter shuttlerun dan coopertest, dat is helemaal vreselijk.

    Riveras schreef:
    Lol, ik vind de shuttle run best leuk eigenlijk.


    Geeeek, ben je op je hoofd gevallen?
    De shuttle run en de coopertest zijn de enigste dingen aan gym die ik dan ook echt haat. Echt waar, volgens mij ben je een van de enige. Nee.. De enigste!
    O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    mowehoehhahaahhahaah nu ben ik gelukkig er van af.

    Na mijn weekje herfstvakantie heb ik een weekje school gehad waarvan 1 dag naar de stage organisatie
    na dit weekje school was het flexamenweek en als eerste jaars waren we de hele week vrij. Nu ben ik maandag altijd vrij tot stage begint en morgen valt alles uit dus ik heb weer anderhalve week vakantie gehad en ik hou ervan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn opleiding is ook een bitch. Ondernemer horeca 4, best pittig. :')


    Til hug og blod.

    Oké, mijn klas van vorig jaar heeft dan denk echt een super conditie, want ik rende (met knieblessure, dus hij telde voor mij niet mee) trap 6,5 en dat was laag :') Maar het is idd een rottest, even als de coopertest.


    Happy Birthday my Potter!

    Gymleraren zijn echt de slimste personen op aarde. Doe de piepjestest midden in het snotterseizoen. Dan haalt namelijk iedereen lager dan gemiddeld :W
    Ik heb er gelukkig geen last van, moet alleen nog verplicht naar een aantal sportcursussen (examenjaar, heuj). Is ook niet echt een feest, want we mogen nu ineens niet meer zelf kiezen wat we mogen doen. Maarja, 't is dan eigenlijk ook nooit goed ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo blij dat ik hier vanaf ben. Ik kwam nooit verder dan 4, of 4.5. Ik kreeg altijd last van hyperventilatie. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Trap 2,5 maar? Ik haalde altijd wel minimaal een 6/7 vroeger. Maar dat kwam ook omdat ik 12 km heen en 12 km terug moest fietsen van school. En dus meer conditie had dan de meeste meisjes in de klas. Ik zou denk ik nu niet verder kunnen dan trap 5. Aangezien ik nu elke dag met de bus ga. :/


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik haal altijd trap 4.5 of 5 :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    > Topic verplaatst naar school.


    Ja, ik snap ook niet waarom ze één lijn trekken in het doen van de piepjestest, iedereen is daar zo verschillend in en het is niet zo dat je wat meer je best doet of er even extra uitleg over vraagt, zoals je bij andere vakken kan doen, je dan wel een voldoende zou kunnen halen.
    Bij mij op school was het zo dat je twee soorten rentesten had en je moest er één voldoende halen. Ik haalde ze beide onvoldoende, en moest toen een verslag schrijven om die voldoende te halen, zo raar.

    Krull schreef:
    > Topic verplaatst naar school.


    Ja, ik snap ook niet waarom ze één lijn trekken in het doen van de piepjestest, iedereen is daar zo verschillend in en het is niet zo dat je wat meer je best doet of er even extra uitleg over vraagt, zoals je bij andere vakken kan doen, je dan wel een voldoende zou kunnen halen.
    Bij mij op school was het zo dat je twee soorten rentesten had en je moest er één voldoende halen. Ik haalde ze beide onvoldoende, en moest toen een verslag schrijven om die voldoende te halen, zo raar.


    Dat is inderdaad raar! Ik ben zelf meer van de vechtsporten enzo, dus ben ik ook veel sterker dan het gemiddelde meisje. Ik heb 0 conditie, maar daar tegenover staat wel dat ik erg sterk ben. Ik ga morgen dus even vragen of ik misschien een andere soort "piepjestest" kan doen, maar dan iets met kracht, om mijn onvoldoende op te halen (:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Doema schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad raar! Ik ben zelf meer van de vechtsporten enzo, dus ben ik ook veel sterker dan het gemiddelde meisje. Ik heb 0 conditie, maar daar tegenover staat wel dat ik erg sterk ben. Ik ga morgen dus even vragen of ik misschien een andere soort "piepjestest" kan doen, maar dan iets met kracht, om mijn onvoldoende op te halen (:

    Voor vechtsporten heb je toch ook conditie nodig? Daarbij, het zal niet de enige "test" zijn waar je een cijfer voor krijgt. Dus als je dan straks iets met kracht moet doen haal je daarmee zo je cijfer op.


    From these ashes, I will rise

    Awh, dat is jammer. Ik moet elke week weer de coopertest doen, als conditietraining bij hockey. Na een tijdje gaat het echt makkelijk. Maar daar is het natuurlijk niet voor cijfer, maar op school ben ik wel altijd bij één van de beste cijfers. :x
    Vraag anders of je er iets voor in de plaats mag doen, om je omvoldoende op te halen. Maar ik denk wel dat je echt je best moet doen en echt laten zien dat je moeite doet voor die oefening. Probeer echt te gaan tot je niet meer kan en stop niet als je buiten adem bent. Anders heb je grote kans dat de leraar het niet toe laat. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Voor vechtsporten heb je toch ook conditie nodig? Daarbij, het zal niet de enige "test" zijn waar je een cijfer voor krijgt. Dus als je dan straks iets met kracht moet doen haal je daarmee zo je cijfer op.


    Geen idee of je er een goede conditie voor nodig hebt, maar het is nou niet zo dat ik tijdens (kick)boksen rondjes aan het rennen ben door de zaal :'). En je hebt gelijk, als ik straks iets met kracht ga doen haal ik wel mijn cijfer op.


    She knew the rules so she knew how to break them.