• AMSTERDAM - ma 04 nov 2013, 08:34
    Justin Bieber heeft afgelopen weekend zijn show in de Braziliaanse stad Sao Paulo vroegtijdig gestopt.

    Dit deed hij nadat hij op het podium een flesje met water naar zijn hoofd gesmeten kreeg. De Canadees stormde het podium af en liet zich vervolgens niet meer zien. Zijn Beliebers hoopten een uur lang dat Justin zijn show weer zou hervatten, maar dat gebeurde dus niet.
    Op een video die op het internet circuleert is te zien hoe Justin (met ontbloot bovenlichaam) wordt bekogeld met een fles.
    Link naar het artikel waar filmpje te zien is.
    Bron: www.telegraaf.nl

    Wat is jullie mening hierover?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:35 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    I don't even care anymore. Justin Bieber is een verwende popster en dat blijft hij, en hiermee bevestigd hij zijn reputatie alleen maar.


    comfort in c h a o s

    Oehh, een flesje. Nu gaan we allemaal dood -_-


    Because I love him, do I need another reason?

    Stiekem moest ik best wel lachen :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha. Ohlol, wat een zeikdoos.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dobreva schreef:
    Oehh, een flesje. Nu gaan we allemaal dood -_-

    Dit.
    Serieus, en flesje hoeft toch niet de reden te zijn om je fans in de steek te laten? -,-


    :)

    Morticia schreef:
    Haha. Ohlol, wat een zeikdoos.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Alter schreef:
    (...)
    Dit.
    Serieus, en flesje hoeft toch niet de reden te zijn om je fans in de steek te laten? -,-


    Inderdaad, elke artiest krijgt zo nu en dan een flesje of een BH of whatever naar zijn hoofd. Geen reden om een concert voor te stoppen, naar mijn mening, lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Morticia schreef:
    Haha. Ohlol, wat een zeikdoos.

    "OH NEE, EEN FLESJE! IK GA DOOD, OMFG!"

    Ik denk eerder dat iemand dat flesje heeft gegooid in de hoop dat hij eruit drinkt en het dan terug geeft. Weet je wel, lippen van JB aan je flesje, geld waard, blablabla. Niet omdat het een "aanslag" was op zijn leven. En je kan wel zeggen dat het laag is, maar het gebeurd gewoon overal. Good luck fixing that.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm. Aan de ene kant is zijn gedrag de laatste tijd allesbehalve leuk en hierom de hele show te stoppen lijkt ook een wat overdreven reactie, maar aan de andere kant kan het ook gewoon echt niet om dingen naar artiesten (of naar wie dan ook, eigenlijk) te gooien, zelfs al is het 'maar' een waterflesje en mag je hem misschien niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dobreva schreef:
    Oehh, een flesje. Nu gaan we allemaal dood -_-


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Was het raak? c:


    El Diablo.

    Square schreef:
    Hm. Aan de ene kant is zijn gedrag de laatste tijd allesbehalve leuk en hierom de hele show te stoppen lijkt ook een wat overdreven reactie, maar aan de andere kant kan het ook gewoon echt niet om dingen naar artiesten (of naar wie dan ook, eigenlijk) te gooien, zelfs al is het 'maar' een waterflesje en mag je hem misschien niet.

    Of misschien omdat 'ie weer es anderhalf uur te laat begon.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat zoet al die haat berichten. Nou, hij is al een paar keer tegen een glazen deur aangelopen en is daardoor een keer flauwgevallen en voor zo'n vier minuten buiten bewustzijn geweest dus misschien ligt het daar aan? Oh lol, lijkt me sterk. Ik zit gewoon wat te verzinnen x].
    Alsof een jochie van 1D dat niet zou doen :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind het echt niet kunnen dat ze met spullen naar hem gaan gooien. Dan zit je wel heel laag met je niveau.
    Dat hij daarom weg stormt vind ik niet raar, daar kan ik me wat bij indenken, maar dat hij weg blijft vind ik niet kunnen want mensen hebben ervoor betaald.

    Okee, dat is gewoon echt respectloos van die mensen, dan. Zelfs al zou Alison Gold (dat meisje van Chinese Food) optreden, dan nog is het gewoon erg laag om sterren met dingen te bekogelen.
    Maar toch bewijst dit nogmaals dat Justin Bieber een klein kind van zes is dat kwaad begint weg te lopen als iemand z'n tekeningetje liedje niet mooi vindt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it