• AMSTERDAM - ma 04 nov 2013, 08:34
    Justin Bieber heeft afgelopen weekend zijn show in de Braziliaanse stad Sao Paulo vroegtijdig gestopt.

    Dit deed hij nadat hij op het podium een flesje met water naar zijn hoofd gesmeten kreeg. De Canadees stormde het podium af en liet zich vervolgens niet meer zien. Zijn Beliebers hoopten een uur lang dat Justin zijn show weer zou hervatten, maar dat gebeurde dus niet.
    Op een video die op het internet circuleert is te zien hoe Justin (met ontbloot bovenlichaam) wordt bekogeld met een fles.
    Link naar het artikel waar filmpje te zien is.
    Bron: www.telegraaf.nl

    Wat is jullie mening hierover?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:35 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    In het artikel van de poep Telegraaf staat niet dat die eikel anderhalf uur te laat begon. Ja hallo, dan zou ik ook boos worden en misschien iets gaan smijten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Draculea schreef:
    Ik vind het echt niet kunnen dat ze met spullen naar hem gaan gooien. Dan zit je wel heel laag met je niveau.
    Dat hij daarom weg stormt vind ik niet raar, daar kan ik me wat bij indenken, maar dat hij weg blijft vind ik niet kunnen want mensen hebben ervoor betaald.


    Precies dit. Het is respectloos om met spullen te gooien naar artiesten of het nou Justin Bieber is of iemand anders. Maar een concert stoppen vind ik misschien iets te overdreven van 'm.
    Weer eens een bewijs dat ook Beliebers z'n gedrag niet altijd tof vinden (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:48 ]


    To infinity and beyond •

    Draculea schreef:
    Ik vind het echt niet kunnen dat ze met spullen naar hem gaan gooien. Dan zit je wel heel laag met je niveau.
    Dat hij daarom weg stormt vind ik niet raar, daar kan ik me wat bij indenken, maar dat hij weg blijft vind ik niet kunnen want mensen hebben ervoor betaald.


    RETWEET.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Arratay schreef:
    Wat zoet al die haat berichten. Nou, hij is al een paar keer tegen een glazen deur aangelopen en is daardoor een keer flauwgevallen en voor zo'n vier minuten buiten bewustzijn geweest dus misschien ligt het daar aan? Oh lol, lijkt me sterk. Ik zit gewoon wat te verzinnen x].
    Alsof een jochie van 1D dat niet zou doen :Y).


    Ik geloof best dat 1D later ook die kant op gaat (als ze niet al binnenkort uit elkaar gaan, maar dat terzijde), maar tot nu hebben ze nog gewoon gelachen om alle schoenen die in hun kruizen en gezichten terecht zijn gekomen. Haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Nym schreef:
    In het artikel van de poep Telegraaf staat niet dat die eikel anderhalf uur te laat begon. Ja hallo, dan zou ik ook boos worden en misschien iets gaan smijten.


    Ik lachte even, maar je hebt wel gelijk.


    26 - 02 - '16

    Dobreva schreef:
    Oehh, een flesje. Nu gaan we allemaal dood -_-


    Al laat hij soms geen respect zien voor mensen, je hoort een artiest met respect te behandelen. Al is het 'maar' een waterflesje, en dit zou ik ook zeggen als ik geen fan was: je hoort gewoon geen dingen te gooien naar iemand. Logisch dat 'ie het stopt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Truster schreef:
    (...)

    RETWEET.


    Retweet? Really?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Truster schreef:
    (...)

    RETWEET.
    Dit is geen Twitter dus behandel een post ook niet zo. Danku

    Nym schreef:
    In het artikel van de poep Telegraaf staat niet dat die eikel anderhalf uur te laat begon. Ja hallo, dan zou ik ook boos worden en misschien iets gaan smijten.
    Serieus? Alweer? Damn.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)Serieus? Alweer? Damn.

    Jep, volgens het artikel op nu.nl wel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Titan schreef:
    (...)Dit is geen Twitter dus behandel een post ook niet zo. Danku


    Echt hè?


    26 - 02 - '16

    Pff, is het weer zover?


    From these ashes, I will rise

    Arratay schreef:
    (...)

    Al laat hij soms geen respect zien voor mensen, je hoort een artiest met respect te behandelen. Al is het 'maar' een waterflesje, en dit zou ik ook zeggen als ik geen fan was: je hoort gewoon geen dingen te gooien naar iemand. Logisch dat 'ie het stopt.


    Dat weet ik wel, en ik keur flesje gooien ook echt niet goed, maar om daarvoor nou een heel concert te stoppen?


    Because I love him, do I need another reason?

    Goed dat hij een bordeel heeft bezocht boeit me echt niet. Zou ik ook doen, because, why the fuck not? Maar dat hij het weer durft te flikken om anderhalf uur te laat te komen, nou dan had ik ook wel een fles naar zijn kop gegooit. Daar betaal je dan zoveel geld voor. Ugh, hij doet me echt denken als een verwend 12 jarige kind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Arratay schreef:
    (...)

    Al laat hij soms geen respect zien voor mensen, je hoort een artiest met respect te behandelen. Al is het 'maar' een waterflesje, en dit zou ik ook zeggen als ik geen fan was: je hoort gewoon geen dingen te gooien naar iemand. Logisch dat 'ie het stopt.

    Het is ook helemaal niet goed om een flesje naar iemand te gooien. Maar dat gebeurt iedereen wel een keer. Is dat nou echt een reden om al de andere fans op deze manier achter te laten?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:02 ]


    :)

    Ik zou het ook niet pikken als mijn idool me ten eerste een 1,5 uur zou laten wachten en ten tweede het concert af zou blazen doordat 'ie een fles tegen zich aankreeg. Boohoo. Wat een butthurt.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:02 ]


    26 - 02 - '16