• AMSTERDAM - ma 04 nov 2013, 08:34
    Justin Bieber heeft afgelopen weekend zijn show in de Braziliaanse stad Sao Paulo vroegtijdig gestopt.

    Dit deed hij nadat hij op het podium een flesje met water naar zijn hoofd gesmeten kreeg. De Canadees stormde het podium af en liet zich vervolgens niet meer zien. Zijn Beliebers hoopten een uur lang dat Justin zijn show weer zou hervatten, maar dat gebeurde dus niet.
    Op een video die op het internet circuleert is te zien hoe Justin (met ontbloot bovenlichaam) wordt bekogeld met een fles.
    Link naar het artikel waar filmpje te zien is.
    Bron: www.telegraaf.nl

    Wat is jullie mening hierover?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:35 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Troll schreef:
    Ik zou het ook niet pikken als mijn idool me ten eerste een 1,5 uur zou laten wachten en ten tweede het concert af zou blazen doordat 'ie een fles tegen zich aankreeg. Boohoo. Wat een butthurt.


    Tegenwoordig is het zo'n beetje 'normaal hoor'. Heb in Gelredome een uur op hem moeten wachten. Heb in februari bij Cody SImpson anderhalf uur moeten wachten op de M&G en Rihanna was ook veel te laat. Het is zelden dat een artiest echt optijd is..


    To infinity and beyond •

    Troll schreef:
    Ik zou het ook niet pikken als mijn idool me ten eerste een 1,5 uur zou laten wachten en ten tweede het concert af zou blazen doordat 'ie een fles tegen zich aankreeg. Boohoo. Wat een butthurt.


    Gelukkig heb ik nog nooit zo lang hoeven wachten omdat een artiest te laat kwam op een concert. Poeh, wat zou ik pissig zijn.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ah, vandaar dat volle flesjes water hier in Nederland bij concerten verboden zijn.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    thfkdlf schreef:
    (...)

    Tegenwoordig is het zo'n beetje 'normaal hoor'. Heb in Gelredome een uur op hem moeten wachten. Heb in februari bij Cody SImpson anderhalf uur moeten wachten op de M&G en Rihanna was ook veel te laat. Het is zelden dat een artiest echt optijd is..


    Ik was een keer naar een concert van Skillet geweest en zij waren precies op tijd.


    26 - 02 - '16

    thfkdlf schreef:
    (...)

    Tegenwoordig is het zo'n beetje 'normaal hoor'. Heb in Gelredome een uur op hem moeten wachten. Heb in februari bij Cody SImpson anderhalf uur moeten wachten op de M&G en Rihanna was ook veel te laat. Het is zelden dat een artiest echt optijd is..


    Ik ken anders genoeg artiesten die nog wel gewoon op tijd kunnen komen?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Maleficia schreef:
    Ah, vandaar dat volle flesjes water hier in Nederland bij concerten verboden zijn.


    Oh, daar zeg je me wat. Had ik nooit aan gedacht, dacht dat ze gewoon dorstig waren voor geld.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Ik ken anders genoeg artiesten die nog wel gewoon op tijd kunnen komen?


    Ik zeg dat het zelden is, niet onmogelijk. Ben ook naar genoeg artiesten gegaan die wel op tijd zijn, het enige wat ik zeg is dat het tegenwoordig niet abnormaal is als een artiest te laat is.


    To infinity and beyond •

    Dobreva schreef:
    Oehh, een flesje. Nu gaan we allemaal dood -_-


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    thfkdlf schreef:
    (...)

    Ik zeg dat het zelden is, niet onmogelijk. Ben ook naar genoeg artiesten gegaan die wel op tijd zijn, het enige wat ik zeg is dat het tegenwoordig niet abnormaal is als een artiest te laat is.


    Ik vind het anders nog behoorlijk asociaal. Je betaald er een hoop geld voor. Ik ben best vaak naar concerten geweest. De meest van de backstreet boys en ook een keer van papa roach en ze waren altijd optijd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    thfkdlf schreef:
    (...)

    Ik zeg dat het zelden is, niet onmogelijk. Ben ook naar genoeg artiesten gegaan die wel op tijd zijn, het enige wat ik zeg is dat het tegenwoordig niet abnormaal is als een artiest te laat is.


    Naar mijn mening zijn artiesten juist zelden te laat, en ja, ik vind het abnormaal en vooral tamelijk asociaal tegenover hun fans. Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik niet veel naar pop luister en dus ook niet veel naar popconcerten ga, en popartiesten vaker nogal verwend zijn en meer kunnen maken bij hun fans.

    Maar oké, dit is mijn mening hè haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    En er is een nieuw zeiktopic op JB. *zucht*
    Naja, ergens heeft hij wel gelijk dat hij boos is, maar om nou het hele concert te stoppen..
    Anyway, ik vind het wel grappig hoe de Beliebers meteen andere artiesten aan gaan vallen :c. Tbh zou ik dat ook doen hehehe ^^

    Pennybags schreef:
    (...)

    Oh, daar zeg je me wat. Had ik nooit aan gedacht, dacht dat ze gewoon dorstig waren voor geld.

    Dat ook. haha. Maar dat is wel de voornaamste reden. Of ze pakken ze af, of ze halen alleen de dop er af. Als de dop er af is zal het water er vanzelf uit gaan, waardoor die niet zo hard aankomt. Haha.
    Dit is blijkbaar in andere landen dus niet zo.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Was het maar 1 flesje water, dat valt dan nog wel tegen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Maleficia schreef:
    (...)
    Dat ook. haha. Maar dat is wel de voornaamste reden. Of ze pakken ze af, of ze halen alleen de dop er af. Als de dop er af is zal het water er vanzelf uit gaan, waardoor die niet zo hard aankomt. Haha.
    Dit is blijkbaar in andere landen dus niet zo.


    Je kan wel makkelijk door die controle heenkomen btw. Zaterdag bij een concert vroeg de bewaker of ik een flesje water bij me had, en ik antwoordde dat dat niet zo was, en toen mocht ik doorlopen. Met mijn volle flesje water, lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Draculea schreef:
    Ik vind het echt niet kunnen dat ze met spullen naar hem gaan gooien. Dan zit je wel heel laag met je niveau.
    Dat hij daarom weg stormt vind ik niet raar, daar kan ik me wat bij indenken, maar dat hij weg blijft vind ik niet kunnen want mensen hebben ervoor betaald.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered