• AMSTERDAM - ma 04 nov 2013, 08:34
    Justin Bieber heeft afgelopen weekend zijn show in de Braziliaanse stad Sao Paulo vroegtijdig gestopt.

    Dit deed hij nadat hij op het podium een flesje met water naar zijn hoofd gesmeten kreeg. De Canadees stormde het podium af en liet zich vervolgens niet meer zien. Zijn Beliebers hoopten een uur lang dat Justin zijn show weer zou hervatten, maar dat gebeurde dus niet.
    Op een video die op het internet circuleert is te zien hoe Justin (met ontbloot bovenlichaam) wordt bekogeld met een fles.
    Link naar het artikel waar filmpje te zien is.
    Bron: www.telegraaf.nl

    Wat is jullie mening hierover?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:35 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Pak ook wat popcorn voor mij! Dan mag je naast mij komen zitten :3

    Oeh, gezellig! Kom maar naast me op de bank zitten, dan sluit ik m'n laptop even op de tv aan. Dan kunnen we alles op groot scherm volgen. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind niet dat je hem bekogelen moet. Ook al is hij anderhalf uur te laat. Het flesje had hem ook goed kunnen raken, dat hij onderuit ging. Ik heb niks met Justin Bieber en zal nooit wat met hem hebben, want ik vind het een egoïstisch, verwend kind.. Maar ook hij verdient niet bekogelt te worden met een fles. MAAR ik vind dat hij zijn fans niet in de steek had moeten laten. Als hij nou zijn microfoon gewoon weer oppakte, het flesje pakte, de gene bedankte voor het drinken en vervolgens verder ging met de show, was hij positief in het nieuws gekomen en had ik respect voor hem. Nu krijgt die gene die het flesje gooide, zijn zin, namelijk Justin irriteren. En kwetst hij zijn fans, door de hele show te stoppen. Door zich gewoon niet meer te laten zien, terwijl ze al anderhalf uur op hem hadden moeten wachten.. Ik vind het een triest persoon. Mijn mening.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jezus christus… Justin ik vind je leuk als een artiest en ben een Belieber van je maar serieus soms….. pff -.-‘ Je haalt de woorden uit m’n mond…

    Je stopt je concert omdat er een flesje naar je word gegooid? Hij had juist moeten doorgaan, zo geeft hij degene die het flesje gooide haar(zijn?) zin en gaat dit misschien vaker gebeuren. Het landde op zijn hand dus ik snap niet waarom hij gestopt is. Als het nou echt op zijn hoofd terecht was gekomen, had ik wat meer begrip ervoor gehad. Maar als je hand pijn doet omdat er een flesje op is gegooid dan heb je er nog een waarmee ook heel goed een microfoon vast kan houden.


    Physics is awesome

    Waarom zou een hater eigenlijk zoveel geld willen betalen om een waterflesje naar Justin's hoofd te gooien?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    Waarom zou een hater eigenlijk zoveel geld willen betalen om een waterflesje naar Justin's hoofd te gooien?


    Lekker hypocriet om gelijk te denken dat 't een hater was. Misschien was 't ook wel een fan die het gewoon niet pikte dat Bieber zolang op zich liet wachten.


    26 - 02 - '16

    Reid schreef:
    I don't even care anymore. Justin Bieber is een verwende popster en dat blijft hij, en hiermee bevestigd hij zijn reputatie alleen maar.


    Ja , dat vind ik ook wel. Sommige van zijn liedjes zijn leuk, maar zijn gedrag . Kleuter . Maar dat heb ik wel vaker met bekende artiesten op dit moment !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Rosarum schreef:
    En ... het is weer zover! Half Quizlet wil zijn of haar steentje aan de eeuwige discussie over Justin Bieber en One Direction bijdragen. Gezellig, toch?
    *haalt popcorn uit de kast en zoekt ondertussen nog even naar een comfortabele plaats om de discussie tussen Beliebers en niet-Beliebers te volgen*


    Hahah , ja , het is weer zover ! :'D
    * kijkt mee *


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Troll schreef:
    Ik zou het ook niet pikken als mijn idool me ten eerste een 1,5 uur zou laten wachten en ten tweede het concert af zou blazen doordat 'ie een fles tegen zich aankreeg. Boohoo. Wat een butthurt.


    Queer zijn is gewoon alles

    lekker onprofessioneel dat hij niet gewoon doorgaat

    Shit, de alloude bieberdiscussie laait weer op!
    EVACUATE EVACUATE EVACUATE!

    Wie heeft popcorn?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 21:35 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Titan schreef:
    Goed dat hij een bordeel heeft bezocht boeit me echt niet. Zou ik ook doen, because, why the fuck not? Maar dat hij het weer durft te flikken om anderhalf uur te laat te komen, nou dan had ik ook wel een fles naar zijn kop gegooit. Daar betaal je dan zoveel geld voor. Ugh, hij doet me echt denken als een verwend 12 jarige kind.


    *gegooid.

    OT:

    Hieronder zie je in procenten hoeveel het me boeit.
    0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%


    Some people are art and do art at the same time

    Wauw Scorpia, ga je nu expres op zoek naar iets om te verbeteren? Het stond op de tweede pagina en ik betwijfel dat je alles gaat doorlezen en dan alleen op die van mij gaat reageren :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Wauw Scorpia, ga je nu expres op zoek naar iets om te verbeteren? Het stond op de tweede pagina en ik betwijfel dat je alles gaat doorlezen en dan alleen op die van mij gaat reageren :'D


    Nou, toevallig had ik de eerste pagina openstaan toen ik op het topic klikte en toen las ik gewoon door en toen kwam ik dat tegen. Easy, toch?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Nou, toevallig had ik de eerste pagina openstaan toen ik op het topic klikte en toen las ik gewoon door en toen kwam ik dat tegen. Easy, toch?


    Ik vind het een beetje dom dat je dat kleine foutje gaat verbeteren. In beginposts/titels oke, maar reactie's precies of je hebt niks beters te doen dan mensen corrigeren.


    Queer zijn is gewoon alles