• AMSTERDAM - ma 04 nov 2013, 08:34
    Justin Bieber heeft afgelopen weekend zijn show in de Braziliaanse stad Sao Paulo vroegtijdig gestopt.

    Dit deed hij nadat hij op het podium een flesje met water naar zijn hoofd gesmeten kreeg. De Canadees stormde het podium af en liet zich vervolgens niet meer zien. Zijn Beliebers hoopten een uur lang dat Justin zijn show weer zou hervatten, maar dat gebeurde dus niet.
    Op een video die op het internet circuleert is te zien hoe Justin (met ontbloot bovenlichaam) wordt bekogeld met een fles.
    Link naar het artikel waar filmpje te zien is.
    Bron: www.telegraaf.nl

    Wat is jullie mening hierover?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:35 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Casiramos schreef:
    Was het raak? c:


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Je vergeet het deel waar hij veel te laat begon, de braziliaans vlag schopte etc etc Oh, en hij was 3 uur te laat voor de meet&greet.

    De GIFversie is leuk

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:28 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Je vergeet het deel waar hij veel te laat begon, de braziliaans vlag schopte etc etc Oh, en hij was 3 uur te laat voor de meet&greet.

    De GIFversie is leuk
    [IMAGE]

    Oh god, dat ook nog? Wat een douche :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okammy schreef:
    Je vergeet het deel waar hij veel te laat begon, de braziliaans vlag schopte etc etc Oh, en hij was 3 uur te laat voor de meet&greet.

    De GIFversie is leuk
    [img]


    Dat meen je niet serieus? Nou, dan vind ik het geheel terecht dat die lui een fles hebben gegooid.


    26 - 02 - '16

    Sukkels...

    Mensen hebben een vermogen voor die kaartjes neergeteld. :') Suck it up and go on. Of wees een beest als Dave Grohl en los het op deze manier op, dan benadeel je ook je andere fans niet.


    ars moriendi

    Okammy schreef:
    Je vergeet het deel waar hij veel te laat begon, de braziliaans vlag schopte etc etc Oh, en hij was 3 uur te laat voor de meet&greet.

    De GIFversie is leuk


    Hahaha, ohlol, dat hoofd.
    "The hell, hoe durven ze?" :').

    @ Robbery: ^ Fuuuuu. Dave Grohl is being epic! :D.
    Ik moest er eigenlijk wel om lachen hoe hij het deed. Maar het lijkt me een betere manier om die dingen op te lossen dan hoe meneertje Bieber het deed.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Robbery schreef:
    Mensen hebben een vermogen voor die kaartjes neergeteld. :') Suck it up and go on. Of wees een beest als Dave Grohl en los het op deze manier op, dan benadeel je ook je andere fans niet.

    [YOUTUBE]

    +1. Dat is echt geweldig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Casiramos schreef:
    Was het raak? c:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Okammy schreef:
    Je vergeet het deel waar hij veel te laat begon, de braziliaans vlag schopte etc etc Oh, en hij was 3 uur te laat voor de meet&greet.

    De GIFversie is leuk
    [GIF]


    Lol. Wat een zielig ventje. :']


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat een lul, die fans gaan vast vaker naar een concert.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    h

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 22:11 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En ... het is weer zover! Half Quizlet wil zijn of haar steentje aan de eeuwige discussie over Justin Bieber en One Direction bijdragen. Gezellig, toch?
    *haalt popcorn uit de kast en zoekt ondertussen nog even naar een comfortabele plaats om de discussie tussen Beliebers en niet-Beliebers te volgen*

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 22:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    En ... het is weer zover! Half Quizlet wil zijn of haar steentje aan de eeuwige discussie over Justin Bieber en One Direction bijdragen. Gezellig, toch?
    *haalt popcorn uit de kast en zoekt ondertussen.nog even naar een comfortabele plaats om de discussie tussen Belieber en niet-Beliebers te volgen*

    Pak ook wat popcorn voor mij! Dan mag je naast mij komen zitten :3


    From these ashes, I will rise

    Stiekem kan ik er wel om lachen xD Man het is maar een flesje...
    Kijk, ik snap wel dat hij het niet leuk vind dat er dingen naar hem gegooid worden, maar omdat één iemand de show moet verpesten stopt hij er maar meteen mee en laat hij heel veel fans teleurgesteld achter, die graag zijn optreden hadden willen zien. Dat kun je toch niet maken? Vraag aan de beveiliging of ze diegene zoeken die het flesje gooide en ga daarna gewoon door. Er wordt een fles gegooid en Bieber laat heel de avond zijn lelijke gezicht niet meer zien. Wat een arrogante kwam. Hij had het ook volwassen aan kunnen pakken, dat is hij helaas niet. Zielige kinderpopster.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.