• Ik was de laatste.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Je lijkt me echt een heel aardige, eerlijke meid. Verder vind ik je naam en avatar zoals altijd weer super.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jij bent gewoon awesome.


    help

    Mooie signature (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind je een ontzettend vriendelijk persoon


    26 - 02 - '16

    Voor zover ik je van het forum herken denk ik dat jij echt heel erg aardig bent.


    16 - 09 - '17

    Gylani schreef:
    Voor zover ik je van het forum herken denk ik dat jij echt heel erg aardig bent.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind dat jij echt altijd mooie profielfoto's hebt. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mooie profielfoto en volgens mij ben je echt aardig (:


    The sun will rise and we will try again.

    Mij lijk je een aardig iemand. Ook een mooie signature heb je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik lief bijna al jouw usernames en profielfoto's (:


    Some people are art and do art at the same time

    De teddybeer. :3


    help

    Ik vind de combinatie van je foto, username en profiel heel mooi. En de gifs die je uitgekozen hebt.
    Ik had al wat episodes gezien van de anime, maar veel zeggen dat ik gewoon de gewone moet overslaan en gewoon Brotherhood moet gaan kijken.

    Foxfire schreef:
    Ik vind de combinatie van je foto, username en profiel heel mooi. En de gifs die je uitgekozen hebt.
    Ik had al wat episodes gezien van de anime, maar veel zeggen dat ik gewoon de gewone moet overslaan en gewoon Brotherhood moet gaan kijken.


    Yes. Yes you should. Ik heb ook alleen nog maar Brotherhood gezien, maar ik ga nog niet beginnen aan de gewone omdat ik geen tijd heb. :')

    And thank you! ^^ Jij ziet er mij echt een heel sympathiek persoon uit. (: En ik vind bijna al je usernames ook zo leuk.


    help

    Marthe, jij bent echt superlief en ik houd zoveel van je signature en avatar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je bent echt awesome.

    hahaha awesome topic people, logisch en zo


    Say you love me, and the silence will set you free.