• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Totaal geen honger en dat terwijl ik sinds avondeten van gister niks meer gegeten heb, wat ook niet veel was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Niet echt goed geslapen eb plots is mijn kat bij me in de kamer terwijl ik hem er gisteravond uitgeschopt heb en de deur potdicht gedaan heb. Wss heb ik weer geslaapwandeld want ik weet niet hoe het anders kan o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morticia schreef:
    (...)
    Aww, wat lief van je. Dank je voor het compliment.
    Mitchell; aardig zoals altijd. :Y).
    Weet je toch? :'D

    Gylvie schreef:
    Ghehe. Morgen ben ik vrij. Take that bitches :Y)
    Ik ben morgen tot volgende week vrijdag vrij. Now what?

    OT: Lekker dan. Stop ik er weer geld in mijn site, zodat het weg gegeven kan worden, steelt iemand het met een bot. Ugh.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 8:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil helemaal niet naar school, sigh, net zo gewend aan het vrij zijn. --"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ontmoet echt anders denkende personen en I am loving it. Iemand stelde me net een geweldige vraag: "Als je zou weten wanneer je dood zou gaan, zou je dan proberen om het systeem te verslaan?". Waarna hij aankwam met: "Denk je dat anderen zich zouden vermoorden om het systeem te verrslaan?" met als argument dat mensen willen bewijzen dat niemand kan zeggen wanneer ze dood gaan.
    Ik vond het toch erg interessant om erover na te denken.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 9:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tijd voor een les Kwaiteitsbevordering. Ik wil wel luisteren, maar ik had liever gewoon in mijn bed gelegen en niks gedaan, aangezien dit altijd mijn vrije dag is geweest...


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Gaaf. *.* Nieuw lichaamsdeeltje ontdekt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké, vandaag moet ik me echt aan mijn leer planning houden, zodat ik mijn toets morgen haal...


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Buh, wat een rare nacht.


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    Gaaf. *.* Nieuw lichaamsdeeltje ontdekt.

    Sounds wrong. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Blijkbaar is er vanavond een reünie van mijn oude school... Dikke doei, ik hoef niemand van mijn oude klas te zien. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geweldig toch, om buiten in de regen en samen met een zeurende vriendin op m'n moeder te wachten, die zich van uur heeft vergist. Gelukkig heb ik WiFi nog.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ik wil naar huis -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lol. Met wat geluk wordt ik straks geintervieuwd door RTL Nieuws :Y) No joke. Ik heb gisteren eten besteld met Bitcoins en daar willen ze een item over maken. Daarom zoeken ze mensen die gisteren besteld hebben (waarvan ik er dus eentje ben).

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 12:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    She hates me.. I expected that already cuz you're always with her. I miss the old you. Now I seriously don't have any reason to live on.


    Don't walk. Run, you sheep, run.