• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fuck my life.


    26 - 02 - '16

    Ah crap, twee keer raden wie er weer eens niet gezien heeft dat ze morgen een test heeft. Fuck.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    Ah crap, twee keer raden wie er weer eens niet gezien heeft dat ze morgen een test heeft. Fuck.


    Ik denk dat ik het met 1 keer raden al weet, succes met leren nog!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn god, ik haat unwrappen en texturen voor 3dsmax nu al.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zit niet lekker in mijn vel oké..


    26 - 02 - '16

    Het is terug. Straks sturen ze me weer naar de dokter en blijk ik een of andere creepy ziekte te hebben. Hier zit ik nu echt niet op te wachten, hoor.


    Intersectional feminist

    En daar gaan we weer ..


    16 - 09 - '17

    Sigh..


    26 - 02 - '16

    Wat had ik het graag gehad dat iemand mij eens verraste. Al was't maar met een lief berichtje of een complimentje, maar nee, zulke vriendelijke daden zijn onuitvoerbaar voor de mens.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 22:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Overdrijven is ook een vak.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik mis gewoon iets. Ik mis jou ook al heb ik jou nooit gehad. Ik mis iets extra's wat me volledig laat voelen. Waardoor ik me niet zo down voel. Ik heb je nodig maar heb jij mij ook nodig? Ik twijfel. Ik voel me te min. Ik weet het niet meer. Ik ben verloren.


    Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them. ~ Shakespeare

    You're the one that got away.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je iets tegen me wilt zeggen, heb dan de ballen ervoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ahhh, beste avond van m'n leven. Baantjer was zo geweldig. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morticia schreef:
    Als je iets tegen me wilt zeggen, heb dan de ballen ervoor.

    Nouhou! Ik wilde nu expres "Hoi!" tegen je zeggen, maar je hebt me nog steeds geblokeerd (cat)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 22:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.