• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fuck this shit.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ugh. Alles ging zo goed vandaag, nu gaat alles naar de tering.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

It's funny how I keep making myself unhappy.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Titan schreef:
    Fuck this shit.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Mir schreef:
    It's funny how I keep making myself unhappy.
    knuffie!

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Titan schreef:
    Ugh. Alles ging zo goed vandaag, nu gaat alles naar de tering.

+ I miss you :c

26 - 02 - '16

Ik ben écht klaar met alles en iedereen. ._.

That is a perfect copy of reality.

Ik haat deze smiley.

xD

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ik ga zo een moord plegen. Ik heb het zo gehad.

So much hate. I can't take it anymore..

26 - 02 - '16

Aaaaaaaaaaaaaaargh ik wil hier weg! Stom huis.

-

Oké dit kan nog best grappig worden. :')

:)

je beloofd vanalles maar uiteindelijk komt er niets van terecht.

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Ik ben trots dat ik voorbij de 10K ben met mijn verhaal c:

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Uugh, dat begint al lekker goed - sarcasm -

To the stars who listen — and the dreams that are answered