• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Titan schreef:
    Ik heb net eten besteld bij thuisbezorgd.nl en betaald met Bitcoins. Ik moest het gewoon doen. Het was een echte impulskoop :'D

    Oeh, dat was echt lekker :3

    OT: Ik wil je wel helpen, maar ik ga me niet weer tussen jullie twee ingooien. Daar heb ik de energie niet voor en ook echt geen zin in, want dit blijft toch wel gebeuren. Dat gebeurd nu eenmaal als je veel met elkaar praat, vrienden bent en ook nog eens beide vrouwlijk bent (die ruzies zijn nu eenmaal anders dan die van mannen).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En toen had ik een kras van hier tot ginder op mijn arm waarvan ik niet weet hoe hij er komt. Lekker bezig :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 14:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -.- leg die game console weg and get your lazy ass to the store.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja hoor, mijn menstruatie is weer begonnen. Waar is de chocolade?


    'Darling, just hold on'

    Lianmin schreef:
    Ja hoor, mijn menstruatie is weer begonnen. Waar is de chocolade?

    Thanks for that information. Highly appreciated!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sommige mensen moeten zich niet zo gek laten maken door alles wat er gebeurd. Ik doe dat ook niet meer en ik ben nu best wel gelukkig (:


    26 - 02 - '16

    Thank god.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo, nu vind ik het wel weer genoeg voor vandaag... Ik zit al te leren sinds ik m'n bed uit ben. :/
    Gelukkig weet ik nu wel alle begrippen, dat voelt echt als een overwinning. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Just chillin' with ma homie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Titan schreef:
    (...)
    Thanks for that information. Highly appreciated!

    Ik ben ongesteld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happiness overload. Mijn dag kan echt niet meer stuk nu, ook al heb ik mijn toetsen verpest :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cod ghosts. Doei sociaal leven!

    Ik ben beledigd! Waarom word ik nooit geïnterviewd D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiskunde, ga weg. (cat)


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik moet zeggen da'k best gedisciplineerd ben deze tentamenweek.


    "I shut my eyes in order to see.'