• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, Jezus. Magnificent!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké, wat is er met me aan de hand :/


    Caution first, always.

    Orchard schreef:
    Oh, Jezus. Magnificent!
    fangirl attack!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Orchard schreef:
    Oh, Jezus. Magnificent!


    AArghh ik wil m zien ! liever gisteren al ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Geen één tentamen gehaald terwijl ik zo hard geleerd heb. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Toch maar stoppen nu. Ik kan niks meer opslaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah, helemaal geweldig, dit. Wat begon als een rotdag vol kinderachtige klasgenoten met slechte humor en beledigende, domme opmerkingen, eindigde als een fantastische dag. De directeur heeft me via mail laten weten dat hij mijn SA voor de schrijfwedstrijd "Junior Journalisten" helemaal geweldig vindt en dat hij denkt dat er veel kans is dat ik win. *O*

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 16:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En waarom halen de mensen die niet geleerd hebben de toets wel en ik niet? 3 weken super hard geleerd. Ik kan hier zooooo niet tegen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben zo geïrriteerd, chagrijnig en boos op alles en iedereen. D:


    Your make-up is terrible

    Ugh, how the fuck should I tell you this?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dumbledore schreef:
    En waarom halen de mensen die niet geleerd hebben de toets wel en ik niet? 3 weken super hard geleerd. Ik kan hier zooooo niet tegen!


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Het was een goede grap maar doe dat please niet meer...

    Volgende tentamenweek ga ik nóg beter mijn best doen en dan rollen die antwoorden hopelijk zo uit m'n pen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik moet echt kappen met computeren en gaan leren. Maar ik heb er zó geen zin in...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood


    To the stars who listen — and the dreams that are answered