• Ik weet niet precies of het in dit forum thuis hoort :x

    De vraag is heel simpel, waar kijk jij naar uit (: ? Ga je nog iets leuks doen of in ieder geval iets waar je naar uit kunt kijken ^^.
    Ik kijk er heel erg naar uit om nieuwjaar met mijn vriendje in de Efteling te vieren. c:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 12:57 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    The Hobbit, eigenlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kerstmis en nieuwjaar.


    Queer zijn is gewoon alles

    Al mijn films en boeken gezien en gelezen hebben. :c


    help

    Naar het stuntweekend van de stuurgroep :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    niks


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kerstmis! Dan ga ik met mijn moeder en broer naar de Bahama's! :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik kijk uit na het moment dat ik mijn stage opdrachten en verslag kan inleveren en ik dan dus defenitief klaar ben met dat rot verslag xd


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    The Hobbit op 11 November oid, mijn verjaardag op 2 december en deze week komt mijn nieuwe mobiel binnen. ;3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Normaal gesproken niks, maar nu tot er iemand terug komt vanavond of morgenochtend.


    Your make-up is terrible

    Naar maart, dan ga ik naar Londen met 't school. En ook een beetje naar mijn verjaardag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sinterklaas :Y)
    Lekker m'n brertje een fop cadeatje geven, heeft ie vieze handen en moet ie naar de schur toe xD


    take me back to the basics and the simple life

    Vakantie, The Hobbit, Catching Fire, kerst, het moment dat ik m'n bachelor heb.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zondag, want dan ga ik iemand zien met wie ik het heel goed kan vinden, maar die ik maar heel weinig zie
    Volgend weekend want dan ga ik naar Catching Fire en hoef ik niet te werken en ga ik met mijn bff 1D Day vieren
    25 november, Midnight Memories
    Sinterklaas
    Kerstvakantie
    15 Juni, want dan ga ik met school naar Berlijn
    Alhoewel ik in februari ook naar Parijs ga met school heb ik daar niet zo'n zin
    24 Juni, want dan is het One Direction concert
    Zomervakantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Acht maart, het concert van Fall Out Boy aangezien ik ineens niet naar 30STM mag vandaag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vrijdag, want dan ga ik samen met m'n vriendje films kijken c;


    26 - 02 - '16