• Ik weet niet precies of het in dit forum thuis hoort :x

    De vraag is heel simpel, waar kijk jij naar uit (: ? Ga je nog iets leuks doen of in ieder geval iets waar je naar uit kunt kijken ^^.
    Ik kijk er heel erg naar uit om nieuwjaar met mijn vriendje in de Efteling te vieren. c:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 12:57 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Kerstmis (:


    16 - 09 - '17

    Morgen 11u55, het moment dat ik mijn examen geschiedenis afgeef en er eindelijk vanaf ben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Deze zaterdag ga ik naar een vriendin die ik al een tijdje niet gezien heb. Heb ik echt superveel zin in.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb zin in maandag, als de hechtingen eruit gaan. Daarna kijk ik echt ontzettend uit naar the Hobbit! Ik ben sinds kort begonnen met het boek. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    The Hobbit! En my birthay party aanstaande zaterdag. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vier samen met mn zus en beste vriendin Oud & Nieuw samen! ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    kerstmis nieuw jaar en 24 juni 2014 One Direction WWA Tour. ^-^


    True friends stab you in the front.

    Ik heb zin in vanavond, pakjesavond (heel volwassen, ik weet het)
    En in de kerstvakantie
    Ik ga bij een vriendin logeren, ik heb een quizlet meeting, er komt een vriendin oud en nieuw vieren , ik heb een one direction fan meeting en ik ben twee zaterdagen vrij

    En verder heb ik heel veel zin in over 201 dagen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    Ik heb zin in vanavond, pakjesavond (heel volwassen, ik weet het)
    En in de kerstvakantie
    Ik ga bij een vriendin logeren, ik heb een quizlet meeting, er komt een vriendin oud en nieuw vieren , ik heb een one direction fan meeting en ik ben twee zaterdagen vrij

    En verder heb ik heel veel zin in over 201 dagen


    Hmm... hoe doe je dat, zin hebben in over 201 dagen? Da's ongeveer in Juni...(baby)

    Ik heb zin in kerstmis en Where We Are Tour van 1D.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik kijk er heel erg naar uit om onderzoek te doen naar de economie in een online spel dat ik heel veel speel. :3 Het is heel grappig om te zien hoe daar de economie bijna net zo werkt als in het echt (wat markt betreft).


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    De vakantie. :D

    Ik heb zin in woensdag: The Hobbit: The desolation of Smaug.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik heb zin in woensdag: The Hobbit: The desolation of Smaug.


    - Fangirlt. -


    Kerst, mijn verjaardag/oudejaarsavond, 'Kerst' gala in januari, Efteling, de vakantie zelf, de wintersportreis met school in april eh.. Vele dingen :'D