• Heeeyy!!! Ik wil (alweer) graag een RPG beginnen. Verhaallijn:

    Er is een nieuwe middelbare school geopend, in Manchester. Alle leerlingen zijn hier welkom, of je nou van sport houdt, of muziek.
    Deze RPG gaat over een aantal van die leerlingen. Hun leven bestaat uit school, school en school. Ze raken heel goed bevriend met hun klas- en schoolgenoten.
    Misschien ontstaat er meer?
    Niks is te gek!
    Maar misschien speelt er ook nog wat in de thuissituatie. Misschien hebben de leerlingen geheimen voor elkaar.
    Een school vol drama; Atlands High


    Eerste jaars

    Tweede jaars

    - ROBIN CHRISTINA SCILL - Schuld (nog niet af)

    Derde jaars

    Vierde jaars

    - JUSTIN LUKE CAMPBELL - xMeCrazyMofo
    - ALEXIS ROSE MONTGOMERY - Casiramos
    - AVALEE GREY MATHEWS - Luminis
    - LIAM JAMES PAYNE - Windless

    Vijfde jaars; VOL

    - ELIZABETH LACY "BETH" CALLAWAY - Bicycle
    - NIKITA LOTUS JACKSON - xMeCrazyMofo
    - NOAH DAWN LUCILLE - xxxRoses
    - EMILY LEA DORLER - MaitePayne

    Zesde jaars: VOL
    - NIALL HORAN gereserveerd door Aquari
    - GWEANEALLE MELODY FAVRE - Beanies
    - HARRY STYLES - xxxRoses
    - AURORE CLAUDETTE MOUREAU - JustLoveGood
    - CHARLENE VAKERAINE FAVRE - Beanies
    - LOUIS WILLIAM TOMLINSON - Kendizzzle



    Vakken

    - Wiskunde
    - Scheikunde
    - Gym
    - Muziek (maken)
    - Drama
    - Geschiedenis
    - Dans
    - Zang
    - Sportgeschiedenis
    - Biologie
    - Frans
    - Engels
    - Duits
    - Nederlands
    - Spaans
    - Aardrijkskunde
    - Natuurkunde
    - Economie
    - Statistieken


    Leraren: (kan je spelen)

    - Schoolhoofd
    - Leraren
    - Conciërge

    Invullijstje leerlingen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Geschiedenis:
    Hobby's:
    Geloof:
    Karakter:
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Beste vak(ken):
    Slechtste vak(ken)
    Jaar:
    Extra:



    Invullijstje leraren:

    Rol:
    Volledige naam:
    Vak:
    Geschiedenis:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    BELANGRIJK: One Direction MOETEN een van de leerlingen zijn

    Regels:

    - Minstens 150 woorden per post
    - Even melden als je een tijd niet kan reageren
    - Reserveringen blijven 48 uur staan (ik waarschuw niet!)
    - Geen drugs, alcohol, etc.
    - Het liefst geen afspraken over de RPG, het gewoon zijn gangetje laten gaan, dat is het leukst.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Max. 4 rollen, alle combinaties mogelijk, maar hou het een beetje gelijk,
    - Minstens 1 keer in de 3 dagen reageren per personage
    - Niet te veel tijdsprongen A.U.B.
    - Niet zonder reden elkaar Posts negeren.
    - Off-Topic tussen () [] <> >< en andere "tussen haakjes".

    Veel succes!

    Xxxxx Quiiinnzzz <3

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 16:16 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Casiramos schreef:
    (...)

    Ik ben 14 en 1.69, en ik krijg altijd te horen dat ik klein ben ._. Dus daarom dacht ik het..


    Dan ben je niet klein hoor! Er zijn veel meisjes zo groot in de puberteit. Sommigen zijn op jou leeftijd nog groter of nog kleiner.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Casiramos schreef:
    (...)

    Ik ben 14 en 1.69, en ik krijg altijd te horen dat ik klein ben ._. Dus daarom dacht ik het..


    Van meisjes of van jongens? Dat is namelijk ongeveer de gemiddelde lengte van een nederlandse vrouw :') dus je personage zit met haar lengte iets onder het gemiddelde. (Google het als je mij niet gelooft)


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    (...)

    Van meisjes of van jongens? Dat is namelijk ongeveer de gemiddelde lengte van een nederlandse vrouw :') dus je personage zit met haar lengte iets onder het gemiddelde. (Google het als je mij niet gelooft)


    Beide, iedereen steekt boven mij uit ._.


    El Diablo.

    Casiramos schreef:
    (...)

    Beide, iedereen steekt boven mij uit ._.


    Als je op mijn school komt steek jij boven veel uit hoor! Ik ben zelfs groter dan 2de klassers. O.o


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Casiramos schreef:
    (...)

    Beide, iedereen steekt boven mij uit ._.


    Wauw, vet raar. Bij ons zou je voor een meisje redelijk lang zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Bij mij zijn zelfs de meeste eersteklassers groter o.o Ik denk dat er serieus maar iets van 20 mensen van mijn school ook rond de 1.69 zitten :c


    El Diablo.

    We praten over lengtes in een 1D RPG. Omg....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxRoses schreef:
    We praten over lengtes in een 1D RPG. Omg....


    Aha. Ik ben er weer! School *_*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xxxRoses schreef:
    (...)

    Omg nu voel ik me een reus. Ik ben twaalf en 1.73 lang....


    Dat eh, dat is inderdaad wel erg lang o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Casiramos schreef:
    Bij mij zijn zelfs de meeste eersteklassers groter o.o Ik denk dat er serieus maar iets van 20 mensen van mijn school ook rond de 1.69 zitten :c


    Ik heb een kluisje bovenaan, ik moet letterlijk steeds een keukentrapje uit de schoonmaakkast pakken >.< Iedereen zit bij mij rond de 1.70, en dan zijn de docenten nog zo'n vijftien tot twintig centimeter groter, arme ik :I


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay --> Bicycle


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn personage(s) komt denk ik rond… 5 uur.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol:Vijfde jaar
    Volledige naam: Emily Lea Dorler
    Geschiedenis: Emily is geboren op 7 februari 1996. Ze groeide op in een klein dorpje in Liverpool. Haar moeder Amelia is 10 jaar geleden gestorven. Haar vader heeft haar zijn hele leven alleen opgevoed. Ze is enige kind en iedereen in het dorp kende haar ze was een heel levendig kind. Ze zijn verhuist naar London toen Emily 15 jaar was. En nu gaat ze naar de Atlands High. Ze heeft haar vader moeten overtuigen om hier naartoe te mogen gaan maar het is haar gelukt. Ze heeft leren Piano spelen van haar moeder vlak voordat ze overleed. Ze kan het nu nog een beetje maar ze wil blijven oefenen voor haar moeder.
    Hobby's:Dansen alles wat met dansen te maken heeft kan ze wel redelijk. Ze is geen professional maar ze houd ervan.
    Geloof:nope
    Karakter:Emily is op school verlegen en meer teruggetrokken. Ze is helemaal niet populair op school. Maar als ze thuis is (waar ze niet veel is) is ze heel open en helemaal niet verlegen. Ze heeft maar een kleine vriendengroep aangezien ze het moeilijk vind om nieuwe vrienden te maken. Ze mis haar mama wel maar dat laat ze niet merken op school.
    Uiterlijk (foto + beschrijving):



    Beste vak(ken):Drama,zang,dans, Frans
    Slechtste vak(ken) :Scheikunde,Biologie,Natuurkunde,Economie,Statistieken
    Jaar:Vijfde jaar
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 9:54 ]


    Do what you love, love what you do

    kan ik een zesde jaars meisje reserveren?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Rol: Één van de meisjes
    Volledige naam: Nikita Lotus Jackson
    Geschiedenis: Midden in de bijtende winterkou van 11 september, werd er in Amerika, Seattle om precies te zijn, een klein meisje geboren die Nikita Jackson werd genoemd. Haar ouders waren de blijste mensen ooit, met zo'n mooi kindje in de wagen. Ook veel mensen keken even naar het meisje, die schattig lachte om te laten weten dat ze wel van aandacht hield. Een tijd lang ging het goed zo. Huisje, boompje, beestje.
    Maar toen ging het mis.
    Toen Nikita vijf jaar was, scheidden haar ouders als gevolg van een heftige ruzie, waarna Nikita met haar Surinaamse moeder meeging. Maar toen ze officieel was gescheiden met haar man, had ze geen verblijfsvergunning om in Amerika te blijven. Haar moeder verhuisde naar Engeland, maar aangezien Nikita's Amerikaanse vader niet aan de andere kant van de wereld wilde wonen als zijn dochter verder opgroeide, noch geen nieuwe vriendin had, verhuisde hij mee.
    Zo kwam Nikita in Manchester terecht. Haar moeder had geprobeerd uit te leggen dat ze ook hier geen verblijfsvergunning had, dus dat ze al snel weer zouden moeten verhuizen. Maar Nikita's moeder kreeg een vriend, Adam, waar ook Nikita goed mee kon opschieten. Nikita's moeder trouwde met de man, die als een tweede vader voor Nikita is/was, maar het meisje heeft nog steeds de achternaam van haar biologische vader.
    Nikita groeide op tot een vrolijk achtjarig meisje, die niets liever deed dan grappen maken en stuiteren. Er werd geconstateerd dat het meisje ADHD had, wat haar moeder natuurlijk wel doorhad. Om haar rustig te laten worden liet ze haar vioolconcerten horen. Nikita kreeg een grote passie voor het instrument, waarna ze ook zelf uittestte of zij het ook kon. Ze kreeg vanaf haar negende les en het was precies haar ding! Zo is ze overgestapt op andere muziek; popmuziek. Nu speelt ze viool, bas- elektrische en akoestische gitaar en piano.
    Op haar twaalfde kreeg haar beste vriendin een vriendje en dat heeft Nikita een jongensgek gemaakt.
    Ze groeide op tot een muzikale jonge vrouw, met tevens ook een passie voor hockey, wat haar vader speelt.
    Nikita is ook een echte drama-queen. Ze kan alles vreselijk overdrijven en liegen
    Hobby's: Zingen, viool spelen, gitaar spelen, piano spelen, lachen, jongens kijken, naar de bios gaan, shoppen.
    Geloof: Nee
    Karakter: Zoals er in "geschiedenis" staat beschreven is Nikita redelijk druk, maar ook lief en grappig. Ze kan er niet tegen om ruzie te hebben. Dan voelt ze zich rot en schuldig. Verder houdt ze erg van organiseren, meestal organiseert zij het bal, schoolfeest of een ander schoolevenement. Ook is Nikita een geboren spreker en leider, maar ze wilt toch liever in een band. Soms is ze iets té druk, wat haar zo maakt dat als ze boos is, ze heel erg boos is. Af en toe zelfs erg agressief.
    Ook is Nikita erg slim, maar dat weet haast niemand van haar, omdat ze heel melig is. Toch haalt ze minstens een 8 op elk wiskundeproefwerk, alleen is niemand dat nog opgevallen. Ook is ze erg lenig.
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Nikita heeft middellang, bruin haar met een blonde dip-dye tot iets over haar schouders. Het valt mooi krullend naar beneden, wat het maakt dat je het goed moet doorkammen, want het barst van de klitten. Haar oogkleur is een prachtige combinatie van bruin en een groentint. Ook heeft Nikita lange wimpers, een simpele neus en volle lippen.
    Kledingstijl is wat er het meeste verschilt bij Nikita. Ze draagt van zomerjurkjes en rokjes, tot zware winterlaarzen en truien. Dit is natuurlijk wel in een bepaalde tijd van het jaar, maar toch zou het ook midden in de herfst kunnen gebeuren dat je haar vandaag met een los topje ziet en de volgende dag in een warme trui. Ook als het klimaat niet veranderd is.
    Nikita vindt het leuk om mutsen te dragen. Dat is haar stijl en ze koopt wel elke week een nieuwe beanie of baret, om haar hoofd daar mooi mee te sieren. Dit is doordeweeks zo, maar op feesten in het weekend draagt Nikita mooie jurken en steekt ze haar haar op.



    Lulu Antariksa <3
    Beste vak(ken): Muziek, drama, zang, wiskunde
    Slechtste vak(ken): Geschiedenis, sportgeschiedenis, scheikunde (laat haast alles exploderen)
    Jaar: 4de, 15 jaar en verjaard op 11 december
    Extra: Wanneer Nikita iets is gelukt, zegt ze ALTIJD; "Klaar is Nikita" of "Voilà!".

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 16:42 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa