• Alle rechten van dit topic gaan naar ShinWoo



    Het gaat er normaal aan toe op de Morgana Acadamy. Het is zoals alle andere scholen, je gaat naar school toe. Volgt de saaie lessen waardoor je bijna in slaap dreigt te vallen en de klas uit wordt gestuurd. Er is niks raars aan. Alleen wanneer de mensen die elkaar hartgrondig haten op een dag wakker worden in het lichaam van degene die ze haten is het heel wat anders. Ze moeten naar school toe als elk normaal mens en proberen ondertussen terug te gaan naar hun eigen lichaam. Maar lukt dit hun wel en bloeit er geen liefde op?


    Rollen:

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Aan wie een hekel:
    Extra:

    Jongens:

    - Heath Alexander Firenzé - Raccoon
    - Thomas Joshua Crowe - Raccoon
    -
    -
    -
    -


    Meiden:

    - Gereserveerd - Tesserae *
    - Georgie Jasmine Smith - Aquari
    - Lauren Neveah McQueen - Pebble
    - Catherina Elizabeth Johnson - Aquari
    - Gereserveerd - LondonLove
    -

    Bij wie een * achter staat, weet ik niet zeker of diegene z'n rol terug wilt, zoniet dan is die rol weer beschikbaar
    Regels:

    ~ Geen oneliners, minimaal 6 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    ~ ABN schrijven
    ~ Max twee personages per persoon
    ~ 16+ mag, maar hou het netjes.
    ~ Laat weten als je even niet kan reageren, dan kunnen we er rekening mee houden.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Offtopic tussen []{} -- ()
    ~ Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    ~ Have fun.:Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 21:32 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik leef ook nog


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een beetje rond gevraagd aan de nog gereserveerde rollen of ze nog wilden meedoen. Zodra Nichelle online is zal ik haar vragen alle ingevulde rollen erbij te zetten en hopelijk willen er dan nog een paar mensen meedoen ^^ (Ik wil echt dit topic niet laten doodgaan voordat het nog maar begonnen is)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sorry!!! Beetje lang niet op dit topic gekeken, maar ik wil nog wel meedoen ;)
    Mijn rol zal vanmiddag komen, want ik zit hier op school en heb niet zoveel tijd O_o


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Woep. Komt weer het topic inspringen. Mag ik een jongen?


    I guess I'll be a fool for a little longer. ~ Shin Woo

    Ik sta er nog altijd niet tussen :s


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, beetje laat, maar ik heb een aantal weken geleden een jongen gereserveerd, is het goed als ik die zo invul?


    How far is far

    Naam: Justin James Skye.
    Leeftijd: 17.
    Innerlijk: Justin is een lieve, Spontane jongen, maar is niet bang om zijn mening te uiten. Zijn vertrouwen win je niet snel, maar als j zijn vertrouwen hebt, moet je er zuinig op zijn, want als je het een keer verpest krijg je zijn vertrouwen ook nooit meer terug. Hij houd ontzettend veel van zijn vrienden en familie, en is bereid om voor hun door het vuur te gaan.
    Uiterlijk: Justin heeft bruin haar, wat hij meestal schuin naar beneden heeft zitten, en bruine ogen, waarmee hij je als een puppy aan kunt kijken. Hij is rond de 1.77 lang, en heeft een aantal tattoos.


    Aan wie een hekel: Olivia Sarah Andis. Hij haat haar hele vriendngroep, dus haar automatisch ook.
    Extra: Justin houd erg van muziek, en kan zelf ook aardig goed zingen. Ook speelt hij gitaar.

    [Wauw eigenlijk had ik een meisje gereserveerd, is het goed als ik nu een jongen heb, inplaats van een meisje? xd]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:46 ]


    How far is far

    Kan niet iemand deze rpg overmemen van de eigenaar? Zo kunnen we beginnen en zo :s


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik en Nichelle hadden gisteren met elkaar gewapt, De rpg zal zo starten. Hopelijk morgen, zo niet dan open ik wel het speeltopic...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okaay (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Topic 1 !

    De reservaties zijn op dit topic gezet en er is nog plaats voor 2 meisjes


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    kan ik nog een meisje reserveren?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ja dat kan ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oki dan vul ik haar zo in.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Naam:Olivia Sarah Andis
    Leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: Iedereen ziet Olivia eigenlijk als het brave onschuldige meisje dat niemand een haar krenkt. Wat ze eigenlijk ook wel is ze luistert altijd naar haar ouders ze speelt viool doet klassiek ballet ze doet een fotografie en is verslaafd aan lezen. De meeste zien haar dus ook een beetje als een nerd. Maar eigenlijk is Olivia een lief verlegen meisje met een ruig kantje. Haar broer is een typische bad boy en daar waren zijn ouders niet zo blij mee ze hadden veel ruzie met hem en daarom is hij nu het huis uit. Olivia gaat altijd na school langs haar broer maar zorgt er wel voor dat haar ouders niet merken dat ze bij hem is.
    Uiterlijk:



    Olivia heeft lange golvende donker blonde haren en groene ogen. Ze is een 1 meter 72 en is best slank.
    Olivia heeft ook nog drie tattoo’s een veer op haar enkel
    een zwerm vogels op haar voet
    en een dromen vanger op haar nek. Niemand weet van haar tattoo’s af behalve haar grote broer Evan (23 jaar)

    Aan wie een hekel: Justin James Skye. Eigenlijk is Olivia al bijna 2 jaar stiekem verliefd op hem maar omdat haar vrienden hem haten doet ze ook maar alsof ze hem niet kan uitstaan.
    Extra: Olivia's kamer hangt vol met foto's van haar broer familie vrienden en plaatsen waar ze heen wil. Ze heeft ook een zwarte viool en een gigantische boeken kast. Stiekem hangen er ook een paar foto's van justin ze heeft namelijk altijd haar Fototoestel bij.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins