• Vandaag moesten we een verslag inleveren, maar ik had het niet af :W
    Dus, vandaag ging ik voor de eerste keer fietsend naar het station, normaal ben ik met de bus, omdat ik te lui ben :W
    Toen zaten we, drie andere klasgenootjes en ik, in een treinhokje, zo eentje als Harry Potter, jwz. Toen had ik al door dat de trein echt verrekte traag reed.
    En ineens, bam, stonden we stil, omdat er een goederentrein was ontspoord tussen Hengelo en Borne, dus reden we weer terug en hoeven we niet naar school, thanks to the NS *O*
    Heeft de NS jullie ooit geholpen? (:

    Oh, tot en met 10 november rijden er geen treinen meer tussen Hengelo en Almelo, nu moet ik dus met bussen naar school :c

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 15:35 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaa klopt! Dus jij woont ook in of in de buurt van hengelo? :3
    Ik wilde naar m'n vriend en kon dus ook niet via Hengelo ging ik maar via Almelo station :P

    Ik reis amper met de trein. Maar de keren dat ik het doe, heb ik er geen problemen mee gehad.. Geloof ik..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Gister heeft de ns me geholpen
    Ik moest om kwart over 1 op school zijn voor een belangrijk proefwerk
    Was mijn band lek (normaal fiets ik 8 kilometer), dat was om 10 voor 1
    Toen heb ik mijn oude fiets gepakt en ben naar het station geraced om met de trein te gaan, die om 1 uur vertrekt
    En toen was ik dus nog optijd voor mijn pw
    Maar toen ik terug moest moest ik lang wachten
    De trein gaat om 5 voor het hele en halve uur, ik miste net de ene trein
    Dus ik daar een halfuur wachten in de kou, heeft die andere trein 10 minuten vertraging
    Toen was ik niet vrolijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maleficia schreef:
    (...)

    Ik dacht dan ook dat de titel van dit topic sarcasme was..


    Some people are art and do art at the same time

    Ha toevallig ik woon in Hengelo :P


    Music is life :)

    De NS brengt me naar school. Anders moest ik fietsen. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik reis bijna nooit met de trein, en áls ik reis is dat zonder problemen.

    Ik ga niet zo vaak met de trein. Ik moet morgen wel naar Gouda, dus ik hoop dat het allemaal meezit.

    Ik studeer in Tilburg en woon in het dorp ernaast, dus ik ga niet met de trein haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    NS is beter dan NMBS als ik bij mijn vriend wil gaan. Altijd blij dat ik de grens overben en mag rijden op treinen die wél op tijd zijn, wél vriendelijke conducteurs hebben en wél mensen dat je niet aankijken of ze je gaan opeten voor het minste dat je beweegt. OV in België is toch altijd leuk hoor.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.