• Zijn er nog mensen op Quizlet die Cinema Bizarre kennen?




    Ze zijn begonnen in 2005 en uit elkaar gegaan in 2010. Sindsdien zijn ze allemaal hun eigen weg opgegaan.
    Zo is Strify solo gegaan als Jack E. Strify:


    Yu heeft samen met J'Lostein Moonflower gemaakt:


    Hij zit nu in de band DNR als gitarist:


    Luminor heeft ook samengewerkt met DNR:


    En verder weet ik het eigenlijk niet wat er met Rom3o, Kiro en Shin gebeurd is. Jullie wel?


    Desondanks dat deze groep al drie jaar uit elkaar is, blijf ik er vaak naar luisteren. Ze zijn eigenlijk, naast Tokio Hotel de enige groep die ik na al die jaren leuk blijf vinden. Ze hebben maar twee albums (+ enkele aparte liedjes), dus je zou verwachten dat je die muziek snel beu bent, maar dat is zeker niet het geval.
    Maar nja, je moet ervoor zijn. ^^

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 17:52 ]


    Let the Night embrace you

    Ik ken ze. ^^ Ik ben nooit fan geweest, maar er was wel een tijdje dat ik heel veel naar hen luisterde, een paar jaar geleden. Nu kom ik ze eigenlijk alleen nog af en toe tegen als mijn iPod op shuffle staat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken ze en ik luister af en toe wel een aantal liedjes van ze.


    Your make-up is terrible

    Ik ken ze nog! Ik heb in mijn auto nog een cd liggen. =P

    Ik vond ze altijd geweldig en ik las graag op Q verhalen over hen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik was echt een fan. Dat is nu wel een beetje overgewaaid, ook al volg ik die gitarist 'Yu' nog steeds op allerlei websites. Ik luister nog wel graag naar hun muziek ^^


    I am an idiot, I move.

    Jaaaa! *_*
    Ik dacht echt dat niemand het luisterde of dat ze me gestoord vonden, omdat ik deze muziek luister. :'D Lol. Leuk om te weten dat jij er ook naar luistert. ^^
    Ik ben er geen fan van, maar ik vind ze wel goed ghihi. In tegenstelling tot de muziek van TH, vind ik deze muziek nog goed. Er zat wel een tijdje tussen van dat ik niet luisterde, maar de laatste tijd begin ik het wel weer te luisteren.
    Ik had vroeger altijd een crush op Yu. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn om te horen dat ze niet helemaal vergeten zijn. =D
    En ik vond ze allemaal wel knap, buiten Luminor. :x


    Let the Night embrace you

    Jup. Was een tijdje fan :3 vond het niet zo leuk toch ze uit elkaar gingen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ikke. :D

    Ik ken ze! Ik vond ze altijd beter als Tokio Hotel, dat weet ik nog. Luisterde toen wel regelmatig naar hun muzieknummers.


    Chaos is a ladder.

    Shin heeft Strify geholpen met zijn video clip. =)

    Waarom zijn ze eigenlijk uit elkaar gegaan?


    I am an idiot, I move.

    Klayley schreef:
    Ik ken ze! Ik vond ze altijd beter als Tokio Hotel, dat weet ik nog. Luisterde toen wel regelmatig naar hun muzieknummers.


    *dan Tokio Hotel.

    OT: Nope, ik ken ze niet maar het is niet echt mijn smaak qua muziek, net zoals Tokio Hotel.


    Some people are art and do art at the same time