• Heej, jullie kennen het allemaal wel. Je voelt je vreselijk. Nou, dat had ik 5 weken geleden en nu bijna nog meer door dit artikeltje (huil)


    take me back to the basics and the simple life

    Sterkte! Ik ken het als een paard waar je dol op bent ineens zo'n lot krijgt. Op mijn oude manege reed ik vaak een bepaald paard en niet lang nadat ik weg was, hoorde ik dat ze naar de slager was gegaan samen met twee andere paarden D:
    Nogmaals: sterkte!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bedankt allemaal


    take me back to the basics and the simple life

    Ah verschrikkelijk! lk ken het gevoel, maar danook met andere boerderijdieren.
    Echt klote om te weten dat ze zo bedankt worden voor jarenlang werk..
    Veel sterkte.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sterkte! Het is inderdaad heel veel vervelend als je zulk nieuws pas op het laatste moment hoort.
    Hoewel ik toch vind dat de meeste mensen het slachten overschatten. Het is echt niet alsof de slager met een bijl aan komt lopen en bij een levend paard het hoofd eraf hakt. Ook is het sneller voorbij dan laten inslapen met een spuitje.


    From these ashes, I will rise

    nerveus schreef:
    Naar bericht. Het is altijd naar als dieren dood gaan of geslacht worden. Ik vind dierenleed altijd zo ernstig (misschien hard, maar soms vind ik het nog zieliger dan mensenleed) :(
    Sterkte!

    Ze lijden niet als ze worden geslacht. En serieus, mensenleed is minder 'zielig' dan dierenleed?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet niet wat het hier is met verschillende mensen die blijkbaar absoluut niks met/een hekel aan paarden hebben ... O.o
    Maar ik vind het echt verschrikkelijk, bah. Ik begrijp als geen ander hoe verdrietig je om zoiets kunt worden.
    Ik zou willen dat ik er iets aan kon veranderen, maar helaas...
    Heel veel sterkte!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb het niet zo met paarden, ik heb het überhaupt niet met dieren, maar sterkte!


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ah, dat is zo verschrikkelijk naar... Sterkte.


    Searching heavens for another earth

    Bedankt. Een deel is gered maar een pony waar ik eerst veel op reed niet en de 2 pony's die met pensioen waren en eigenlijk naar een kinderboerderij zouden gaan ook niet. Op 1 van die 2 heb ik nog ponykamp gehad en hij hoorde helemaal bij de manege...


    take me back to the basics and the simple life