• Wat valt er volgens jou onder grote zelfzuchtige situaties?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Bijvoorbeeld als er een brand is en je hebt de kans om iemand te redden (het is ook veilig genoeg), maar je doet het niet en vlucht alleen.


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Bijvoorbeeld als er een brand is en je hebt de kans om iemand te redden (het is ook veilig genoeg), maar je doet het niet en vlucht alleen.

    Dat is niet alleen zelfzuchtig, dat is zelfs strafbaar.
    OT: Als je een ander omlaag haalt om er zelf beter van te worden, bijvoorbeeld als je collega's bent.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rayder schreef:
    (...)
    Dat is niet alleen zelfzuchtig, dat is zelfs strafbaar.
    OT: Als je een ander omlaag haalt om er zelf beter van te worden, bijvoorbeeld als je collega's bent.


    Wat bedoel je daar mee?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    1951 schreef:
    (...)

    Wat bedoel je daar mee?

    Als je bijvoorbeeld roddels over iemand gaat verspreiden op je werk, zodat diegene geen kans meer heeft op een promotie en jij die krijgt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind dingen zelfzuchtig als je iets door waar anderen onder lijden terwijl je het ook anders kan doen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik vind dingen zelfzuchtig als je iets door waar anderen onder lijden terwijl je het ook anders kan doen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind zoveel zelfzuchtig... Zoveel dat ik hier kilometers over door kan gaan. Maar de bovengenoemde, daar ben ik het wel mee eens. En iemand alleen aanspreken als je diegene nodig hebt als middel, niet als vriend.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind zoveel zelfzuchtig... Zoveel dat ik hier kilometers over door kan gaan. Maar de bovengenoemde, daar ben ik het wel mee eens. En iemand alleen aanspreken als je diegene nodig hebt als middel, niet als vriend.

    Dit. En niet alleen vrienden maar ook familie. That may be even worse.


    No growth of the heart is ever a waste

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind zoveel zelfzuchtig... Zoveel dat ik hier kilometers over door kan gaan. Maar de bovengenoemde, daar ben ik het wel mee eens. En iemand alleen aanspreken als je diegene nodig hebt als middel, niet als vriend.


    This indeed


    26 - 02 - '16

    Taiteilijan schreef:
    Ik vind zoveel zelfzuchtig... Zoveel dat ik hier kilometers over door kan gaan. Maar de bovengenoemde, daar ben ik het wel mee eens. En iemand alleen aanspreken als je diegene nodig hebt als middel, niet als vriend.


    Some people are art and do art at the same time

    Dude, ik weet niet eens wat dat betekend :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bellward schreef:
    Dude, ik weet niet eens wat dat betekend :W



    HA-HA-HA


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)


    HA-HA-HA
    Nee, serieus :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hashirama schreef:
    (...)
    Dit. En niet alleen vrienden maar ook familie. That may be even worse.


    Dat ook, vooral. Heel erg. Familie hoort dichtbij je te staan. De band breken is de persoon breken.


    Searching heavens for another earth

    Bellward schreef:
    (...)Nee, serieus :W



    Some people are art and do art at the same time