• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:01 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn topics xD


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Dorchadais schreef:
    Oke ik ben er klaar mee. Tot nooit meer ziens.
    Ik ga niet rpg'en met mensen als dit anymore.
    Sorry Osaki maar ik wol best een orpg via pb doen. Maar hier ben ik klaar
    Dat is dan jouw keuze... Ik vind het alleen heel erg tegenvallen dat als ik niet naar jouw pijpendans je dus de handdoek in de ring gooit.
    Ik probeer mij netjes te verwoorden en ondanks dat ik aangegeven heb dit weekend afwezig te zijn, probeer ik met een oplossing te komen. Ik wil je niet afbranden, ik wil je niet op je tenentrappen en naar mijn idee heb ik ook erg mijn best gedaan dit te voorkomen. Maar als dit jou keuze is als gevolg op mijn beslissing ondanks mijn uitleg dan zeg ik, is goed en ik hoop je misschien nog te zien in een volgend rpg-verhaal.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dorchadais schreef:
    Oke ik ben er klaar mee. Tot nooit meer ziens.
    Ik ga niet rpg'en met mensen als dit anymore.
    Sorry Osaki maar ik wol best een orpg via pb doen. Maar hier ben ik klaar


    Ik snap echt niet wat het probleem nou is. Als je je zin niet krijgt, stop je er maar mee?
    Daarbij ging dat veel te snel gaan niet echt om jou en zeker niet alleen om jou. Maar het lijkt ook wel erg moeilijk te zijn om gewoon iets van iemand anders aan te nemen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik snap echt niet wat het probleem nou is. Als je je zin niet krijgt, stop je er maar mee?
    Daarbij ging dat veel te snel gaan niet echt om jou en zeker niet alleen om jou. Maar het lijkt ook wel erg moeilijk te zijn om gewoon iets van iemand anders aan te nemen.
    Dat wilde ik dus ook benadrukken, het was in zijn algemeen gezegd. Het was niet alleen op jou gericht dan had ik je wel gewoon gepbt met mijn probleem.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je moet je erbuiten houden Nikki! Ik vind jou zo irritant de laatste tijd! Je moet je er niet mee gaan bemoeien en al helemaal niet mee gaan lopen doen met Iris.

    En Iris, ja, nou. Het idee komt ook helemaal niet van jou, maar goed. Laat ik daar maar niets over zeggen, want je vatte het he-le-maal verkeerd op ;)


    Echt vriendjespolitiek hier..

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry dat ik me bemoei met een RPG waar ik aan mee doe. (cat) Ik doe met niemand mee, ik was degene die er als één van de eerste wat van zei. Maar wat is je probleem nou? Misschien moet je het eens bij jezelf zoeken.


    Your make-up is terrible

    Mijn probleem is dat mensen meteen helemaal tekeer gaan als ik NORMAAL iets vraag! Ja, lees even terug! Ik vroeg het NORMAAL!
    En meteen krijg ik iets van 'Pot verwijt de ketel' Uh pardon? Pot verwijt de ketel? IK ben hier degene die juist NIET snel gaat in RPG's omdat ik er een gruwelijke HEKEL aanheb als mensen SNEL gaan in RPG's !
    Kijk daar nu maar even naar!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Je moet je erbuiten houden Nikki! Ik vind jou zo irritant de laatste tijd! Je moet je er niet mee gaan bemoeien en al helemaal niet mee gaan lopen doen met Iris.

    En Iris, ja, nou. Het idee komt ook helemaal niet van jou, maar goed. Laat ik daar maar niets over zeggen, want je vatte het he-le-maal verkeerd op ;)


    Echt vriendjespolitiek hier..

    Ik snap deze reactie helemaal niet?! bedoel je nu het rpg idee? dat klopt deels dan, ik heb verzonnen om er een rpg van te maken toen ik het artikel las.
    Als het gaat om het gaat te snel, dat viel mij op en ik kreeg van de andere RPG-ers geluiden dat zij dit ook vonden.
    Hoe dan ook, ik snap helemaal niet wat het te doen heeft met dit gezeur. Ik probeer het volwassen op te lossen, zonder namen te roepen en jij gaat vervolgens vol met je hakken in het zand?! Nergens voor nodig. Daarbij vind ik dat je persoonlijk word en dat is ruzie zoeken, wat verboden is op het forum van Q.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien moeten jullie gewoon kappen met je gezeur uf zu en een beetje lol beleven aan deze RPG, daar is die toch voor bedoeld of niet soms?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:38 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Bitchfight?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    (...)
    Ik snap deze reactie helemaal niet?! bedoel je nu het rpg idee? dat klopt deels dan, ik heb verzonnen om er een rpg van te maken toen ik het artikel las.
    Als het gaat om het gaat te snel, dat viel mij op en ik kreeg van de andere RPG-ers geluiden dat zij dit ook vonden.
    Hoe dan ook, ik snap helemaal niet wat het te doen heeft met dit gezeur. Ik probeer het volwassen op te lossen, zonder namen te roepen en jij gaat vervolgens vol met je hakken in het zand?! Nergens voor nodig. Daarbij vind ik dat je persoonlijk word en dat is ruzie zoeken, wat verboden is op het forum van Q.

    Dit en dat van de pot verwijt de ketel heb ik later gezegd dat ik misschien wel liep te bitchen. als JIJ een probleem hebt met mij los je dat met MIJ op. En hoef je niet een compleet topic te verzieken met dit gezeur, je maakt mij nu boos!
    Als je nu weer in de aanval gaat meld ik het bericht en laat ik het aan de mods over ik probeerde het met je op te lossen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:38 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga in de aanval omdat ik WEET dat ik niet verkeerd zit! Jullie zijn deze discussie begonnen omdat ik[ja ik kom er weer op terug] gewoon wat vroeg!
    En meld het maar, heb je mij niet mee. Want ik weet dat ik goed zit!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    Ik ga in de aanval omdat ik WEET dat ik niet verkeerd zit! Jullie zijn deze discussie begonnen omdat ik[ja ik kom er weer op terug] gewoon wat vroeg!
    En meld het maar, heb je mij niet mee. Want ik weet dat ik goed zit!
    Ik heb mij bedacht ik heb een bemiddelaar aangesproken, ik wil dit graag op een normale manier oplossen. Jij vind dat jij gelijk hebt, ik vind dat je te heftig reageert op een algemene mededeling.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, wauw.. ik zie dit nu pas. Het is echt uit de hand gelopen.

    Ik kies geen partij, ik ben gewoon neutraal, maar ik denk dat ik wel snap wat Dorchedais bedoelt. Het word gewoon een beetje verkeerd opgevat.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga er niet aan meewerken. Klaar uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.