• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:01 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)Van mij mag het ˆˆ
    @Cas ik heb het bijgewerkt dankjewel voor het melden!

    Oké, ik zal er wel wat op verzinnen. Maar nu niet, ben bezig met onze eigen RPG :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Oké, ik zal er wel wat op verzinnen. Maar nu niet, ben bezig met onze eigen RPG :].
    =D


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)=D

    Wat kunnen die vampieren eigenlijk in onze RPG? Wat voor idee had jij daarbij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tonto -> Sigil


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gereageerd :D


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Ik ben even enorm inspiratieloos. Dus ik zal schrijven wanneer ik weer wat inspiratie heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ben even enorm inspiratieloos. Dus ik zal schrijven wanneer ik weer wat inspiratie heb.
    dat is goed ^^ probeer anders een paar afleveringen lost te kijken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)dat is goed ^^ probeer anders een paar afleveringen lost te kijken.


    i'd love to, seizoen 4 box staat nog steeds op me te wachten maar geen tijd helaas


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    - Minimaal 1x per week reageren per personage.
    Letten we erop mensen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ugh, kut. Sorry meis! Ik ben het to-táál vergeten vanwege die beoordelingen van mij. Ik zal proberen om morgen te reageren, goed? Maar ik beloof niets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Ugh, kut. Sorry meis! Ik ben het to-táál vergeten vanwege die beoordelingen van mij. Ik zal proberen om morgen te reageren, goed? Maar ik beloof niets.
    prima


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    - Minimaal 1x per week reageren per personage.
    Letten we erop mensen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zal morgen met misha schrijven


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben echt verschrikkelijk!!!
    Het spijt me zo erg!! Dat ik hier niet meer heb gereageerd en zo.
    Ik was heel druk bezig met stage en vergat compleet hier te kijken. Is er nog iemand die alleen is of mensen waar ik bij kan springen?
    Hoor het graag ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik wil me uitschrijven, sorry. Ik heb hier echt geen inspiratie meer voor. :c En ik wil niet dat anderen op me moeten wachten de hele tijd.


    Your make-up is terrible