• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:01 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kleuter


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jongens laat het nu, ik heb een bemiddelaar aangesproken zoals ik al zei en hoop het zo op te kunnen lossen zodat beide partijen er goed uit komen. Hier nu verder discussieren heeft geen zin, dat betekend dat ik dit dus ook niet meer doe


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I'm sorry, @Dorchadais, maar met "Mag dat dan? Gaan we dan niet te snel ;,)" lok je het toch behoorlijk uit, dus dan moet je niet ineens alles op iemand anders afschuiven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, verstandigheid. Of je wilt straks een topic vol met scheldwoorden en zo ;) Lang leve ODD! (hoera)

    Drie tegen een, woehoeee *sarcasm*

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    People volgens mij was het uberhaupt meer bedoeld voor mij aurea en douglas , wij ging dit weekend het snelst, dus wrm gaat de rest nu lopen zeiken


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Jongens laat het nu, ik heb een bemiddelaar aangesproken zoals ik al zei en hoop het zo op te kunnen lossen zodat beide partijen er goed uit komen. Hier nu verder discussieren heeft geen zin, dat betekend dat ik dit dus ook niet meer doe.
    Dus jongens laat het nu ook!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Smoak --> Olicity.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    Smoak --> Olicity.
    bijgewerkt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:




    Naam: Jack holtzheimer
    Leeftijd: 38

    Uiterlijk:
    Jack is een korte man [1,76], maar verschrikkelijk breed. Niet omdat hij zijn leven in de sportschool door brengt maar door het harde eenzame bestaan als kluizenaar. Hij mag misschien was nors uiterlijk hebben vooral door zijn mannelijke kaaklijn en donkere borstelige wenkbrauwen, maar zijn zachte groene ogen verraden dat hij eigenlijk het beste met iedereen voor heeft. Zijn halflange bruine haar draagt hij los, en heeft een stoppelbaardje wat uiteindelijk een zwart baardje word. Hij scheert zich niet graag maar houd niet van een lange baard. Hij draagt vrij simpele kleren, bestaand uit een stevige zwarte broek, zware leren laarzen en een houthakkersblouse die altijd een beetje openstaat op de borst. Hij houd niet van strakke kleding, hij draagt deze kleding omdat het lekker zit, hem bewegelijk maakt en gewoon pas bij zijn grove uiterlijk. Zijn houthakkersbijl hangt standaard in een lus riem rond zijn heup.

    Innerlijk:
    Jack zal in eerste instantie een afstandelijk en donker figuur zijn, vooral omdat hij weet dat hij dat toch wel uitstraald. Hij kijkt graag even de kat uit de boom, maar zal altijd helpen als het nodig is. Zelfs vijanden, hij gelooft dat wanneer je, je vijanden helpt ze ooit het zelfde voor jou kunnen doen. Hij is gewend echt een eenling te zijn, hoewel hij eigenlijk altijd het contact met mensen heeft gemist. Hij zal dit niet openlijk toegeven omdat hij bestaan als kluizenaar een keuze was die hij heel bewust heeft gemaakt. Het is wel een echte brombeer, hij is snel nukkig of gefrustreert maar het zal je heel veel moeite kosten om hem echt boos te krijgen. Hij kan heel slecht tegen verraders en onrecht. Als hij dergelijke dingen ziet is hij ook een echte bemoeial. Hij is zelde tot nooit bang, wat hem ook vaak ingevaar brengt. Doordat zijn 'dapperheid' heel veel angst weg neemt word hij roekeloos.
    Als Jack boos word, knapt er ook gelijk iets in hem. Hij slaat door en bulldozert echt over je heen, hij zal niet stoppen voor zijn slachtoffer op de grond ligt. Achteraf wanneer hij ziet wat hij gedaan heeft kan hij verschrikkelijke spijt krijgen van zijn daden. Schuld en geweten speelt bij deze man een grote rol. Hij heeft last van stemmen die hem vertellen dat hij een slechtman is. Soms breekt hij hierdoor, hij is geen jankert maar zijn geweten is baas over hem.

    Geschiedenis:
    Jack is opgegroeid in een arm gezin in het Schwarzwald. Zijn vader was een hardwerkende houthakker die bijna dag en nacht van huis was om brood op de plank te brengen. Zijn moeder een huisvrouw die voor de kinderen (Jack en zijn twee broers) zorgde. Ondanks de armoede kwamen ze niet veel tekort, zijn vader leerde hem vrij jong jagen om voor het gezin te zorgen wanneer hij er niet was. Het gezin was uiteindelijk instaat om alleen met het bos te overleven.
    Toen Jack vierentwintig werd onmoette hij zijn vrouw Maria Eisersteine, een statige dame uit het hartje van de stad. Ze werd een verschrikkelijke bitch, gefoccust op materiaal, wat Jack niet kon begrijpen. Hij had immers zijn leven geleefd in het bos en was blij met niets. Op een avond ging ze te ver, na maandenlange spanningen begon deze vrouw zijn familie af te keuren op hele nare manieren. Jack had haar gesmeekt te stoppen met deze uitspattingen tot er een avond iets knapte. Ze had in een felle bui het weer gemunt op zijn familie, in een waas heeft hij haar een zet verkocht maar kwam ze ongelukkig ten val. Ze was niet meer te redden, na een halve week in coma overleed ze en werd Jack beschuldigd van doodslag.
    Omdat Jack tegen die tijd ook last kreeg van de gewetensstemmen werd hij ontoerekeningsvatbaar verklaard en kreeg hij strafvermindering. Na drie jaar in het gevang kwam hij weer vrij. Vervreemd van de wereld en van zichzelf.
    Hij wilde er zeker van zijn dat hij nooit meer iemand perongeluk pijn zou doen, trok hij zich net als zijn ouders hadden gedaan terug in het Schwarzwald. Hij volgde de voetsporen van zijn vader en werd houthakker. Bezoek kreeg hij nauwelijks, hoe graag hij ook mensen wilde zien hij was bang voor zichzelf.
    Toen de Amerikanen het Schwarzwald binnen treedde is hij gaan zwerven door het bos, bewapend met een bijl en een dolk. Hij inventief en weet zijn weg wel te vinden. Echt een vechter is het niet, door het houthakken weet hij hoe hij krachtige slagen moet maken maar vuurwapens heeft hij helemaal niets mee.

    Expert in: Overleven
    Extra:


    Zijn bijl is hem erg dierbaar, het was een kado van zijn vader toen hij hem voor het laatst zag. De bijl is ooit hand gesmeed door zijn overgroot opa en is sindsdien steeds over gegaan van zoon op zoon.
    Het is zijn trots, zijn houvast en zou alles maar dan ook alles doen om het zelf te kunnen houden.


    Ik heb een nieuwe man aangemaakt ˆˆ morgen ga ik zowel met Christine als met Jack schrijven.
    Wat vinden jullie van hem?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind hem echt leuk. :3


    Your make-up is terrible

    Waar ken ik hem toch van.. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Waar ken ik hem toch van.. D:


    Hugh jackman, wolverine en tallose andrre films


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Hugh jackman, wolverine en tallose andrre films
    ik vind hem zo'n lekker ding D=


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ooohja, da's waar ik 'm van ken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.