• HAI.


    That is a perfect copy of reality.

    wanneer krijgt ze de test


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga even mijn haar stijlen :3, zo terug!


    El Diablo.

    some people can fall dead on the ground....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    some people can fall dead on the ground....

    Meep. I wish I could teleport to you :c
    Then I would hugg you as long as needs :c


    That is a perfect copy of reality.

    Maare, hoe zit dat nou met die martelfilms? :3


    That is a perfect copy of reality.

    Ugh, sorry peeps dat ik niet reageer. Io voel me de laatste tijd echt niet lekker en heb dan geen zin om op Q te gaan. :3
    Ik wil me niet uitschrijven omdat ik dit een geweldige RPG vind, maar ja…


    Do what people say you can't.

    Evolution schreef:
    Maare, hoe zit dat nou met die martelfilms? :3

    Ja inderdaad xd.


    How far is far

    Pirouette schreef:
    Ugh, sorry peeps dat ik niet reageer. Io voel me de laatste tijd echt niet lekker en heb dan geen zin om op Q te gaan. :3
    Ik wil me niet uitschrijven omdat ik dit een geweldige RPG vind, maar ja…

    No. no. no. no. Don't gooooo 3:
    Lisa aka Dobreva is ook al weg 3:


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    Meep. I wish I could teleport to you :c
    Then I would hugg you as long as needs :c

    Nawh thanks. ze heeft er even een schepje op gegooit
    Krijg net zon berichtje van ja sorry maar door die ex van 43 heb ik geen zin meer om te leven.' ze is 19 had een vriend van 43... Dus een vriendin zo van dat zal allemaal wel maar je flikt het elke keer weer. Dus ik ehb zo ook gereageerd van naja het is niet fijn maar je bent niet de engiste die soms liever dood is dan leven maar je doet dit elke keer enzo. dus nu reageert ze niet meer. Ugh echt waar ze denkt dat we het haar dan vergeten maar wat zij vergeet is dat zij niet de enigste is met problemen. Ze loopt ove rmijn vriendin die onzeker is en ook gepest is te roddelen tegen een andere vriendin van me. sorry maar dan ben je echt heel laag bezig. en maar vol houden dat een ander niets mee gemaakt heeft. Nou iemand uit de klas heeft verteld dat zij depressief wa sen zichzelf sneed en ik heb een soort gelijk ervan gehad/heb ik nog en dan denk ik echt waar ga weg hier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    wil je komen met ehm June ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Nawh thanks. ze heeft er even een schepje op gegooit
    Krijg net zon berichtje van ja sorry maar door die ex van 43 heb ik geen zin meer om te leven.' ze is 19 had een vriend van 43... Dus een vriendin zo van dat zal allemaal wel maar je flikt het elke keer weer. Dus ik ehb zo ook gereageerd van naja het is niet fijn maar je bent niet de engiste die soms liever dood is dan leven maar je doet dit elke keer enzo. dus nu reageert ze niet meer. Ugh echt waar ze denkt dat we het haar dan vergeten maar wat zij vergeet is dat zij niet de enigste is met problemen. Ze loopt ove rmijn vriendin die onzeker is en ook gepest is te roddelen tegen een andere vriendin van me. sorry maar dan ben je echt heel laag bezig. en maar vol houden dat een ander niets mee gemaakt heeft. Nou iemand uit de klas heeft verteld dat zij depressief wa sen zichzelf sneed en ik heb een soort gelijk ervan gehad/heb ik nog en dan denk ik echt waar ga weg hier


    I wanna slap her so bad :/


    That is a perfect copy of reality.

    IrishNialler schreef:
    wil je komen met ehm June ofzo


    Ja, wait a minute.
    Maar wat kan ik nu doen met Lauren? Haar ook naar de ontvoerders sturen? Daar komt ze niet levend weg :3

    Wat moeten we doen als beide topics vol zijn?


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)

    I wanna slap her so bad :/
    van mij mag je. als mn vriendin niet ging schreeuwen had ik het namelijk gedaan. en dan gaat ze straks bij de slber zeikverhalen zeggen en dan zul je zien dat wij gezeik krijgen. nou dan wees ik eens onbeleeft en dan zal ik haar eens goed vertellen wat ik mee gemaakt heb...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Linde is offline :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En je moet toestemming vragen om een nieuw topic te openen :c

    Ik snap niet waarom? Je kan toch ook gewoon een berichtje achterlaten? Problem solved, ik ben het laatst vergeten, but still :x
    Sorry voor mijn botheid, ik ben nogsteeds kwaad. Zal ik ook nog wel blijven, mijn woede van vorige week maandag is ook nog niet weg, dus het wordt alleen maar erger :x


    That is a perfect copy of reality.