• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    Jongens:
    - Nathan Fields - Bootin
    - Ashton "Ash" Nicolas Sky - xMeCrazyMofo
    - Joseph Eastwood - Mamo
    - Dave Gregory - Pathaloog
    - Vincent ''Vinny'' Demir - Bootin
    - Thomas Eastwood - Mamo
    - Drew Matthew Grant - xZiall
    - Albert 'Al' Josh Matthew - xZiall

    Meisjes:
    - Nymilia ‘Nym’ McLean - Phyre
    - Alana Emy Lendron - MaitePayne
    - Rose Black - Pathaloog
    - Anna Olivia Valentine - xMeCrazyMofo
    - Eleanor Helen Hastings - Lazhar
    - Gereserveerd - Perfecto
    - Gereserveerd - Sanctum
    - Rosealie Anna Wayden - tomlinstyle
    - Emili Nina Sanchez - Earrthquake

    VANAF NU EEN (voorlopige) STOP OP DE MEISJES


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Innerlijk:
    Extra:
    Woning:


    Regels:
    - Minimaal 4 regels per bericht
    - Je mag zoveel personages maken als je zelf wilt, maar houd het wel een beetje beperkt en ook verdeelt over de geslachten
    - 16+ mag, maar wel een beetje netjes
    - Geen mensen buitensluiten!!!!!
    - Houd het een beetje realistisch

    Dit is natuurlijk niet voor niets Gossip Girl, ik zal dus ook een aantal keren een bericht plaatsen als Gossip Girl, met allerlei roddels over jullie personages. Als jullie zelf nog een leuke roddel weten (echt of verzonnen) mogen jullie dat natuurlijk naar me noten! Deze roddels mogen ook over personages van anderen gaan!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl


    Speeltopic 1
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:02 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Joseph Eastwood
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Joseph is een lange jongen met de nodige spieren. Maar hij is geen overdreven spierbundel, dat vindt ie maar niets. Hij heeft kort krullend, donkerblond haar. Ook heeft hij een baardje.
    Innerlijk: Joseph – ook wel vaak Josh genoemd – heeft zijn hart op de goede plek. Hij is een goede praatjes maker en helpt mensen graag met hun problemen. Als hij het ergens niet mee eens is kan hij wel nors uit de bocht komen en hij kan ook erg opgaan in een discussie. Hij is een grote flirt en is ook niet vies van een onenightstand, maar hij behandelt vrouwen wel altijd met respect. Hij heeft er een hekel aan als mensen vrouwen behandelen als lustobject.
    Extra: Josh heeft zijn eigen café in Manhattan. Het is niet zo chique als de rest van de cafés en restaurants in de Upper East Side, maar dat heeft juist wel zijn charme. Het is voor veel mensen een plek waar ze gezellig wat drinken met hun vrienden. Zijn ouders baalden er wel enorm van dat Josh niet is gaan studeren en stiekem hopen ze dat hij dat alsnog besluit te doen.
    Woning: zijn cafézijn appartement



    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 16:26 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik denk dat ik mijn meisje zo in zal vullen (:

    Eventjes mijn topics. (:


    help

    Meisje graag. (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 12:32 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    HOOOEEE LAAANNNGGG NOOOOGGG???????


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik wil een meisje reserveren... Kan dat? Zo niet dan wil ik haar gelijk wel invullen..

    Mag ik een meisje! :)

    Of kan ik als een meisje niet lukt misschien gossip girl spelen?, dat lijkt me wel leuk. Dat ze gewoon onder hun leeft en iemand het van haar verwacht.

    Kan ik misschien ook een meisje reserveren? (:

    Oh, dat zijn wel heel veel mensen die meisjes willen... Zijn er misschien een paar die ook wel een jongen zouden willen? Anders worden het wel erg veel meiden..


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sanctum schreef:
    Of kan ik als een meisje niet lukt misschien gossip girl spelen?, dat lijkt me wel leuk. Dat ze gewoon onder hun leeft en iemand het van haar verwacht.


    Er is niet echt een persoon uit de groep die Gossip Girl is, ik zal vanuit Gossip Girl updates plaatsen, maar het is niet echt iemand uit de groep :)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Oh, dat zijn wel heel veel mensen die meisjes willen... Zijn er misschien een paar die ook wel een jongen zouden willen? Anders worden het wel erg veel meiden..


    Ik wil wel een jongen, maar dan zou ik wel graag een vriend van Joseph willen zijn die hem helpt in het café, omdat ik dat gewoon awesome vindt.
    Als jij dat goed vindt uiteraard.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik wil wel een jongen, maar dan zou ik wel graag een vriend van Joseph willen zijn die hem helpt in het café, omdat ik dat gewoon awesome vindt.
    Als jij dat goed vindt uiteraard.


    Ja leuk!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik toch een meisje? Ik was een van de eersten van die lange serie. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bootin en ik maken ook allebei nog een jongen aan, dus diegene die om een meisje vroegen mogen allemaal gewoon een meisje en dan komt er vanaf dan een stop op de meisjes!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 19:45 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."