• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    Jongens:
    - Nathan Fields - Bootin
    - Ashton "Ash" Nicolas Sky - xMeCrazyMofo
    - Joseph Eastwood - Mamo
    - Dave Gregory - Pathaloog
    - Vincent ''Vinny'' Demir - Bootin
    - Thomas Eastwood - Mamo
    - Drew Matthew Grant - xZiall
    - Albert 'Al' Josh Matthew - xZiall

    Meisjes:
    - Nymilia ‘Nym’ McLean - Phyre
    - Alana Emy Lendron - MaitePayne
    - Rose Black - Pathaloog
    - Anna Olivia Valentine - xMeCrazyMofo
    - Eleanor Helen Hastings - Lazhar
    - Gereserveerd - Perfecto
    - Gereserveerd - Sanctum
    - Rosealie Anna Wayden - tomlinstyle
    - Emili Nina Sanchez - Earrthquake

    VANAF NU EEN (voorlopige) STOP OP DE MEISJES


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Innerlijk:
    Extra:
    Woning:


    Regels:
    - Minimaal 4 regels per bericht
    - Je mag zoveel personages maken als je zelf wilt, maar houd het wel een beetje beperkt en ook verdeelt over de geslachten
    - 16+ mag, maar wel een beetje netjes
    - Geen mensen buitensluiten!!!!!
    - Houd het een beetje realistisch

    Dit is natuurlijk niet voor niets Gossip Girl, ik zal dus ook een aantal keren een bericht plaatsen als Gossip Girl, met allerlei roddels over jullie personages. Als jullie zelf nog een leuke roddel weten (echt of verzonnen) mogen jullie dat natuurlijk naar me noten! Deze roddels mogen ook over personages van anderen gaan!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl


    Speeltopic 1
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:02 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Willen jullie ook een praattopic of vinden jullie dat niet echt nodig?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik heb mijn meisje al gepost! :)

    [Ik heb ook maar even een praattopic aangemaakt!]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik anders iemand die voor gossip girl werkt maar doet alsof hij erbij hoort?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam:
    Albert 'Al' Josh Matthew
    Leeftijd:
    22
    Uiterlijk (met een foto):




    Innerlijk:
    Al is een lieve jongen die niet ontzettend veel tijd steekt in dingen die hij niet belangrijk vind. Hij is in tegenstelling tot de meesten waarmee hij omgaat niet erg rijk, maar wel slim. Zijn levensdoel is om later een groot computerbedrijf te starten. Hij is in de meeste opzichten best wel een nerd, maar dat vind hij niet vervelend aangezien hij het belangrijk vind dat je dingen doet die je leuk vind en hij studeren leuk vind. Hij houdt veel van alle dingen die technisch zijn en kan daar dan ook goed mee omgaan. Hij heeft wel door dat sommige mensen hem gebruiken zodat hij dingen voor ze doet maar dat maakt hem niet echt veel uit.
    Extra:
    Hij werkt voor Gossip Girl
    Woning:


    Spoiler alert: you will save yourself