• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    Jongens:
    - Nathan Fields - Bootin
    - Ashton "Ash" Nicolas Sky - xMeCrazyMofo
    - Joseph Eastwood - Mamo
    - Dave Gregory - Pathaloog
    - Vincent ''Vinny'' Demir - Bootin
    - Thomas Eastwood - Mamo
    - Drew Matthew Grant - xZiall
    - Albert 'Al' Josh Matthew - xZiall

    Meisjes:
    - Nymilia ‘Nym’ McLean - Phyre
    - Alana Emy Lendron - MaitePayne
    - Rose Black - Pathaloog
    - Anna Olivia Valentine - xMeCrazyMofo
    - Eleanor Helen Hastings - Lazhar
    - Gereserveerd - Perfecto
    - Gereserveerd - Sanctum
    - Rosealie Anna Wayden - tomlinstyle
    - Emili Nina Sanchez - Earrthquake

    VANAF NU EEN (voorlopige) STOP OP DE MEISJES


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met een foto):
    Innerlijk:
    Extra:
    Woning:


    Regels:
    - Minimaal 4 regels per bericht
    - Je mag zoveel personages maken als je zelf wilt, maar houd het wel een beetje beperkt en ook verdeelt over de geslachten
    - 16+ mag, maar wel een beetje netjes
    - Geen mensen buitensluiten!!!!!
    - Houd het een beetje realistisch

    Dit is natuurlijk niet voor niets Gossip Girl, ik zal dus ook een aantal keren een bericht plaatsen als Gossip Girl, met allerlei roddels over jullie personages. Als jullie zelf nog een leuke roddel weten (echt of verzonnen) mogen jullie dat natuurlijk naar me noten! Deze roddels mogen ook over personages van anderen gaan!

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl


    Speeltopic 1
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:02 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Vincent ''Vinny'' Demir
    Leeftijd: 18 jaar, 18 Oktober 1995
    Uiterlijk:




    Vincent is een magere jongen met een groot hart, hij is niet groot en sommige zouden hem zelfs klein noemen. Zijn haar moet altijd perfect zitten en hij heeft volle, dikke wenkbrauwen wat hem overigens wel staat. Hij heeft witte, rechte tanden. Hij heeft bruine, heldere ogen en donker haar. Vincent heeft geen precieze kledingstijl en doet aan waar hij zich goed in voelt wat meestal niks bijzonders is.
    Innerlijk: Vincent wordt liever bij zijn bijnaam genoemd dan zijn officiële naam en haat het zelfs als mensen hem Vincent noemen. Vinny heeft behoefte aan mensen om hem heen en doet er dan ook alles aan om iemand aan zijn zijde te hebben. Hij is bijna nooit thuis terwijl hij een prachtig appartement heeft, dat komt mede doordat hij alleen woont en zich vaak eenzaam voelt en dan de raarste dingen gaat doen. Vinny was van school afgegaan voor het als modeontwerper te gaan maken en dat was hem gelukt op jonge leeftijd. Vinny heeft heel veel zelfvertrouwen daardoor gekregen en laat zich door niemand afzeiken en kan daardoor heel slecht tegen kritiek. Hij is snel op zijn teentjes getrapt en is heel fel.
    Extra: Vincent houdt erg van feesten, uitgaan en drinken wat logisch is op zijn leeftijd. Doordat hij zo succes vol is moet hij zich serieus instellen maar dat gaat niet, zeker niet wanneer hij ook wel is los zou willen gaan. Hij legt zijn baan daardoor steeds meer opzij en ligt steeds op het puntje hem kwijt te raken door zijn wilde gefeest.
    Woning: Apartement.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam
    Eleanor Helen Hastings
    Leeftijd
    18 – Twaalf Juni 1995 –
    Uiterlijk


    Eleanor is niet wat je het echte 'New York'-glitter and glamour meisje kan noemen. Haar stijl is wat retro en redelijk deftig. Haar haar heeft een soort hazelnoot-bruine kleur. Eleanor heeft een zorg voor haar uiterlijk die je bijna obsessief kan noemen, maar ze is allesbehalve dagelijks zwaar opgemaakt, ze loopt nooit rond met een afschuwelijk opgetut kapsel en ziet er gewoon verzorgd uit. De ogen van Eleanor zijn donkerbruin en stralen een soort van aparte verlegenheid uit.
    Innerlijk
    Doorheen de jaren is Eleanor veranderd door de maatschappij rond om rond haar. Toch is ze niet het typische New York- meisje geworden, zoals ook al eerder vermeld. Ze is eerder eens studieuze en ijverige leerlinge geworden. Al heel haar leven streeft ze naar een studie aan de universiteit, door haar harde werken blijkt nu ook dat ze die droom zal kunnen waarmaken. Eleanor is ook verlegen, op een eigene manier. Ze heeft geen probleem met contact leggen, op sociaal vlak. Als je echter naar haat vriendengroep kijkt, kan je wel besluiten dat ze een tikkeltje anders os dan de anderen. Ze drinkt totaal geen alcohol en daar is niet eens een grondige reden voor. Ze rookt niet en drugs is voor haar evenveel taboe als wat je je maar kunt inbeelden. Terwijl haar vrienden zo ongeveer niets anders doen dan feesten en het varken uithangen, zal zijn aan een tafeltje in de club zitten en een boek of tijdschrift lezen.
    Extra
    Sinds een tijdje heeft Eleanor een relatie met Vincent – Bootins personage – en dat is iets wat ze heel serieus neemt. Als is ze ervan overtuigd dat ze op het punt staat hem te verliezen aan zijn afgrijselijk feestgedrag, ze doet er alles aan om hem weer op de rails te trekken. Ze weet misschien ook dat dat een moeilijke klus is en zij waarschijnlijk totaal geen invloed op hem heeft, maar zal niet opgeven omdat Vince echt veel voor haar betekend. Al weet hij dát zelf niet helemaal.
    Woning

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 7:32 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Psst, mijn mannelijk personage klaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is er iemand op tegen als ik vanavond al het speeltopic start?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Is er iemand op tegen als ik vanavond al het speeltopic start?


    Ja ik! Nee, dat is een grapje.
    Awesomeness!
    Ik ga Rose een klein beetje aanpassen. Ik ben niet tevreden over haar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Openene!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oja even voor de duidelijkheid:
    Jullie mogen mij noten met roddels over jullie personages, maar ook over de personages van anderen. En dit mogen natuurlijk waargebeurde verhalen zijn, maar je mag ook gewoon dingen verzinnen. Dit zet ik dan in updates die ik een aantal keer plaats als 'Gossip Girl' en dit zorgt natuurlijk weer voor spanningen in de groep. Dus als jullie een roddel weten, note er maar op los!

    En dan ga ik nu het speeltopic aanmaken. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Here it is!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Aangepast, vond het makkelijker om hem opnieuw te plaatsen.

    Naam: Rose Black
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk (met een foto): Rose is iets aan de kleine kant, vandaar dat ze ook graag hoge hakken draagt. Haar kledingstijl zouden mensen 'bekakt' kunnen noemen, maar Rose vindt het zelf elegent. Ze heeft zwart krullend haar tot onder haar schouderbladen dat ze in de meest ingenieuze vormen opmaakt. Om het contrast met haar lippen te maken heeft ze meestal een iets donkerdere lippenstift. Maar dat kan verschillen.
    Innerlijk: Rose haar karakter kan twee kanten opgaan. Aan de ene kant is ze een heel ambitieus persoon die het al gauw tot aan de top zou kunnen maken zonder zich echt moeite te doen. Als ze een kamer binnen stapt heeft ze zo de leiding in handen. Niet omdat ze zo arrogant is, maar omdat ze een 'geboren' leider is. Je kunt haar gerust de leiding en organisatie van iets toevertrouwen. Ze weet er dan altijd net iets meer uit te halen dan normaal.
    Aan de andere kant kan ze op bepaalde moment erg kwaad worden. Ze heeft een bepaalde trots en als je die trots of een van haar vrienden aanvalt, vecht ze terug. Ze is niet iemand die gauw opgeeft, maar dat komt aan de ene kant ook door een stukje lafheid en hoop. Ze is te laf om op te geven, omdat ze nog hoop heeft dat het ooit gaat gebeuren. In het verleden is ze wel eens geplaagd geworden om hoe ze was en hoe ze eruit zag, daarom is de modewereld in gegaan en kan ze absoluut niet de deur uit zonder er goed uit te zien. (En ja, zij is van mening dat je er ook mooi uit kunt zien zonder make-up). Ze heeft ook een lage zelfverzekerdheid, maar daar laat ze nooit iets van merken.
    Extra: Op het moment is ze bezig aan een carriere als model, maar ze wil in de nabije toekomst graag naar de universiteit gaan om iets van haar leven te maken. Ze is erg modebewust en kan er absoluut niet tegen als iemand iets verkeerds draagt.



    Woning: Viola

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    OOOOMMMGGG IK HEB HIER ZIIINNN IIIINNNN <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Hij is al begonnen ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hoe beginnen we?

    Phyre schreef:
    Hoe beginnen we?


    Dit. Precies. Helemaal. Mee eens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Phyre schreef:
    Hoe beginnen we?


    Gewoon heel random. Het is ochtend en je personages beginnen hun dag. Tenminste, dat laat ik die van mij wel doen. :)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Oke


    Spoiler alert: you will save yourself