• Iemand hier die vanavond de EMA's gaat kijken? (:



    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Volgens mij hield Miley zich nog best wel in. Het liefst had ze halverwege haar kleren helemaal uitgetrokken :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Maleficia schreef:
    Ik ergerde me niet zo aan die Aziaten, ondanks dat ik ze ook totaal niet kende. Ze zullen het wel verdiend hebben.
    Waar ik me wel aan ergerde was Miley Cyrus. Bah.


    Miley Cyrus erger ik me niet aan, zo kom ik aan mijn vermaak :') Nee oke oke, ik snap wat je bedoelt. Ze weet haar grenzen niet meer.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vond Miley erg goed. Ik heb het niet helemaal afgekeken want ik had geen zin meer.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wunjo schreef:
    Volgens mij hield Miley zich nog best wel in. Het liefst had ze halverwege haar kleren helemaal uitgetrokken :')

    Haha!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    En ik ergerde me dood aan die Redfoo, verdomme zeg.


    Alleen maar tranen van geluk

    Artpop schreef:
    En ik ergerde me dood aan die Redfoo, verdomme zeg.

    Echt he. Overgehypte idioot. :'D


    ars moriendi

    ik heb gekeken op mtv maar omg dat was in Nederland!
    Weten jullie (dus Nederlanders) hoe je eigenlijk aan zo'n ticket kon geraken? En is die zaal daar (Melkweg) echt groot?


    effort never betrays you

    Moonshiner schreef:
    ik heb gekeken op mtv maar omg dat was in Nederland!
    Weten jullie (dus Nederlanders) hoe je eigenlijk aan zo'n ticket kon geraken? En is die zaal daar (Melkweg) echt groot?



    Je kon ticket kopen, maar je moest 16 zijn. En het was in het ziggodome, en de rode loper was op een geheime locatie. De ''sterren'' werden zeg maar vervoerd in busjes enz.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Disparato schreef:
    (...)


    Je kon ticket kopen, maar je moest 16 zijn. En het was in het ziggodome, en de rode loper was op een geheime locatie. De ''sterren'' werden zeg maar vervoerd in busjes enz.


    Voor zover ik weet kon je die tickets juist niet kopen. Deze werden verloot door verschillende media.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Moonshiner schreef:
    ik heb gekeken op mtv maar omg dat was in Nederland!
    Weten jullie (dus Nederlanders) hoe je eigenlijk aan zo'n ticket kon geraken? En is die zaal daar (Melkweg) echt groot?


    Het was in de Ziggo Dome, en in mijn herinnering (ik ben er naar Muse geweest) is die zaal niet enorm groot. In ieder geval niet zo dat het opviel.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Maleficia schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet kon je die tickets juist niet kopen. Deze werden verloot door verschillende media.


    Denk dat je ze ook kunt kon kopen hoor.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 18:56 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maleficia schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet kon je die tickets juist niet kopen. Deze werden verloot door verschillende media.

    Jawel, een oud-klasgenote van me heeft er tickets voor gekocht.


    ars moriendi

    Artpop schreef:
    En ik ergerde me dood aan die Redfoo, verdomme zeg.


    Ik vind hem echt geweldig :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben niet zo voor die awardshows, maar tijdens het zappen speelde toevallig Mr. Brightside dus toen bleef ik even kijken


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.