• Heeyy sgatties!

    Ik heb een probleempje! Ik gebruik dagelijks foundation, maar ik hoor vaak dat het duidelijk zichtbaar is. Bv. er zitten nog wat blanke plekken, wat dus niet staat. :b

    Heeft iemand enig idee welke foundation fatsoenlijk blijft zitten, en hoe ik 't het beste kan aanbrengen?

    Kusjes, Irishsnow ;3 xxx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Gewoon niet gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Ik ga eens een kijkje nemen bij de Kruidvat morgen. [: Bedankt voor jullie tips en ideën! [: xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Rivaille schreef:
    (...)DUS IK BEN LELIJK HE?!


    Ghehe, nee. Maaaaar make-up is gewoon in het algemeen niet mooi. Naturel is veel beter en ook gezonder voor je huid. Je moet je huid koesteren !!


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Irishsnow schreef:
    Ik ga eens een kijkje nemen bij de Kruidvat morgen. [: Bedankt voor jullie tips en ideën! [: xx

    Daar heb je een hoop soorten BB-cream. Zorg dat je met de tester even nagaat welke kleur bij je huid past (:


    ars moriendi

    ~Robbery: Zal ik doen, dat testen! Hihi (: xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Irishsnow schreef:
    ~Robbery: Zal ik doen, dat testen! Hihi (: xx

    Succes! (;


    ars moriendi

    Robbery_: Bedankt! :b


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Scourgify schreef:
    (...)

    Ghehe, nee. Maaaaar make-up is gewoon in het algemeen niet mooi. Naturel is veel beter en ook gezonder voor je huid. Je moet je huid koesteren !!

    Over smaak valt te twisten. Als een ander krullen mooi vindt, kan ik zeiken wat ik wil met dat stijl haar twintig keer mooier is, maar dan kan ik net zo goed tegen de muur praten. Aside from that is dat niet de kwestie hier en wil de topicstarter gewoon antwoord op haar vraag. Ain't that hard, people. Ain't that hard...


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Over smaak valt te twisten. Als een ander krullen mooi vindt, kan ik zeiken wat ik wil met dat stijl haar twintig keer mooier is, maar dan kan ik net zo goed tegen de muur praten. Aside from that is dat niet de kwestie hier en wil de topicstarter gewoon antwoord op haar vraag. Ain't that hard, people. Ain't that hard...


    Ik heb ook antwoord gegeven op de topicstarter haar vraag (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Met een bufferkwast aanbrengen, met een beautyblender, een sponsje, met je handen. Er zijn zoveel manieren!
    Maar meng hem niet met je dagcreme. Dat maajt alleen de substantie anders. De kleur wordt er niet lichter op. Je kan of ern lichtere foundation zoeken of deze diecje nu hebt met een witte foundation mengen. (te koop in verschillende webshops). Als je wel kwasten van plan bent te gebruiken, maak ze dan wel elke week schoon. Dat is wel zo hygienisch.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kan het moeilijk hebben als mensen het woord drama in deze context gebruiken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zelf gebruik ik altijd een primer onder mijn foundation en poeder ik hem af met een transparante poeder en daarna spuit ik er nog fixing mist overheen, zodat ik zeker weet dat ie blijft zitten. Om foundation aan te brengen gebruik ik altijd kwasten, namelijk een angled kwast en een buffingkwast. Ik breng dan de foundation eerst aan op mijn hand en zet daarna stipjes op mijn gezicht, die ik uitwerk met een kwast.

    Als mensen zeggen dat je je foundation goed kan zien heb je hoogstwaarschijnlijk de verkeerde kleur. Probeer bij het kopen een streepje te testen op je kin, niet op je hand. Je hand is namelijk vele malen donkerder. Ook kun je naar een professionele make-up winkel gaan om je te laten adviseren voor de goede kleur foundation, bijvoorbeeld de M.A.C. Foundation is daar wel aan de prijs (35€) maar anders kun je misschien alleen je kleur vragen. Veel beautybloggers beschrijven namelijk de kleur van foundation aan de hand van een M.A.C. kleurtint.

    Succes ermee!


    The night is dark and full of terrors.

    Robbery schreef:
    (...)
    Daar heb je een hoop soorten BB-cream. Zorg dat je met de tester even nagaat welke kleur bij je huid past (:


    En hou het bij je hals en ga het niet zoals andere stomme meiden op je hand testen, want je hand heeft een andere kleur :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry. Kan je niet helpen x]. Ik gebruik geen make-up. Nikkes, Nopppes, Nadaa!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mijn ritueel:
    - Schoonmaken met tonic
    - Even een minuutje wachten
    - Dagcrème op mijn hele gezicht smeren
    - Laten intrekken (In de tussentijd fohn ik soms mijn haar, kleed ik mij aan, pak mijn schooltas in etc., wrijf mijn haar in een handdoek droog en doe er eventueel mouse in etc.)
    - Groene camouflagestift op de rode plekjes (alleen korstjes, als je ze niet hebt moet je de stift weglaten)
    - Beetje foundation op een watje doen en over mijn gezicht uispreiden(bij de Etos te koop, gaan erg lang mee. Te koop per 4. Ik gebruik er één voor foundation en één om het bij te werken als het te dik is, oranje oogt etc.)
    - Alles goed nakijken en met dat extra watje er zachtjes overheen gaan. Spreid alles goed uit en zorg ook dat je goed bij je wenkbrauwen, ogen, lippen en in de buurt van je oren foundation aanbrengt. Dat zijn soms plekken die je vergeet. Laat jezelf inspecteren door je moeder, zus etc. en werk bij wat vergeten is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife