• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (zoveel is er nog niet geschreven, dus als je verder met de 3e persoon gaat schrijven, plus in boeken word het ook - bijna - altijd gedaan, boeken in de ik-vorm zijn meestal in dagboekvorm oid en dit is geen dagboek. Dit is een verhaal uit meerdere personages wat fijn is als het vloeind zou lopen. Dan kun je er later - als je wilt - een mooi verhaal van maken en misschien nog eens herlezen ofzo (: het is maar een idee, maar ik zeg het voor je eigene bestwil. Bijna geen enkele uitgever verkoopt een boek in de "ik-vorm" omdat het saai lezen wordt, vanuit een oogpunt. Dit kan irritatie opwekken bij de lezer of gewoon desintresse. Maar ik wil jullie alleen erin helpen en het realiseren dat het beter voor je schrijfstijl is om 3e persoons te gaan schrijven.
    Btw worden er vier mensen gekozen, moeten we die er ook eventjes fictief bij zetten? Maar die gaan neem ik aan gewoon dood toch...
    ow en Lunalovesit kun je mijn personages erbij zetten in de lijst hierzo?)


    Castel Underwood || Tribuut District 8 || Boete

    Even waren alle jongens opgelucht dat er een jongen was gekozen dus dan zou er nog eentje bijmoeten. Castel slikte moeizaam, plots uit het niets begon er een meisje te schreeuwen dat zei tribuut wou zijn. Was ze gek! Nu werden er twee andere jongens gekozen, en een ongelukkig meisje had erg veel geluk. Castel staarde het wicht boos aan. De vrouw Sofie hervatten zich en ging verder met een naam noemen.
    'Andrew Utterlake,' een jongen een paar rijen voor Castel liep er moeilijk heen. Daarna ging ze naar de bak met meisjes namen lopen en haalde er ook een naam uit. 'Anna Black!' Het meisje, Anna, begon hysterisch te gillen en tegen te stribbelen. Wachters kwamen al naar haar toe lopen, het meisje, zeker niet ouder dan 13 huilde en sloeg de wachters. Maar ze waren te sterk voor haar. Arm kind dacht Castel.
    'En dan nu, de laatste tribuut. Wie ow wie zou het zijn?' Castel vroeg zich af hoe die vrouw zo vrolijk kon blijven, terwijl ze wist dat ze deze kinderen de dood in stuurde. 'Castel Underwood.' Castel hoorde achter hem zijn moeder schreeuwen dat iemand vrijwilliger moest zijn. Ze had mensen geld betaald wellicht, dat deed ze elk jaar. Gewoon om zeker te zijn, ze kregen het geld als ze meededen aan de spelen. Het geld zou naar hun familie gaan. Gelukkig was dit nooit nodig geweest, tot vandaag.
    Castel haalde diep adem en liep naar voren toe. Hij ging naast Andrew staan, schudde hem de hand en knikte vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 16:38 ]

    (Jupp! Maar de zes personen komen er nog aan, moet ik nog trekken :$ )


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    De lootjes zijn getrokken! Hier de uitslag! De zes tributen uit de spelen van D5 t/m D8 die meegaan naar de UG zijn:
    Castel Underwood
    Madeline Johnson
    Chance Reeva Heavenless
    Joshua Blake Haynes
    Elessa Irminio
    Adrienna Woods

    Same voor de personages die dood gaan; zoek een leuke dood (niet echt een leuke prijs) en neem een koekje (wél een leuke prijs ;))
    Heb wel een beetje vals gespeeld, aangezien ik Felis en Chance trok, dacht ik misschien denken jullie dan dat ik mezelf voortrek ofzo, daarom heb ik Felis teruggedaan en toen Madeline getrokken

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 20:05 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (JAAAAAA Elessa blijft lever :D )


    I dress to kill, but tastefully

    Nick Guiliotte || Mentor district 8 || Boete

    Nick keek naar de vier kinderen, sowieso gingen het jongste grietje als eerste dood, hij schudde zijn hoofd. Andrew en Castel waren apart, sterker. Daar kon hij zich meer op focussen als hij ze moest trainen. Hij liep er naar toe, door de deur en zou daarna samen met de tributen naar de Capitol gaan. Hij zou ze daar haarfijn uitleggen dat een van hen het eruit zou maken. Nick had geen zin in gezeur of tegenstribbelen hij zou keihard zijn tegen zijn pupillen. Want dat zouden ze nodig hebben als ze in de games zouden meedoen.
    Nick hoorde Sofie haar hakken klikken op het metaal van de vloer.
    'Nick ik wil dat jij de tributen ontmoet, het zijn vier jong getallenteerde jongeren.' Nick lachtte schamperig, getallenteerde.
    Nick draaide zich om, achter Sofie stonden de vier tributen.
    'Ik ben Nick Guillote, jullie mentor.' Het jonge meisje liep nog na te snotteren. 'Jij bent een klein kindje dat op de eerste dag dood zal gaan.' Anna begon keihard te huilen. 'Jij,' hij keek naar Chance 'Vuurtoren, verf je haar een nieuwe kleur want je wordt het schietschijf van de dag.' Daarna keek hij naar Andrew, bekeek hem van top tot teen. 'Jij kan nog wel en jij...' Nick bleef even stil staan bij Castel. 'Hebt ook nog wel potentie, je moet wel trainen.' De jongen keek een beetje beledigend. 'Kom, naar de trein en daarna naar de spelen.'
    'Pardon?'


    Castel Underwood || Tribuut District 8 || Boete

    'Pardon,' zei Castel. 'Moeten we niet trainen eerst?' Nick lachtte.
    'Welkom bij de hongerspelen meneer Underwood,' Castel wist niet echt wat hij van zijn nieuwe mentor moest vinden. Een beetje ongemakkelijk liepen de vier achter Nick en Sofie aan.
    Sofie ratelde tegen Nick over de nieuwe regels en zo te zien aan Nicks gezucht vond hij het niet interessant. Castel kende Andrew al een tijdje maar niet heel goed.
    'Dus, hoe gaat het.' Castel vond zijn vraag net zo ongemakkelijk zoals hij zichzelf voelde.
    'Zullen we het maar niet doen.' Andrew probeerde een glimlach op te toveren.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 20:21 ]

    { yeeeeaaah Madeline blijft leven :3 }


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Yeah ze leeft nog!

    Ik wil niet vervelend zijn maar de hongerspelen is toch ook in de ik versie geschreven? En dat is een best-seller!


    nothing is true, everything is permitted.

    Briannah schreef:
    (Yeah ze leeft nog!

    Ik wil niet vervelend zijn maar de hongerspelen is toch ook in de ik versie geschreven? En dat is een best-seller!)

    (Precies dat!)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Chance Reeva Heavenless - D5
    We werden vanaf het podium meegenomen, het Gerechtsgebouw in. Ik was kwaad en teleurgesteld. Mijn vriendje Will had gezegd dat hij zich zou aanbieden als ik gekozen werd, maar hij was te laf. Te laf om een vinger uit te steken. Maakt niet uit, mijn broer regelt dat wel met hem. Het probleem ben ik. Ik zit nu in de Hongerspelen. De vierde Kwartskwelling nog wel. Ik nam snel afscheid van mijn ouders en broer, die in mijn oor fluisterde: 'Dat krijgt hij terug.' Daarna werden we ontvangen door een enigzins norse man. Het meisje naast me, Anna, snikte nog zachtjes na. 'Ik ben Nick Guillote, jullie mentor,' zei de man, blijkbaar Nick. 'Jij bent een klein kindje dat de eerste dag dood zal gaan,' zei hij meteen tegen Anna, die opnieuw in huilen uitbarstte. 'Jij,' Hij wendde zich tot mij. 'Vuurtoren, verf je haar een nieuwe kleur want je wordt de schietschijf van de dag,' Nou, dat kon nog eens leuk worden, dacht ik. 'Jij kan nog wel en jij...' zei hij tegen Andrew en keek toen naar Castel. 'Hebt nog wel potentie, maar je moet wel trainen,' Ik grinnikte, hij keek een beetje beledigd. 'Kom, naar de trein en dan naar de spelen,' zei Nick. 'Pardon?' zei Castel. 'Moeten we niet eerst trainen?' Nick lachte. 'Welkom bij de Hongerspelen meneer Underwood,' Daarna liepen we achter Nick en Sofie aan naar de trein. 'Jezus, wat kan die Sofie ratelen, niet normaal!' fluisterde ik tegen Anna. Ze lachte zachtjes. Castel begon een gesprek met Andrew terwijl we de trein in stapten. We zochten onze kamers. Ik sliep samen met Anna op een kamer, een hele luxe. Het was ook heel groot, minstens drie keer zo groot als de kamer die ik en mijn broer deelden. Mijn broer, dacht ik. Toen pas besefde ik hoeveel ik van mijn familie hield. Al die dagen dat ik ruzie had met mijn broer, en niet doorhad dat ik stiekem van hem hield. Ik kwam bij mijn positieven door Anna. 'Wauw,' zei ze. 'Vergeet niet waarom we hier zijn, schatje,' zei ik tegen haar. Ik ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. Ze boog zich naar me toe. 'Bondgenoten?' fluisterde ik haar toe. Ze keek op met grote ogen. 'Ja,' zei ze, lichtelijk verblufd. Op dat moment hoorden we Sofie roepen voor het eten.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 20:33 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Elessa Irmino - D7

    Met een doffe 'kleng' valt de deur dicht. Ik sta in het gerechtsgebouw. Ook wel 'het slachthuis' genoemd. Dan rent Findulias op me af, gevolgd door mijn moeder en vader.
    'Elessa.' meer krijgt Findulias niet uit haar keel.
    'Ja. De enige echte.'
    dan omhels ik mijn moeder en vader zo stevig mogelijk.
    'Ik hou van je. Het komt goed.' fluistert mijn moeder in mijn haar. We nemen voor de laatste keer afscheid.
    Dan gaan ze weg en komt Craig binnen.
    'Elessa. Dit is voor jou. Draag het.' hij haalt een zilveren esdoornblad aan een dunne zilveren ketting onder zijn shirt vandaan.
    'Craig...' Ik kijk in zijn ogen. Uit zijn bruine oog rolt een traan, zijn blauwe oog is nog droog.
    'Blijf leven.' ik knik. Dan omhels ik hem. En ik breek. De tranen willen maar niet stoppen.
    'Stil maar.' hij klopt op mijn rug. Ik laat hem los
    'Als je nu gaat zeggen dat het goed komt vermoord ik je' mompel ik tegen hem.
    'Ha ha ha.' door zijn tranen heen grijnst hij. Ik wrijf mijn gezicht droog met mijn handen.
    Opeens lopen de vredebewakers binnen en sleuren Craig mee.
    'Elessa!' roept hij nog terwijl de vredebewakers hem meetrekken.
    'Als ik zo buiten kom mogen ze niet zien dat ik gehuild heb.' Ik haal drie keer diep adem, doe de ketting van Craig om en zet mijn emotie uit.

    Ik zou nu Grieks moeten leren. Helaas is mijn zelfdicipline nog niet geweldig :)


    I dress to kill, but tastefully

    (Ik heb echt een fout gemaakt, Felicity is van district 8 en Chance van district 5... Misschien kun je anders Chance verwisselen met Felicity ? Want anders moet ik even mijn stukje aanpassen. Of we laten het gewoon zo, kunnen Chance en Castel samenwerken, dan worden ze een duo :p Ik wil wel even jouw ideetjes horen @lunalovesit
    Dat is ook de reden waarom ik de Hunger Games gewoon niet heb kunnen lezen, ik zat echt van fuck die shit. Maar ik vond het concept te epic om niet te lezen maar heb er wel moker lang over gedaan -_-' maar oke, met jullie is deze discussie duidelijk zinloos gezien jullie voet bij stand blijven houden. A la jullie je zin ik houd er over op...)



    Castel Underwood || Tribuut District 8 || In de trein

    Castel en Andrew liepen naar de tafel waar Anna met rode ogen aantafel zat en daarnaast een wat opgewekte Chance. Sofie zat aan het hoofd en aan de andere kant van de tafel zat Nick met zijn armen over elkaar en een fles bourbon whiskey naast zijn bord.
    De tafel stond vol met lekker eten en Castel voelde zijn maag knorren.
    'Eetsmakelijk,' Zei Sofie erg vrolijk. 'Jij ook meneer chagerijn,' ze gaf een knipoog richting Nick die haar strak aanstaarde.
    'Gezellig,' mompelde Castel, Andrew schepte zijn bord snel vol en at snel. Castel aan de andere hand besloot van elke maaltijd te genieten, hij zou het nodig hebben. Maar als dit misschien de laatste keer was, kon hij er net zo goed van genieten. 'Dus Chance, welke kleur ga je je haar verfen? Of ga je het advies van Nick niet opnemen?' Vroeg Castel terwijl hij Chance aankeek.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:45 ]

    Joshua Blake Haynes || District 7 || De boete

    Het stijve passen liep ik het gerechtsgebouw binnen en werd ik begeleid naar één van de vele kamers. Het gebouw was erg klassiek en was één van de luxueuste gebouwen van district 7 , na de gebouwen in de winnaarswijk dan. Ik werd een kamer in geduwd en wat zenuwachtig keek ik rond. Mijn handen hadden zich tot plakkerige vuisten gebald iets wat ik wel vaker deed als ik zenuwen of angstig was. Mijn blauwe kijkers scanden de stoffige ruimte. Een enorme kast vol boeken, een wandtapijt gemaakt van echt wol. Ik liet mijn vingers ontspannen en streelde over het tapijt. Het zachte, maar ook stekelige wol deed me zuchtend mijn ogen sluiten, maar na luttele seconden schieten deze weer open als ik het krakende geluid van de houten deur hoor opengaan. "Joshua!" riep mijn zus. De glimmende tranen gleden over haar porseleinen gezichtje terwijl ze stilletjes mijn naam jammerde. Ze rende naar me toe en sloeg haar armen om me heen. "Ga asjeblieft niet." huilde ze. Ik beet hard op mijn droge lip en knuffelde haar terug, fluisterend dat alles wel goed ging komen. We waren nu eenmaal een tweeling en we werden niet graag van elkaar gescheiden , laat staan dat ik haar nooit meer zou zien. Mijn vader stond met een verdrietig en teleurstellend gezicht bij de deur. De oude man had zelf de kracht niet meer op normaal op zijn benen te kunnen staan. Hij had al genoeg verloren ,zijn ouders, zijn vrouw zijn werk en nu zijn zoon. Ik wilde hun niet achterlaten, ik wilde nog zoveel voor hen doen. Mezelf bewijzen en voor mijn familie zorgen, want mijn vader zou instorten als hij opnieuw zou moeten werken. Mijn vader liep met moeite naar me toe en trok ons beiden in een troostende, maar bemoedigende knuffel, maar zodra de vredes bewakers kwamen wilde Helena me niet los maken. "Nee! Alsjeblief, Joshua! "schreeuwde ze, maar ik was niet instaat te reageren, met moeite kregen de vredesbewakers haar van me af en stuurde ze hun buiten. "Meekomen." zeiden ze streng en ik kon alleen maar doen wat ze zeiden. I kliep met hun mee richting de trein.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WenseKronik schreef:
    (Ik heb echt een fout gemaakt, Felicity is van district 8 en Chance van district 5... Misschien kun je anders Chance verwisselen met Felicity ? Want anders moet ik even mijn stukje aanpassen. Of we laten het gewoon zo, kunnen Chance en Castel samenwerken, dan worden ze een duo :p Ik wil wel even jouw ideetjes horen @lunalovesit
    Dat is ook de reden waarom ik de Hunger Games gewoon niet heb kunnen lezen, ik zat echt van fuck die shit. Maar ik vond het concept te epic om niet te lezen maar heb er wel moker lang over gedaan -_-' maar oke, met jullie is deze discussie duidelijk zinloos gezien jullie voet bij stand blijven houden. A la jullie je zin ik houd er over op...)



    Castel Underwood || Tribuut District 8 || In de trein

    Castel en Andrew liepen naar de tafel waar Anna met rode ogen aantafel zat en daarnaast een wat opgewekte Chance. Sofie zat aan het hoofd en aan de andere kant van de tafel zat Nick met zijn armen over elkaar en een fles bourbon whiskey naast zijn bord.
    De tafel stond vol met lekker eten en Castel voelde zijn maag knorren.
    'Eetsmakelijk,' Zei Sofie erg vrolijk. 'Jij ook meneer chagerijn,' ze gaf een knipoog richting Nick die haar strak aanstaarde.
    'Gezellig,' mompelde Castel, Andrew schepte zijn bord snel vol en at snel. Castel aan de andere hand besloot van elke maaltijd te genieten, hij zou het nodig hebben. Maar als dit misschien de laatste keer was, kon hij er net zo goed van genieten. 'Dus Chance, welke kleur ga je je haar verfen? Of ga je het advies van Nick niet opnemen?' Vroeg Castel terwijl hij Chance aankeek.

    [Help help! Nou ja, maakt niet uit, is het goed als we een team vormen tot de spelen beginnen, dan ga ik daarna met anna ofzo...]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 21:25 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    (Goedzoooo :))


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }