• Magicalorus voor Zwarte Magie is een school voor slechte, sluwe en onuitstaanbare jonge magiërs die de kneepjes van de slechte kant willen leren. Ze worden opgeleid om zo slecht te worden als Heer Voldemort ooit was.

    Een jaar voordat Voldemort Harry's ouders om het leven bracht, vond hij een speciaal betoverd drankje uit. Het drankje bevatte verboden ingrediënten en was speciaal gebrouwd voor één van zijn geheime volgers, een vrouw om precies te zijn. Ze was ziek en niemand wist wat ze precies had. Voldemort wou een slechterik die net zoals hem zou worden en gaf het drankje aan de vrouw die graag een kind wou. Door het drankje kreeg ze een zoon, iemand die net zo slecht werd als Voldemort. Deze slechterik besloot nu 30 jaar later niet helemaal als Voldemort te gaan zijn, maar hij besloot een school te beginnen voor duistere magiërs om meer slechte tovenaars en heksen te krijgen dan goede. Niemand weet van deze school, al gaat het wel de ronde aangezien er nieuwe leerlingen van moeten horen om hier te kunnen komen, maar omdat niemand deze school kan zien is niemand zeker over het bestaan van Magicalorus.

    Het kasteel bestaat uit vijf verdiepingen en bevat geen torens. Het kasteel is gelegen op de grens van Ierland en Schotland. Er is een spreuk over het kasteel uitgesproken dat niemand buiten de leerlingen en leerkrachten van Magicalorus de enige zijn die het kasteel kunnen zien en betreden. Er is zoals in ieder andere school een bibliotheek, verschillende klaslokalen aangepast aan de soorten lessen, een groot plein en een grote eetzaal onderverdeeld in twee waar tal van tafels aan elkaar staan. Op het terrein is een meer en een zwerkbalveld te vinden. De leerlingen zijn onderverdeeld in twee afdelingen die elk hun eigen slaap- en woonvertrek hebben. De afdelingen zijn Ragnatela en Codaradi. Elke afdeling heeft zijn eigen karakter en manier van doen.

    Leerlingen die in Ragnatela (spin, kleuren zwart/bruin) terecht komen zijn sluw en één van de sterkste in het volhouden bij duelleren en studeren hard. Leerlingen die in Codaradi (rat, kleuren grijs/rood) terecht komen zijn onuitstaanbare grapjassen die heel onverwachts uit de hoek kunnen komen.

    Om ingedeeld te worden moeten eerstejaars hun hoofd zolang mogelijk in een bak met een vloeistof houden. Terwijl hun hoofd in de bak water zit zien ze alles wat ze in hun kindertijd gedaan hebben. Als ze geen adem meer hebben, halen ze hun hoofd uit de vloeistof en tegelijkertijd komt het gedaante van Voldemort uit het water die zegt in welke afdeling ze zitten.

    Lessen:
    Toverdranken
    Bezweringen
    Verweer tegen de Goede Kunsten
    Geschiedenis van de Duistere Zijden
    Gedaanteverwisseling
    Vliegles voor eerstejaars
    Verzorging van Duistere Wezens
    Verschijnselles voor zesdejaars
    Astronomie voor zevendejaars
    Waarzeggerij voor zevendejaars
    Voorspellend rekenen voor zevendejaars
    Leer der Oude Runen voor zevendejaars

    Leerlingen moeten altijd nog 1 vak extra kiezen uit volgende lessen:
    Kruidenkunde
    Dreuzelkunde
    Vampier- en weerwolfkunde

    Er is vanaf het vijfde jaar elk jaar één speciaal examen tot het zevende jaar. I.M.P.E.R.I.O. (Intelligente Machtige Prachtige En Razende Intellectuele Onderwijstesten)

    De punten die je kan halen bij de examens + benodigdhedenlijst + uurroosters per jaar komen in het speeltopic te staan.


    Deze info en meerdere info kan je ook terugvinden in de story > Klik!

    Praattopic
    Speeltopic 1


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Volbloed/Halfbloed/Modderbloed:
    Jaar op school: (alleen leerlingen)
    Afdeling: (alleen leerlingen, tenzij je afdelingshoofd bent)
    Extra gekozen vak: (alleen leerlingen)
    Les die je geeft: (alleen leerkrachten)
    Zwakke punten:
    Sterke punten:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra: (hier kan de leerling nog aangeven of je wil meedoen in het Zwerkbalteam of klassenoudste wil zijn)


    We willen graag dat er nu eerst minstens 2 leerlingen per jaar komen om het een beetje gelijk te houden.

    Schoolhoofd:
    Scarson Acromunta - Dooddoenervo

    Leerkrachten:
    Amelia Eden Singer - Lerares Geschiedenis van de Duistere Zijden - Cas
    Jace Burnett - Leraar Vampier- en weerwolfkunde - Reign
    Skylar Chase Winter - Leeraar Gedaanteverwisseling - Afdelingshoofd Codoradi - Sigil
    Anastasia Nikolayevna Sharova - Lerares Toverdranken - Afdelingshoofd Ragnatela - Cesaria
    Davina Morgan Lenstrange - Lerares Bezweringen - Candira
    Medina Alva Velethe - Lerares Verzorging van Duistere Wezens - Lunalovesit
    Gina Maura Tyerson - Lerares Vliegles - Vitalncoluma


    Leerlingen 1ste jaar:
    Yasmin Rosa Scoota - Codoradi - Wintermagic


    Leerlingen 2de jaar Momenteel vol
    Océana Yzella Governe - Ragnatela - Lunalovesit
    Tia Rose Jufferson - Codaradi - Vitalncoluma


    Leerlingen 3de jaar
    Jaymie Leora Evergrey - Codaradi - Sentirsi


    Leerlingen 4de jaar Momenteel vol
    Florianne 'Floor' Damelca Damelceas - Ragnatela - Thunders
    Gereserveerd door Cesatia / Jongen - Ragnatela


    Leerlingen 5de jaar Momenteel vol
    Caleb Moore - Codaradi - BarnOwl
    Jason Owen Greentree - Codaradi - xBoselfje
    Gereserveerd door Windless / Meisje - Ragnatela
    Melody Jane McAdam - Codaradi - PotterheadMe


    Leerlingen 6de jaar Momenteel vol
    Bryan Medaci - Ragnatela - Wintermagic
    Kleo Ackles - Ragnatela - Reign
    Adriana Catalina Rossini - Ragnatela - BarnOwl


    Leerlingen 7de jaar Momenteel vol
    Darcy Lorena Kayla Duvessa - Ragnatela - Candira
    Mikhail Alyosha (A-loo-sha) Volkov - Codaradi - Cas
    Robert Thorin Evergrey - Codaradi - Sentirsi
    Alison Valatio - Codaradi - Ubiquitos

    Leerling Ragnatela = kleur oranje in lijst
    Leerling Codaradi = kleur rood in lijst


    Er worden ook klassenoudsten gezocht, elke keer meisje en jongen.
    En ook het Zwerkbalteam moet samengesteld worden per afdeling.

    Klassenoudste Ragnatela:
    Jongen:
    Meisje:


    Klassenoudste Codaradi:
    Jongen: Mikhail Alyosha (A-loo-sha) Volkov
    Meisje: Alison Valatio


    Zwerbalteam Ragnatela:
    Aanvoerder
    Wachter
    Zoeker - Océana Yzella Governe
    Jager - Bryan Medaci
    Jager - Florianne 'Floor' Damelca Damelceas
    Jager - Kleo Ackles
    Drijver
    Drijver


    Zwerbalteam Codaradi:
    Aanvoerder - Jason Owen Greentree
    Wachter - Robert Thorin Evergrey
    Zoeker - Jaymie Leora Evergrey
    Jager - Jason Owen Greentree
    Jager - Alison Valatio
    Jager
    Drijver - Melody Jane McAdam
    Drijver


    Regels:
    - Max. 3 rollen per account, er is geen limiet.
    - Probeer jongens en meisjes gelijk te houden.
    - Probeer leerlingen uit de jaren ook gelijk te houden.
    - Liefst geen bekende rollen uit Harry Potter.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - Niet steeds 1 op 1 spelen.
    - Een aantal weken niet reageren zonder enige reden is zonder pardon eruit.
    - Naamsverandering en afwezigheid altijd doorgeven.
    - Alleen Wintermagic en Dooddoenervo openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:34 ]


    16 - 09 - '17

    Ubiquitous schreef:
    Guys het is Gylani haar rpg, laat haar lekker beslissen en ik snap wel dat de meeste 26/28 jaar echt als max leeftijd hebben voor een personage. Daarbij is het schoolhoofd idd 'speciaal', maar zoals ik al zei is Gylani diegene die personages goedkeurt of niet.


    Je komt een beetje laat want we hebben het al uitgesproken. Ik heb alleen gezegd dat ik het jong vond voor een schoolhoofd omdat twee personages al ruim 5 jaar ouder zijn. Ik heb mijn mening gegeven, geen eis gesteld of zo, dus snap je reactie niet echt. Had daarnaast ook al gezegd dat het mijn mening was en ik er niet over besliste.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maar, maar de discussie is al opgelost.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Maar, maar de discussie is al opgelost.:'D


    Dacht ik ook ja :'c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Leerling Codaradi
    Volledige naam: Mikhail Alyosha (A-loo-sha) Volkov, meestal noemen mensen hem gewoon Mik.
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Mikhail is een man met vele eigenschappen. Meestal doet hij zich wel stoer voor, maakt hij grappige en bijdehante opmerkingen en plaagt hij veel. Sarcasme gebruikt hij dan ook maar al te graag. Hij doet enkel bot of gemeen doet als hij zichzelf gekwetst voelt of als hij denkt dat hij zichzelf moet beschermen ergens voor. Hij verbergt het grootste gedeelte van zijn gevoelens gewoon achter grapjes, maar hij heeft ze wel en dat schemert vaak door in zijn ogen waarmee hij niet veel kan verbergen. Zelfs aan mensen die hij beter kent dan oppervlakkig laat hij niet snel merken hoe hij zich voelt. Toch is hij wel redelijk gevoelig.
    Verder is Mik echt heel erg verwend, wat je wel af en toe kan merken in zijn gedrag. Hij drijft graag zijn zin door en kan behoorlijk chagrijnig worden als hij deze niet krijgt. Woede is iets wat hij wel goed kan uiten, hij kan best snel agressief worden om domme dingen. Hij vecht vaak, maar daagt mensen altijd uit zonder toverstok te vechten, dat noemt hij 'mannelijker'. Het kost dan ook behoorlijk wat moeite om hem weer kalm te maken. Ook heeft hij veel last van wraak gevoelens, als iemand hem iets aandoet, of iemand waar hij veel om geeft, zal hij altijd wrok koesteren en er iets aan doen. Hij geeft niet snel om mensen, de meeste kunnen hem echt helemaal niks schelen, maar als je bevriend met hem raakt is hij wel een goede vriend.
    Mikhail is wat je noemt een goede charmeur. Hij heeft altijd zijn woordje klaar en weet welke dingen hij moet zeggen of doen. Flirten met meisjes is een favoriete bezigheid van hem en hij besteed er soms net iets teveel tijd aan. Je moet alleen niet denken dat je speciaal voor hem bent, meestal maakt hij er enkel een spelletje van, of soms zelfs een weddenschap. Verliefd worden vind hij maar niks en het komt dan ook zelden voor dat het gebeurd. Lichamelijk raakt hij wel erg snel tot mensen aangetrokken, van beide geslachten tot zijn eigen ergernis.
    Uiterlijk: Mik is geen opvallende verschijning met zijn lengte of hoe breed hij is. Hij is enkel 1,80 waardoor hij niet zo opvalt en al helemaal niet erg breed, eigenlijk heel gewoontjes. Hij heeft uiteraard wel spieren, maar die vallen niet zo goed op. Je ziet het bijna niet onder zijn kleding, behalve als hij een t-shirt draagt of helemaal geen. Je kan ook goed voelen hoe hard ze zijn, maar dat is het wel. Soms lijkt hij zelfs tegen de magere kant te zijn, maar zijn arrogante houding maakt daarin veel goed.
    In zijn vrije tijd heeft Mikhail een vrij aparte, ietwat alternatieve maar stoere kledingstijl. Hij draagt vaak skinny jeans, al zorgt hij er wel voor dat ze niet te strak zitten en een beetje los. Daarbij draagt hij vaak gewoon t-shirt, meestal met een v hals en in simpele kleuren zoals wit, zwart of grijs. Hij heeft een fetish voor schoenen en heeft er dan ook redelijk wat, net zoals voor sieraden. Hij draagt vaak kettingen, armbanden en ringen, allemaal van roestvrij staal of met leer en dure stenen erin.
    Het gezicht van Mikhail is iets dat wel behoorlijk opvalt. Zijn hoofd is namelijk niet typisch gevormd met de mannelijke, brede kaak. Hij heeft een redelijk puntige kin en opvallende jukbeenderen. Aan de achterkant is zijn kaak wel erg hoekig. Zijn blonde wenkbrauwen zijn niet dik en net ronde halve cirkels. Ze hebben dezelfde kleur als zijn goudblonde haar, waar een lichte slag inzit en hij altijd lang heeft. Hoe langer het word, hoe meer het begint te krullen. Nu komt het tot in zijn nek. Hij heeft het altijd naar achteren. Hij heeft volle, roze lippen en blauwe ogen met gouden stipjes erin. In zijn rechter oorlel heeft hij een zilveren ringetje.
    Volbloed/Halfbloed/Modderbloed: Volbloed
    Jaar op school: 7de
    Afdeling: Codaradi
    Extra gekozen vak: Vampier- en weerwolfkunde
    Zwakke punten: Toverdranken, gevoelens en zijn geheim.
    Sterke punten: Mik is een intelligente jongen waardoor hij goed kan leren en hoge punten haalt op theoretische vakken. Ook kan hij goed vechten zonder toverstok.
    Geschiedenis: Mik is in Rusland geboren en heeft daar gewoond tot zijn 7de levensjaar. Hierdoor spreekt hij ook redelijk goed Russisch en heeft hij nog een licht accent. Zijn jeugd was voor hem normaal, tot ze ineens verhuisden naar Engeland. Dit omdat er erg streng opgetreden werd tegen zwarte magie, wat zijn ouders beoefenden en daardoor gevlucht zijn naar het land van Voldemort, wat ze een betere plek vonden om Mikhail te laten opgroeien.
    Familie: Mikhail is eigenlijk Russisch, wat inhoud dat zijn ouders dat ook zijn. Hij is enigst kind en heeft enkel familie wonen naast zijn ouders in Rusland, waarmee hij weinig contact heeft. Zijn ouders zijn enorm trots op hem en behandelen hem vaak als een prinsje. Zijn ouders zijn rijk en invloedrijk, waardoor hij ook in een groot landhuis woont en altijd alles heeft gekregen wat hij wilde hebben.
    Extra: Mikhail is Klassenoudste. Daarnaast heeft hij een enorm geheim die hij enkel voor zichzelf houd. Hij valt niet enkel op meisjes, maar heeft soms hele sterke gevoelens voor jongens, maar dat negeert hij zoveel mogelijk omdat hij zich er heel erg voor schaamt.


    Zo, hij is af!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 16:53 ]


    Your make-up is terrible

    i like him.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh haha. Ik kwam in dit topic en dacht even.verkeerd te zijn door jullie berichten :p
    Anyway, ik maak ergens volgende week mijn personage aan. Ik join nog geen hp achtige rpgs, dus dat lijkt me wel leuk ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Cas, ik was al bezig met de lerares toverdranken die ik had gereserveerd - een Russische, achternaam Volkova x] Ook toevallig. Vind je het goed als ik haar toch Russisch hou, en dan natuurlijk wel de achternaam verander?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ja, natuurlijk haha. Dat is inderdaad wel toevallig. Volkova is toch de vrouwelijke variant?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ja, natuurlijk haha. Dat is inderdaad wel toevallig. Volkova is toch de vrouwelijke variant?

    Yup ^^ Ik heb een vreemde fascinatie met Rusland, dus ik heb dat soort dingen helemaal uitgepluist, haha. Ze heeft ook de middelste naam volgens Russisch gebruik en alles.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik had trouwens bij extra gezet dat Florianne één van de jagers is uit het Ragnatela team. Als het goed is natuurlijk.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    @Sigil, de leeftijd van het schoolhoofd was een beetje mijn fout aangezien ik schreef dat Voldemort een drankje had om een kind te wekken en toen schreef ik in mijn stukje met uitleg: Deze slechterik besloot nu 20 jaar later en daar had DDVO zich op gebaseerd. Maar ben blij dat het zo al opgelost is.

    @Iedereen die om goedkeuring vroeg, alles is in orde + ik pas de beginpost later aan want Q doet een beetje vreemd bij mij ;s

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 18:32 ]


    16 - 09 - '17

    Gylani schreef:
    @Sigil, de leeftijd van het schoolhoofd was een beetje mijn fout aangezien ik schreef dat Voldemort een drankje had om een kind te wekken en toen schreef ik in mijn stukje met uitleg: Deze slechterik besloot nu 20 jaar later en daar had DDVO zich op gebaseerd. Maar ben blij dat het zo al opgelost is.


    Vandaar,
    Ik heb trouwens mijn mening niet bijgesteld hoor.. Ik ben nog steeds van mening dat het schoolhoofd en lerares bezweringen te jong zijn. Maar ik besef net zo goed dat dat aan jou is, ik gaf gewoon mijn mening.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Vandaar,
    Ik heb trouwens mijn mening niet bijgesteld hoor.. Ik ben nog steeds van mening dat het schoolhoofd en lerares bezweringen te jong zijn. Maar ik besef net zo goed dat dat aan jou is, ik gaf gewoon mijn mening.


    En een mening mag zeker gegeven worden! Ik kan het plot een beetje aanpassen door het veel later te maken, maar ik weet niet of iemand daar echt naar zal gaan kijken.


    16 - 09 - '17

    Gylani schreef:
    (...)

    En een mening mag zeker gegeven worden! Ik kan het plot een beetje aanpassen door het veel later te maken, maar ik weet niet of iemand daar echt naar zal gaan kijken.


    Het hoeft van mij niet perse veel later hoor, maar het is toch niet heel raar dat 21 jong is voor een schoolhoofd? zeker omdat Skylar 27 is en Amy 26. Desnoods is het maar een paar jaar later dat hij bijvoorbeeld 27 of 28 is. Dat komt wat realistischer over snapje wat ik bedoel?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Het hoeft van mij niet perse veel later hoor, maar het is toch niet heel raar dat 21 jong is voor een schoolhoofd? zeker omdat Skylar 27 is en Amy 26. Desnoods is het maar een paar jaar later dat hij bijvoorbeeld 27 of 28 is. Dat komt wat realistischer over snapje wat ik bedoel?


    Ja, ik snap je zeker. In het begin dacht ik ook toen ik de leeftijd zag van 'Oei, dat is mss wel jong, maar komt vast door mijn stukje over dat 20 jaar later.', maar ik ben er niet verder op in gegaan.


    16 - 09 - '17