• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Het awesome moment waarbij je per ongeluk achterkomt hoe je copy/paste op je telefoon moet doen. (banana)


    -

    Tuurlijk verslaap ik me eigen...toch wel awesome dat ik de trein gered heb die 13 minuten na de trein die ik oorspronkelijk moest hebben gaat.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Een nieuwe werkgroep... Waarom? Ik kon heel goed overweg met mijn vorige werkgroep en ik vind het zo moeilijk om weer nieuwe mensen te ontmoeten... We hebben maar drie maanden dezelfde werkgroep gehad. ;c Damnit, universiteit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zo'n verschrikkelijke hoofdpijn


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat ziek zijn. D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Als iedereen nou eens gewoon slaapt s'nachts in plaats van tegen elkaar te gaan lopen schreeuwen om half 4, dan zou mij dat een stuk vrolijker maken in de ochtend...


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    nekpijn.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dit wordt een regelrechte kutdag en ik ben nerveus als hell voor je reactie.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 9:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Les tot 17:15. Urgh, 18:10 thuis


    Pretty is just a pretty word.

    Vandaag mijn eerste stagedag. Ik vind het maar spannend..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Buh, zo slecht geslapen en toen stond mijn wekker ook niet goed... Gelukkig was ik nog redelijk op tijd wakker geworden.


    Your make-up is terrible

    I'm so happy right now!


    26 - 02 - '16

    Ik wil terug :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat kan je je zelf beter voelen zo snel je even andere kleren aantrekt :D
    Nu alleen die rot puist nog van mijn gezicht en we voelen ons geweldig!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    I've been looking so long at these pictures of you that I almost believe that they're real.'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'