• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Great Kat, eerst pis je op mijn favoriete trui
    Dan poep je op mijn bed
    En nu stinkt mijn hele kamer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Windows 8.1, here I come. Je kan het maar beter waard zijn.


    Your make-up is terrible

    Geen eten voor mij vanavond >.< Waarom moet je ook altijd ruzie maken zodra ik thuis ben >.<

    Klotebroer. Ik keek er zo erg naar uit, zo erg. En dan beslis jij even dat ik niet mag naar dat concert 'omdat ik morgen school heb'. Fuck you, ik heb daar keilang naar uitgekeken en ik had de kaartjes al gekocht. Zoek het lekker uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toch maar een hoofd stuk geschreven. Als het weer net zo goed gaat als toen, dan ga ik er weer aan beginnen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bicycle schreef:
    Klotebroer. Ik keek er zo erg naar uit, zo erg. En dan beslis jij even dat ik niet mag naar dat concert 'omdat ik morgen school heb'. Fuck you, ik heb daar keilang naar uitgekeken en ik had de kaartjes al gekocht. Zoek het lekker uit.


    Hoezo zou je broer dat even beslissen? Daar heeft hij niks over te zeggen. Ik zou schijt hebben aan me broer als hij dat zou doen, niet dat hij dom genoeg is dat te doen. het kan hem trouwens ook niks schelen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)

    Hoezo zou je broer dat even beslissen? Daar heeft hij niks over te zeggen. Ik zou schijt hebben aan me broer als hij dat zou doen, niet dat hij dom genoeg is dat te doen. het kan hem trouwens ook niks schelen...


    Omdat ik een tijdje bij mijn broer woon tot ik naar een kliniek ga en daar word opgenomen. En ik weet dat als ik zou zijn gegaan hij zou uitbarsten en daar heb ik totaal geen zin in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bicycle schreef:
    (...)

    Omdat ik een tijdje bij mijn broer woon tot ik naar een kliniek ga en daar word opgenomen. En ik weet dat als ik zou zijn gegaan hij zou uitbarsten en daar heb ik totaal geen zin in.

    Aha oke, wel zonde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tonto schreef:
    (...)
    Aha oke, wel zonde.


    Yup, maar ik kan mooi wel 8 maart naar FOB dus daar kan ik me wel weer op verheugen. Jammer van de kaartjes, dan had ik ze liever aan iemand anders gegeven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Morgen starten met dieet nummer zoveel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat voor zin heeft het om mijn eten weg te gooien?! >.< Had dan gewoon niet gekookt.

    Strange how people can change.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat heeft het voor nut elk woord te beginnen met een hoofdletter? En waarom in een titel? Kom op, zeg.


    Some people are art and do art at the same time

    hmm. blijkbaar toch niet zo populair meer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Iehl, die man is echt een freak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.