• Een wereld, niet ver van het mensenland, maar ook niet dichtbij. Een wereld waarin veel verschillende wezens leven. Fae: Elven, gnomen, gobalds, reuzen, pixies, trollen, meerminnen, dwergen en pratende dieren. Twee rijken zijn in oorlog, het Zomerrijk en het Winterrijk.
    Een grote reden hiervan is dat de dochter van het Winterrijk en de zoon van het Zomerrijk een relatie hebben.
    In het mensenland zijn 12 jongeren die anders zijn. Zij zijn niet direct menselijk, zij kunnen namelijk de andere dementie zien en beschikken ook over een gave, afhankelijk van hun sterrenbeeld. De Fae noemen hen Sterrenkinderen. Sluiten zij zich bij het Zomerrijk aan? Of bij het Winterrijk? En zullen zij de oorlog kunnen stoppen, die niet alleen de wereld van de Fae vernietigd, maar ook de mensenwereld?




    Informatie:
    Het is verstandig hier af en toe eens te kijken, er kan namelijk informatie toegevoegd worden dat belangrijk is voor het RPG!

    - De wereld van de Fae is opgedeeld in twee rijken, Nimmernimmer (het Zomerrijk) en Tir Na Nog (het winterrijk). De twee rijken worden van elkaar gescheiden door het Wyldwoud, waar de meesten andere Fae leven.
    - Het Zomerhof vindt plaats in een kasteel midden in een bloeiend park, het Winterhof in een kasteel van steen en ijs. De kledingstijl van de Winter is victoriaans, het hof van de Zomer prefereert 'menselijke' kleding.
    - De tijd in het land van Fae lijkt stil te staan, maar dat is echter niet waar. De tijd gaat er gewoon heel erg traag. Dagen duren niet langer of korter dan die in de mensenwereld, jaren duren enkel langer.
    - Fae kunnen niet tegen ijzer, ze worden en zwak van en kunnen er dood aan gaan. Het is dan ook streng verboden in beiden rijken.
    - De koninklijke families zijn Elven. Hoewel Elven van natuur elk erg mooi zijn, zijn de koninklijke Elven nóg mooier. Uiteraard hebben de koning van de Winter en de koningin van de Zomer een hekel aan elkaar.
    - Fae gebruiken geen achternamen! Velen van hen hebben ze wel, maar omdat de bekentenis van de volledige naam van een Fae gevaarlijk kan zijn, gebruiken ze die eigenlijk niet.
    - De poorten naar de Faewereld bevinden zich op plaatsen waar veel hoop en emoties zijn. Ze zijn onder andere te vinden in de kledingkast van kinderkamers, onder het bed van kleine kinderen of in discotheken. Enkel Elven en Sterrenkinderen kunnen de poort oversteken. Andere wezens die naar de gewone wereld of terug willen (om bijvoorbeeld kinderen te stelen) hebben toestemming nodig van de heerser van hun rijk.
    - Fae zijn erg gesteld op regels, etiquette en beloftes. Je kunt een Fae niet zomaar bedanken zonder bij hen in de schuld te staan.
    - De Winterprinses is gevangen genomen in het Zomerrijk en de Zomerprins is gevangen genomen in het Winterrijk. Door middel van brieven, telekinese en magische bellen waardoor ze kunnen ‘videochatten’ communiceren ze met elkaar.
    - De koningin van de Zomer heeft net als haar zoon de macht van de zomer en de lente en de Winterkoning heeft net als zijn dochter de kracht van de winter en herfst. Dit geldt voor alle koninklijke Fae. Iedere Fae heeft de kracht van de onzichtbaarheid, sommige kunnen enkel nog iets kleins meer, zoals het laten bloeien van planten, bevriezen e.d.
    - Gaven van de Sterrenbeelden:
    Ram (21 maart t/m 20 april): Snelheid.
    (bondgenoten: Stier, Tweeling, Weegschaal en Schorpioen)
    Stier (21 april t/m 21 mei): Communicatie met alle wezens.
    (bondgenoten: Tweelingen, Weegschaal, Schorpioen en Steenbok)
    Tweeling (22 mi t/m 21 juni): Dubbleren.
    (bondgenoten: Vissen, Boogschutter, Maagd, Stier en Kreeft)
    Kreeft (22 juni t/m 22 juli): Creativiteit.
    (bondgenoten: Waterman, Vissen, Tweelingen, Schorpioen)
    Leeuw (23 juli t/m 23 augustus): Vuur.
    (bondgenoten: Kreeft, Schorpioen en Stier)
    Weegschaal (23 september t/m 22 oktober): Evenwicht.
    (bondgenoten: Ram, Stier, Tweelingen en Waterman)
    Schorpioen (23 oktober t/m 21 november): Energie.
    (bondgenoten: Vissen, Stier, Ram en Leeuw)
    Boogschutter (22 november t/m 21 december): Jacht.
    (bondgenoten: Stier, Maagd, Tweeling en Ram)
    Steenbok (22 december t/m 20 januari): Technologie.
    (bondgenoten: Stier, Leeuw, Weegschaal en Schorpioen)
    Waterman (21 januari t/m 19 februari): Water.
    (bondgenoten: Kreeft, Tweeling, Ram en Weegschaal)
    Maagd (24 augustus t/m 22 september): Lucht.
    (bondgenoten: Vissen, Tweeling en Boogschutter)
    Vissen (20 februari t/m 20 maart): Camouflage.
    (bondgenoten: Kreeft, Maagd, Schorpioen en Waterman)


    Rollen:
    Sterrenkinderen:
    Sterrebeeld + kracht (zie informatie):
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Fae (Elven + andere wezens):
    Soort:
    Rijk:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Zomerhof: Vol!
    - Koningin: Koningin Hafwen Darawque - MAG OVERGENOMEN WORDEN! 1,10
    - Prins: Prins Caleb - BarnOwl 1,4
    - Prinses: Prinses Farina Arianna Darawque - Windlesss
    - Elf: Zacharie 'Zach' Fawkes - Kokshulpje - Cashby 1,9

    Winterhof: Vol!
    - Koning: Koning Mathias - BarnOwl 1,10
    - Prinses: Prinses Aleeha - Pebble 1,1
    - Prins: Prins Vince - Raccoon 1,1
    - Elf: Arienh Idelisa Kennocha 'Aride' - Deryth 1,6

    Overige wezens: Vol!
    - Pixie - Aurora Rose - Pebble 1,1
    - Pratend dier: Ki Lin/Eenhoorn - Ish - LyraPhoenix 1,3
    - Meermin: Allure Gus 1,7
    - Sentaur: Evelynn Livley Raccoon 1,9
    - Meerman: Kai - Aventine 1,7

    Sterrenkinderen: (6 jongens, 6 meisjes!) Vol!
    Waterman: Vanice Olivia Wills - Water - Pebble 1,12
    Schorpioen: Quinn Brightwood - Energie - LyraPhoenix 1,3
    Vissen: Thomas Aiden Duncan - Camouflage - Raccoon 1,10
    Tweeling: Jacè Larkin - Dubbleren - Paddo 1,6
    Maagd: Airlinda - Lucht - Windlesss
    Stier: Damianne Stravos - Communicatie met dieren - BarnOwl 1,4
    Boogschutter: Kyra Crassins - Jacht - Paddo. 1,1
    Steenbok: Aaron Octavio Cox -Technologie - Aventine 1,6
    Weegschaal: Taroth 'Tar' Salvador - Evenwicht - LyraPhoenix 1,11
    Ram: Sanne Carrie Warrington - Snelheid - Birdo
    Leeuw: Rhys Eldur - Vuur - Delahaye 1,7
    Kreeft: Elizabeth Moore - Creativiteit - JustLovegood 1,11

    Regels:

    - +/- 7 regels per post!
    - Max. 3 personages per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - 16+ mag, maar houdt het netjes!
    - Schelden is toegestaan, maar alleen in personage!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Minstens 1 keer per week reageren.
    - OOC zo aanduiden: [] {} ()
    - Reserveringen blijven 24 uur staan!

    Gebaseerd op de Iron Fey Series van Julie Kagawa.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 23:03 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    BarnOwl schreef:
    Sterrebeeld + kracht: Stier+communiceren met wezens
    Naam: Damianne Stavros
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Damianne is een aardige stille en onzeker meisje, ze voelt zich nooit echt op haar gemak bij mensen en zit liever tussen de dieren en de verschillende wezens waar ze altijd weer een goede band mee heeft en de enigste die haar begrijpen en zij begrijpt hun. Ze praat dus vrijwel nooit tenzij als het moet of als diegene een wezen is. verder zal ze haar vrienden verdedigen en als ze vragen of ze ergens mee wilt helpen of wat dan ook dan zou ze dat doen.
    Extra: Haar ouders waren toen ze 10 jaar was kwijt uit eindelijk vonden ze haar slapend langs een rare en grote wezen, ze wekte haar en daarna zei ze tegen het wezen gedag en dat ze moet gaan het wezen bleek haar te begrijpen en vol verwondering voor hun dochter keken ze toe. dat is de eerste keer dat ze er achter komen dat ze een speciale kind hebben een kind die kan cominuceren met dieren

    Misschien dat ik hem later nog wat aanpas en de prins maak ik later nog aan.


    Ze is goed hoor! Ik zet haar erbij. Gaat het je lukken de prins vandaag nog te maken?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ze is goed hoor! Ik zet haar erbij. Gaat het je lukken de prins vandaag nog te maken?



    denk het wel.

    BarnOwl schreef:
    (...)


    denk het wel.


    Oké, want reservaties blijven eigenlijk maar 24 uur staan, maar als je hem vandaag nog aanmaakt is het goed (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik. Weet je al welke je wilt?


    Doe maar een mannelijke elf aan het zomerhof x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Pebble schreef:
    (...)

    Jammer, ik heb het ook wel eens super druk met school. Het is bij deze RPG wel zo dat je maar 2 keer per week hoeft te reageren (:


    That's the problem, je moet blij zijn als je elke week van mij een post hebt. Al betekent de lengte van de posts wel veel. Met korte posts reageer ik wat vaker.
    Hmm, Ik twijfel nog steeds.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    That's the problem, je moet blij zijn als je elke week van mij een post hebt. Al betekent de lengte van de posts wel veel. Met korte posts reageer ik wat vaker.
    Hmm, Ik twijfel nog steeds.


    Met 1 keer per week ben ik ook tevreden. Daarbij zal ik er +/- van maken, het gaat erom dat niemand met een post van 2 - 4 regels aan komt zetten (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Eh… Even een vraag;
    Wat betekenen die cijfers bij de personages?

    Zoals 1,1 1,3 1,4 etc.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nah, ik doe maar en zie wat ik ervan maak. Mijn posts zijn trouwens altijd vrij lang. In een andere RPG zijn mijn laatste 3 posts allemaal 700+ geloof ik.
    Reserveer mij maar een sterrenkind leeuw mannelijk graag :Y)


    Stenenlikker

    xMeCrazyMofo schreef:
    Eh… Even een vraag;
    Wat betekenen die cijfers bij de personages?

    Zoals 1,1 1,3 1,4 etc.


    Op welke pagina ze staan. :')


    Stenenlikker

    @Delahaye Is goed, ik zet je erbij!

    @xMeCrazyMofo de 1 staat voor Rollentopic 1, het tweede cijfer voor de pagina. Zo zijn personages makkelijker op te zoeken (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik denk dt mijn personages af zijn, als er nog wat moet veranderen, verander ik het.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Ik denk dt mijn personages af zijn, als er nog wat moet veranderen, verander ik het.


    Ze zijn goed hoor, ik zet ze erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Soort: Elf
    Rijk: Zommerijk
    Naam: Caleb Moore
    Leeftijd: 25 jaar
    Uiterlijk:


    Caleb heeft goudblond haar en blauwe ogen waar soms een goude gloed in lijkt te zitten zijn huid lijkt blank, maar is eigenlijk heel licht getint alsof hij uren in de zon heeft geleden, Caleb is 1.80 lang. Caleb houdt altijd van lichte kleuren, zo draagt hij ook altijd lichte kleuren kledij wat hij wel eens associeert met het zommerrijk, en dat je zo kan zien waar hij vandaan komt en thuis hoort.
    Innerlijk: Caleb is een aardige en moedige man, hij komt op voor zijn rechten en voor zijn vrienden, hij wilt iedereen beschermen en wilt voor niemand te kort komen hij zal het verschikkelijk erg vinden als iemand vermoord of gewond raakt omdat hij er niet op tijd is om diegene te redden. Hij wilt er alles aan doen om iedereen gelukkig te maken en elke wens van iedereen in te willigen, ook al heeft hij er eigenlijk nog niks over te zeggen.
    Extra: Hij heeft een relatie met de winter prinses, alleen de relatie moet geheim blijven.
    Verder heeft hij de kracht over de zomer en de lente

    @BarnOwl kleine Alex Pettyfer! (H) Hij is goed hoor, alleen je plaatje ziet er niet uit als 25.. Maar dat maakt niet uit, ik houd Alex wel in mijn hoofd haha!
    Ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    @BarnOwl kleine Alex Pettyfer! (H) Hij is goed hoor, alleen je plaatje ziet er niet uit als 25.. Maar dat maakt niet uit, ik houd Alex wel in mijn hoofd haha!
    Ik zet je erbij!


    Ja, i know que mannelijke ben ik best slecht om voor hun foto's te zoeken. ;p