• Vampiers en jagers. Iedereen kent het fenomeen, maar ook de eeuwige vete tussen de twee. Wanneer vampiers mensen doden, willen de mensen wraak. Wanneer de mensen – of met andere woorden de jagers – wraak nemen, doen ze het goed. Met andere woorden slaagden ze erin een heel nest uit te moorden. Op een paar vampiers na, en dan nog niet de minste. Hun leider en de twee vampiers die erin geslaagd waren te vluchten, zijn uit op wraak. Het nest moet weer aangedikt worden vooraleer ze hun oorlog kunnen beginnen. Nieuw, vers bloed. Mannen en vrouwen, mensen, uitverkoren om met of tegen hun wil deel uit te maken van deze oorlog.
    De jagers, deze vieren hun overwinnen nog even na. Maar wanneer een vogeltje hen influistert dat het nest weer aan het groeien is, bereiden ze zich maar beter goed voor… Want het staat vast dat er heel wat bloed gaat vloeien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn topics ^^ iemand die met Misha kan afspreken evt later?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    O ja, onder de spoilers in het speeltopic staat de uitleg over de rollen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 18:17 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn topics. 8D


    Your make-up is terrible

    uhm een vampier met een kunstgebit als ik het goed begrijp?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ze hebben hun menselijke tanden nog, maar die fangs kom even niet op de naam, kunnen ze zo'n beetje uit en intrekken zoals een katachtige met klauwen kan. Ze zitten onder de vlees boven de tanden.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    mijn topics! ^^ hopelijk kanmik vanavond wat schrijven maar school :c

    Dus ehm :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben in ieder geval even wat aan het schrijven met Jace, zodat de anderen erop in kunnen springen.


    Your make-up is terrible

    Ik weet nog niks voor Misha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michonne schreef:
    Ik ben in ieder geval even wat aan het schrijven met Jace, zodat de anderen erop in kunnen springen.
    Mijn personage is er al xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    uhm michonne ik was er al bang voor... maar nu klopt mijn stukje niet meer bij jouw stukje...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn topics, post komt misschien morgen.


    Stenenlikker

    Guinness schreef:
    uhm michonne ik was er al bang voor... maar nu klopt mijn stukje niet meer bij jouw stukje...


    Daarom wilde ik graag eerst even een post maken, zodat alles met elkaar zou kloppen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Daarom wilde ik graag eerst even een post maken, zodat alles met elkaar zou kloppen.
    ik was er al aan begonnen toen het topic geopend werd, dus zag het pas toen ik gepost had


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.