• Een wereld, niet ver van het mensenland, maar ook niet dichtbij. Een wereld waarin veel verschillende wezens leven. Fae: Elven, gnomen, gobalds, reuzen, pixies, trollen, meerminnen, dwergen en pratende dieren. Twee rijken zijn in oorlog, het Zomerrijk en het Winterrijk.
    Een grote reden hiervan is dat de dochter van het Winterrijk en de zoon van het Zomerrijk een relatie hebben.
    In het mensenland zijn 12 jongeren die anders zijn. Zij zijn niet direct menselijk, zij kunnen namelijk de andere dementie zien en beschikken ook over een gave, afhankelijk van hun sterrenbeeld. De Fae noemen hen Sterrenkinderen. Sluiten zij zich bij het Zomerrijk aan? Of bij het Winterrijk? En zullen zij de oorlog kunnen stoppen, die niet alleen de wereld van de Fae vernietigd, maar ook de mensenwereld?




    Informatie:
    Het is verstandig hier af en toe eens te kijken, er kan namelijk informatie toegevoegd worden dat belangrijk is voor het RPG!

    - De wereld van de Fae is opgedeeld in twee rijken, Nimmernimmer (het Zomerrijk) en Tir Na Nog (het winterrijk). De twee rijken worden van elkaar gescheiden door het Wyldwoud, waar de meesten andere Fae leven.
    - Het Zomerhof vindt plaats in een kasteel midden in een bloeiend park, het Winterhof in een kasteel van steen en ijs. De kledingstijl van de Winter is victoriaans, het hof van de Zomer prefereert 'menselijke' kleding.
    - De tijd in het land van Fae lijkt stil te staan, maar dat is echter niet waar. De tijd gaat er gewoon heel erg traag. Dagen duren niet langer of korter dan die in de mensenwereld, jaren duren enkel langer.
    - Fae kunnen niet tegen ijzer, ze worden en zwak van en kunnen er dood aan gaan. Het is dan ook streng verboden in beiden rijken.
    - De koninklijke families zijn Elven. Hoewel Elven van natuur elk erg mooi zijn, zijn de koninklijke Elven nóg mooier. Uiteraard hebben de koning van de Winter en de koningin van de Zomer een hekel aan elkaar.
    - Fae gebruiken geen achternamen! Velen van hen hebben ze wel, maar omdat de bekentenis van de volledige naam van een Fae gevaarlijk kan zijn, gebruiken ze die eigenlijk niet.
    - De poorten naar de Faewereld bevinden zich op plaatsen waar veel hoop en emoties zijn. Ze zijn onder andere te vinden in de kledingkast van kinderkamers, onder het bed van kleine kinderen of in discotheken. Enkel Elven en Sterrenkinderen kunnen de poort oversteken. Andere wezens die naar de gewone wereld of terug willen (om bijvoorbeeld kinderen te stelen) hebben toestemming nodig van de heerser van hun rijk.
    - Fae zijn erg gesteld op regels, etiquette en beloftes. Je kunt een Fae niet zomaar bedanken zonder bij hen in de schuld te staan.
    - De Winterprinses is gevangen genomen in het Zomerrijk en de Zomerprins is gevangen genomen in het Winterrijk. Door middel van brieven, telekinese en magische bellen waardoor ze kunnen ‘videochatten’ communiceren ze met elkaar.
    - De koningin van de Zomer heeft net als haar zoon de macht van de zomer en de lente en de Winterkoning heeft net als zijn dochter de kracht van de winter en herfst. Dit geldt voor alle koninklijke Fae. Iedere Fae heeft de kracht van de onzichtbaarheid, sommige kunnen enkel nog iets kleins meer, zoals het laten bloeien van planten, bevriezen e.d.
    - Gaven van de Sterrenbeelden:
    Ram (21 maart t/m 20 april): Snelheid.
    (bondgenoten: Stier, Tweeling, Weegschaal en Schorpioen)
    Stier (21 april t/m 21 mei): Communicatie met alle wezens.
    (bondgenoten: Tweelingen, Weegschaal, Schorpioen en Steenbok)
    Tweeling (22 mi t/m 21 juni): Dubbleren.
    (bondgenoten: Vissen, Boogschutter, Maagd, Stier en Kreeft)
    Kreeft (22 juni t/m 22 juli): Creativiteit.
    (bondgenoten: Waterman, Vissen, Tweelingen, Schorpioen)
    Leeuw (23 juli t/m 23 augustus): Vuur.
    (bondgenoten: Kreeft, Schorpioen en Stier)
    Weegschaal (23 september t/m 22 oktober): Evenwicht.
    (bondgenoten: Ram, Stier, Tweelingen en Waterman)
    Schorpioen (23 oktober t/m 21 november): Energie.
    (bondgenoten: Vissen, Stier, Ram en Leeuw)
    Boogschutter (22 november t/m 21 december): Jacht.
    (bondgenoten: Stier, Maagd, Tweeling en Ram)
    Steenbok (22 december t/m 20 januari): Technologie.
    (bondgenoten: Stier, Leeuw, Weegschaal en Schorpioen)
    Waterman (21 januari t/m 19 februari): Water.
    (bondgenoten: Kreeft, Tweeling, Ram en Weegschaal)
    Maagd (24 augustus t/m 22 september): Lucht.
    (bondgenoten: Vissen, Tweeling en Boogschutter)
    Vissen (20 februari t/m 20 maart): Camouflage.
    (bondgenoten: Kreeft, Maagd, Schorpioen en Waterman)


    Rollen:
    Sterrenkinderen:
    Sterrebeeld + kracht (zie informatie):
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Fae (Elven + andere wezens):
    Soort:
    Rijk:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Zomerhof: Vol!
    - Koningin: Koningin Hafwen Darawque - MAG OVERGENOMEN WORDEN! 1,10
    - Prins: Prins Caleb - BarnOwl 1,4
    - Prinses: Prinses Farina Arianna Darawque - Windlesss
    - Elf: Zacharie 'Zach' Fawkes - Kokshulpje - Cashby 1,9

    Winterhof: Vol!
    - Koning: Koning Mathias - BarnOwl 1,10
    - Prinses: Prinses Aleeha - Pebble 1,1
    - Prins: Prins Vince - Raccoon 1,1
    - Elf: Arienh Idelisa Kennocha 'Aride' - Deryth 1,6

    Overige wezens: Vol!
    - Pixie - Aurora Rose - Pebble 1,1
    - Pratend dier: Ki Lin/Eenhoorn - Ish - LyraPhoenix 1,3
    - Meermin: Allure Gus 1,7
    - Sentaur: Evelynn Livley Raccoon 1,9
    - Meerman: Kai - Aventine 1,7

    Sterrenkinderen: (6 jongens, 6 meisjes!) Vol!
    Waterman: Vanice Olivia Wills - Water - Pebble 1,12
    Schorpioen: Quinn Brightwood - Energie - LyraPhoenix 1,3
    Vissen: Thomas Aiden Duncan - Camouflage - Raccoon 1,10
    Tweeling: Jacè Larkin - Dubbleren - Paddo 1,6
    Maagd: Airlinda - Lucht - Windlesss
    Stier: Damianne Stravos - Communicatie met dieren - BarnOwl 1,4
    Boogschutter: Kyra Crassins - Jacht - Paddo. 1,1
    Steenbok: Aaron Octavio Cox -Technologie - Aventine 1,6
    Weegschaal: Taroth 'Tar' Salvador - Evenwicht - LyraPhoenix 1,11
    Ram: Sanne Carrie Warrington - Snelheid - Birdo
    Leeuw: Rhys Eldur - Vuur - Delahaye 1,7
    Kreeft: Elizabeth Moore - Creativiteit - JustLovegood 1,11

    Regels:

    - +/- 7 regels per post!
    - Max. 3 personages per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - 16+ mag, maar houdt het netjes!
    - Schelden is toegestaan, maar alleen in personage!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Minstens 1 keer per week reageren.
    - OOC zo aanduiden: [] {} ()
    - Reserveringen blijven 24 uur staan!

    Gebaseerd op de Iron Fey Series van Julie Kagawa.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 23:03 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niemand de koning van het Winterhof of de koningin van het Zomerhof? Zij hebben alle macht in handen en het is een grote rol...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Als ze echt bespeeld moeten worden dan zal ik er wel eentje op me willen nemen, maar ik ben bang dat ik dan een rol ga verwaarlozen.

    BarnOwl schreef:
    Als ze echt bespeeld moeten worden dan zal ik er wel eentje op me willen nemen, maar ik ben bang dat ik dan een rol ga verwaarlozen.


    Het is zo dat de rol van de koning of koningin niet altijd actief bespeeld moet worden, dus als je wilt mag je er een hebben (:
    Welke zou je dan willen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Yep! (:


    Super ^^
    Ik post de rol morgen overdag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Pebble schreef:
    (...)

    Het is zo dat de rol van de koning of koningin niet altijd actief bespeeld moet worden, dus als je wilt mag je er een hebben (:
    Welke zou je dan willen?


    Aangezien ik al de prins van de zomerhof al bespeel neem ik dan de koning van de winterhof erbij.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Aangezien ik al de prins van de zomerhof al bespeel neem ik dan de koning van de winterhof erbij.


    Oké. Ik zet je erbij! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Sterrebeeld + kracht (zie informatie) :
    Maagd, Lucht
    Naam:
    Airlinda (achternaam komt)
    Leeftijd:
    16
    Uiterlijk:



    Innerlijk: komt
    Extra:-


    Soort:
    Elven prinses
    Rijk:
    Zomer
    Naam:
    Farina Arianna Darawque
    Leeftijd:
    17, denkt ze ze gaat al zo lag mee dat ze het eigenlijk niet weet
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    komt
    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 9:24 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Soort: Vrouwelijke Elf
    Rijk: Winterhof
    Ware naam: Arienh (belofte) Idelisa (geeft vrijelijk) Kennocha (schoonheid)
    Arienh wordt uitgesproken als ´Erien´.
    (Niemand, behalve Aride zelf, weet deze naam. )
    Roepnaam: Aride
    Leeftijd: Haar uiterlijk komt over met dat van een 19 jarige. Hoe oud ze werkelijk is, is de vraag nog maar.
    Uiterlijk:



    Aride heeft van zichzelf een flinke bos vuurrood haar. Met een lichte slag erin komen ze net tot onder haar schouderbladen, en vrijwel altijd heeft ze haar vurige lokken los hangen. Alleen bij speciale gelegenheden aan het Hof zelf, draagt ze omhoog of in een sierlijke vlecht.
    Net als alle winterfae heeft Aride een lichte, bijna bleke, huidskleur en in haar ware vorm puntigere oren. Iets wat alleen zou verdwijnen wanneer ze de menselijke wereld betreed, en dat net hetgeen is wat ze absoluut niet van plan is. Haar oren vallen vaak weg doordat haar haren eroverheen vallen wanneer deze los zijn. Haar ogen hebben een heldere blauwe kleur en worden omlijst door een paar, dikke, volle wimpers en haar lippen hebben van zichzelf al een wat rodere kleur.
    Aride´s kledingstijl is van zichzelf het liefst gemakkelijk, maar gezien ze regelmatig aan het Hof verschijnt draagt ze nette sierlijke jurken. Omdat ze niet het type is wat zich van boven tot onder bedekt met de stoffen van haar jurk, zien deze er wel iets gewaagder uit dan die van een edele Fae en hoewel ze wel warm zijn, zijn haar stoffen iets dunner.
    Innerlijke: Aride haar naam is afkomstig uit haar ware naam. Ari- van Arienh en -ide van Idelisa. Een naam die voor haar al haar hele leven lang zo bestaat.
    Als eerste vernoemd naar belofte, is ze van zichzelf ook iemand van de beloftes. Bij de een in zijn voordeel en bij de ander in zijn nadeel. Ze zal niet de eerste Fae zijn die door een ander op een listige manier in een belofte is geluisd, maar ook niet de laatste zijn die een ander vol in haar eigen listen laat trappen.
    Voor sommige kan ze misschien overkomen als een schoonheid met een laag iq, maar laat je daardoor niet misleiden. Aride zal over veel dingen goed nadenken, en nooit blindelings ergens zomaar op toestemmen. De winterfae zijn sluw in hun bedrog en Aride heeft daar al de nodige lessen uit geleerd.
    Al haar hele leven maakt ze deel uit van het hof zelf, al zou ze nooit kiezen voor een leven als Edele. Wat dat betreft geniet ze veel te graag van haar zogenoemde vrijheid, en wil ze geen gedwongen verplichtingen aan het Hof. Of aan de koning, iemand waar ze ondanks dat vol bewondering naar op kijkt.
    Aride is een vrouw van haar woord daar, vind ze zelf, hoeft in eerste instantie geen belofte aan te pas te komen. Met een scherpe blik is ze vast gericht een doel te bereiken, of daar nou een complete omweg voor nodig is of niet. In de ergste gevallen is ze zelfs van plan om over lijken te gaan om te krijgen wat ze hebben wil.
    Liefde is voor haar een twijfel geval, ze kan zich niet gauw voorstellen dat er ergens een wezen rondloopt waar je je hele leven aan vast wil houden. Toch houd ze zich niet van de domme, wetende dat een verleidende aantrekkingskracht niet te negeren valt.
    Ergens heeft ze ook haar zachte, vriendelijke kant en houd ze er van om plezier te maken met andere.
    Extra: komt misschien nog.


    Ik kon het niet laten haar nu al te plaatsen. Het is een wat oudere rol van me, heb haar al eens eerder gebruik in een soort zelfde RPG, maar deze is nooit echt volop gestart.
    Hopelijk is dat geen probleem en is ze goed gekeurd.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 12:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zit te twijvelen of ik er nog een rol bij neem xD
    Echt slecht eigenlijk... want ik houd teveel van RPs!!

    Kan ik mijn Ram nog wisselen met een Steenbok? (:


    kindness is never a burden.

    Sterrenbeeld: Steenbok [22 december t/m 20 januari]
    Kracht: Technologie.
    Naam: Aaron [warrior lion] Octavio [eight] Cox [coxswain]
    Zijn naam wordt geheel uitgesproken op z'n Engels: /AIR-an/ /ahk-TAH-vee-oh/ /k-oh-ks/
    Leeftijd: Negentien, geboren op de 25e van december.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Aaron is vriendelijk en charmant. Hij houd van gezelligheid en is altijd klaar voor een grap. Aarons grappen die hij maakt gaan dan meestal ten koste van zichzelf. Hij kan bijna met iedereen overweg en maakt snel nieuwe vrienden. Enkel met zijn stiefzus Rachel ligt hij vaak in de clinch, maar gelukkig ziet hij haar niet zo vaak. Ze hebben veel onenigheden maar Aaron weet toch dat wanneer Rachel in de problemen zou zitten, hij haar zou helpen, omdat ze praktisch familie zijn. Aaron is erg zorgzaam tegenover anderen. Hij kan begrip tonen wanneer een ander dat niet doet en denkt vaak als laatst aan zichzelf. Hij is een intelligente jongeman en doet niks zonder er twee keer over na te denken. Roekeloos is geen eigenschap die bij Aaron past. Doch is hij soms nogal betweterig en koppig. Zoals zijn kracht wel laat zien is Aaron heel erg handig met computers en andere technologisch zaken. Zo is hij ook wel handig met machines en allerlei spullen met mechanisme. Technologie is een passie van Aaron geworden. Hij is een echte nerd en weet de kleinste details van wetenschappers, computers en andere.
    Extra: Hij begon net zijn eerste jaar aan de Universiteit onder het subject Technologie.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 8:43 ]


    kindness is never a burden.

    Paddo schreef:
    Ik zit te twijvelen of ik er nog een rol bij neem xD
    Echt slecht eigenlijk... want ik houd teveel van RPs!!


    Dat mag gerust hoor! Het is alleen dat er al zo veel vrouwelijke rollen zijn, dus als je nog een vrouwelijk personage wilt moet je een van de Sterrenkinderen nemen, of de Zomerkoningin.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Sterrebeeld + kracht (zie informatie):

    Tweeling (22 mi t/m 21 juni): Dubbleren.
    Dubbleren, alles wat in zijn zicht is kan worden verdubbeld tot dat de energie van de persoon zelf laag begint te raken.
    Mensen, dieren, natuur, alles wat maar te zien is kan worden verdubbeld tot de energie oplost van de persoon.
    Ondanks dit, is de kracht gevaarlijk... Word de verdubbeling te lang in leven gehouden kan de persoon met deze kracht... oplossen tot een hoopje stof...
    Zonder de energie die nodig is, kan de persoon niet leven... en op aarde blijven.

    Naam: Jacè Larkin
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Innerlijk:

    Jacè is een jongen die erg verlegen is, hij is bang rondom andere en loopt het liefste alleen. Dit komt dankzij zijn verleden die hij heeft.
    Jacè is wel een erge lieve jongen die alles om zich heen lief heeft, de natuur en de wezens op aarde. Hierdoor is die vaak het liefst in het bos.
    Voor de rest is Jacè het liefste in zijn huisje die hij al heeft, waar die zijn krachten telkens uitprobeert.
    Jacè is voorderest voorzichtig, alles wat hij doet, doet hij met precisie, hierdoor kan het soms dat het veels te lang duurt voordat die iets gedaan heeft.

    Extra: Jacè draagt een bril, deze heeft die nodig om te zien. Zonder bril ziet die alles heel erg wazig.


    Zijn innerlijk is een beetje kort... maar dat komt omdat ik hem een beetje shy wil laten houden :)

    Kan ik anders nog een rol voor weegschaal reserveren.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 10:25 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Pebble schreef:
    (...)

    Dat mag, kijk maar bij welk hof je wilt als je de rol uitwerkt. Een meermin mag ook, maar weet wel dat in deze RPG meerminnen geen aardige wezens zijn! Is je elf trouwens mannelijk of vrouwelijk?


    Ja dat weet ik, ik denk altijd meteen aan Pirates als ik aan meerminnen denk haha. Ik wil graag een mannelijke Elf, ik ga nu even de beschrijving enzo maken!


    'Baby, you're perfect for me.'